Heel goed ervaring, snelle reactie op een vraag en er werd een degelijke oplossing voorzien. Een heel tevreden klant !

Snelle goede service voor nette prijs. Top!

Juiste product. Snelle levering. Mooie prijs.

Prima prijzen.

Snelle levering.

Klantgericht en snelle levering

Bestelling geplaatst, maar bleek niet meer leverbaar. Een goed alternatief werd geboden en was zeer snel in huis.

Goede service snelle levering

Goede service, snelle levering!

Bestelling incompleet, beschadigd en geen reactie op 3 mails

Ik heb wat materialen besteld. 2 rollen glasvlies, fixeer en een emmer lijm. De lijm niet ontvangen en het behang was onbeschermd ingepakt dus beschadigd. In 1 week 3 keer gemaild, totaal geen reactie. Slechtste online ervaring ooit.

"Deel levering" keurig opgelost

Ik had twee verschillende kleuren besteld. Echter bleek er één niet voorradig. Gelukkig werd de levering gesplitst, en kon ik in ieder geval dóór met schilderen met de andere kleur. Er werden mij geen extra kosten in rekening gebracht. Een nette oplossing voor een vervelend probleem!

Even schrikken bij het uitpakken

Het was even schrikken dat het verfblik gedeukt aankwam met Gls. Er moet daar flink mee gesmeten zijn door deze bezorgdienst. Natuurlijk heb ik dit gemeld en ik kreeg na enkele dagen een reactie van ikwilverf.nl dat men dit zou uitzoeken. Gelukkig zat er voldoende verf in het beschadigde blik en was de verf van goede kwaliteit. Wat ik wel jammer vond, is dat er zoveel plastic verpakking omheen zat, terwijl ik juist milieuvriendelijke verf had besteld. Misschien kan versnipperd papier in de doos ook de verf voldoende beschermen tegen beschadiging tijdens het transport?

Service kan beter

Wat ik niet kan begrijpen, dat er bij een emmer geen voldoende grote houten roerspaan wordt geleverd. De kosten van zo’n ding gaan nergens over! Zelf had ik nog een redelijk geote roerspaan liggen, maar eigenlijk net iets te kort, dus vingers onder de verfsmurrie. Nogmaals een hele kleine investering van jullie, die de bewerking van het produkt vergemakkelijkt. Desnoods willen klanten wel een paar euro extra betalen voor en perfekte roerspaan.

Duidelijke website, sneller levering en goede producten.

Was te laat met bestellen om het de volgende dag in huis te hebben. Gevraagd om toch zsm uit te leveren en kreeg het alsnog de volgende dag.

Uitstekende producten

Heel erg tevreden. Snel thuisbezorgd en goed verpakt. Kwaliteit uitstekend!

Supersnelle levering

Handig dat je het behang in een set kan kopen met lijm. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Bestelling en directe levering prima!

Bestelling en directe levering prima! Heb deze zaak al aanbevolen.

Zeer snelle levering. Alles mooi verpakt.

Reageren niet op klachten

Behang is prima, maar de lijm die erbij komt droogt zo ontzettend snel dat het bijna niet bij te houden is. Zelfs na extra erop letten en steeds bijsmeren, komt na verven het behang los van de muur met allemaal bubbeltjes. Een klacht hierover ingediend, maar nooit meer reactie gekregen. Ik zou doorzoeken naar een andere aanbieder.

Super snelle levering en de prijs is ook aantrekkelijk

Goed materiaal met snelle levering

Goed materiaal met snelle levering plus handige video met uitleg.

Voldoet aan verwachtingen!

Goed behang, levering snel en gemakkelijk. Iets meer aandacht aan het verpakken van behang zou prettig zijn. Deze kwam met wat deuken in de rand aan waardoor extra werk.

Supper

Snel geleverd en supper kwaliteit

Flut product

Primer is volgens vakmensen gewoon water,

Top en snelle levering

Top en snelle levering

Heel tevreden.snelle levering.super kwaliteit.thanks

Perfect en correct.

Zeer goede webshop en snelle levering

Over ikwilverfkopen.nl

Ikwilverfkopen.nl levert professionele verf en renovlies aan particulieren en bedrijven. Met gecombineerd ruim 30 jaar ervaring in de verf- en behangwereld hebben we ervaring met veel verschillende merken. Door de jaren heen viel het ons op dat er steeds meer nieuwe producten op de markt kwamen. Het verschil met bestaande producten? Een mooier marketingverhaal en bijbehorend prijskaartje. Het is moeilijk om daar doorheen te prikken, zeker als je die professionele ervaring niet hebt. Daarom hebben we ervoor gekozen om een gespecialiseerd assortiment te bieden. We zijn dus geen bouwmarkt met talloze soorten verf- en behangmerken, maar verkopen alleen producten waarvan we vinden dat ze ècht goed zijn, een goede prijs/kwaliteitverhouding hebben of daadwerkelijk toegevoegde waarde leveren. Dat betekent ook dat we veel kennis in huis hebben als het aankomt op vragen over deze producten. Omdat we ons assortiment klein houden, kunnen we groot inkopen. De korting die wij hierbij van leveranciers krijgen berekenen we door. Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op via [email protected].