Buitengewoon goed!

Wij zijn verbaasd over het renovlies eco plus behang. Dit kun je met de hulpmiddelen en het advies van de site en in de videoclip vlot bevestigen en daarna sauzen in jouw kleur. Het voordeel zit erin dat je niet hoeft te laten stucen en de geverfde muur veel minder gevoelig is voor deuken en beschadigingen. Het is een goed en goedkoper alternatief met een langer durend resultaat.

Leverantie incompleet

De transporteur GLS leverde slechts de helft van bestelde stralingswerende verf. Gemaild met Ikwilverfkopen en die heeft het snel uitgezocht en geconcludeerd, dat het probleem bij GLS lag en niet meer terug te draaien. Tot overmaat van ramp was de tweede helft vd bestelling niet meer op voorraad. Ik kon kiezen, of maand wachten voor nalevering of retour geld. Ik heb voor de eerste optie gekozen, maar fijn is het niet. Overigens toonde de leverancier wel alle goede wil. Ik beveel dit bedrijf aan, maar wel onder voorwaarde vh verdere verloop.

Bestelt vrijdag,geleverd dinsdag ben uiterst tevreden

Het vliesbehang ziet er goed uit Moet nog beginnen dus ik weet nog niet of het goede kwaliteit is

Stevig behang voor tegen het plafon.

Behang met plaksel is prima te verwerken

Snel en goedkoop.

Snel en niet duur.

slecht

snel geleverd,maar lijm emmer was gescheurd, lijm in doos.Na twee weken en twee mails laat niemand van zich horen.dan is servies..........

Beste Frans, Ik heb u juist meerdere malen antwoord gestuurd maar daarop blijft het stil. Kan het zijn dat mijn e-mail uitkomen in uw spambox oid? Met vriendelijke groet, Niels

slecht

Bestelling geplaats en vrij snel geleverd, alleen jammer dat mijn bestelling beschadigd was. De pot behanglijm zat stuk in de doos en deze was voor de helft uitgelopen waardoor deze niet meer bruikbaar was. Tot 2x toe contact opgenomen met de firma maar ik krijg geen enkele respons.

slecht

Bestelling geplaatst en vrij snel geleverd, alleen jammer dat de bestelling beschadigd was. De pot behanglijm zat stuk in de doos en de helft was hier al van uitgelopen, dus onbruikbaar. Tot 2x toe contact opgenomen via email maar ik krijg geen enkele reactie. Jammer, maar als dit de manier is om met klanten om te gaan dan zien ze mij toch niet meer terug.

Doen wat ze zeggen

Prima service, producten komen overeen met verwachtingen.

Doen wat ze zeggen

Prima service, producten komen overeen met verwachtingen.

Top prijzen, snelle levering en goede communicatie!

Pakket verloren

Snelle reactie en goed verder geholpen pakket is netjes terecht gekomen.

ikwilverfkopen OK, GLS bezorging #$%!

eerste keer geen briefje van GLS, en het eerste bericht dat ik kreeg was dat het pakket terug bij de afzender was. tweede keer wel bezorgd door GLS, maar de volledige bodem van het blik was gedeukt. Nette, oplossingsgerichte en correcte communicatie door ikwilverfkopen.

Slechte communicatie althans geen communicatie

Niet een keer gereageerd op mijn mails. andere contact is onmogelijk bijna Via Facebook contact gehad ze zouden meteen op mijn vraag terugkomen ook niets Heb betaald ,bestelling niet gehad heb er ook nu niets meer aan is al te laat ik hoef het ook niet meer heb met spoed andere verf gekocht keuken wordt geplaatst hooguit zeer slecht service heb echt nooit zoiets meegemaakt en ik bestel veel maar hier zal ik zeker niets meer bestellen nu maar hopen dat ik mijn geld terug krijg

Goedemorgen Ayni, Bedankt voor je e-mails en ik heb er juist alles aan proberen te doen om zaken goed te regelen. Bij ons is alles heel en netjes en optijd de deur uitgegaan en daarna heeft GLS er echt een potje van gemaakt, ik wil iig onze excuses aanbieden dat het geheel op deze manier gegaan is. De terugbetaling heb ik in gang gezet en in de bijlage vind ik de creditnota. Helaas duurt het antwoord van GLS op vragen op dit moment ook heel erg lang. Met vriendelijke groet,

Snel geleverd in een keer.

Behang goed poeder voor lijm slecht

Het behang is super maar de poeder voor de lijn is heel slecht. Op welke manier je het ook mixed, het blijft klonteren.

Prima en snel geregeld

Ik kreeg mijn vorige pakket snel, wel een werkdag overgeslagen.

Goed, alleen kreeg ik de track van het vorige pakket.

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Super snelle levering perfect

Perfecte levering en gratis

Producten snel aangeleverd.

Goede kwaliteit van de producten. De renovlies behang was makkelijk om aan te brengen.

Het product is perfect voor slechte muren

Over ikwilverfkopen.nl

Ikwilverfkopen.nl levert professionele verf en renovlies aan particulieren en bedrijven. Met gecombineerd ruim 30 jaar ervaring in de verf- en behangwereld hebben we ervaring met veel verschillende merken. Door de jaren heen viel het ons op dat er steeds meer nieuwe producten op de markt kwamen. Het verschil met bestaande producten? Een mooier marketingverhaal en bijbehorend prijskaartje. Het is moeilijk om daar doorheen te prikken, zeker als je die professionele ervaring niet hebt. Daarom hebben we ervoor gekozen om een gespecialiseerd assortiment te bieden. We zijn dus geen bouwmarkt met talloze soorten verf- en behangmerken, maar verkopen alleen producten waarvan we vinden dat ze ècht goed zijn, een goede prijs/kwaliteitverhouding hebben of daadwerkelijk toegevoegde waarde leveren. Dat betekent ook dat we veel kennis in huis hebben als het aankomt op vragen over deze producten. Omdat we ons assortiment klein houden, kunnen we groot inkopen. De korting die wij hierbij van leveranciers krijgen berekenen we door. Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op via [email protected].