Vlotte levering. Prima

Vlotte levering. Prima

Eenvoudig besteld en snel geleverd!

Duidelijke website, snelle levering en heldere communicatie over tijdstip levering. En een schappelijke prijs in vergelijking tot andere aanbieders!

Snelle levering en prijs verhouding is goed. Verf is al duur zat tegenwoordig.

Snelle service en kwalitatieve producten

Snelle service en kwalitatieve producten

Relius Clean Coat, wat een sterke verf voor de keuken. Ik ben heel tevreden met de snelle levering en de kleur samenstelling.

Alles wat ik besteld had, werd goed en snel geleverd.

Ik heb tweemaal behang en lijm gekocht via Ikwilverfkopen.nl. Helaas ontving ik tot tweemaal toe het verkeerde behang. Het is heel erg keurig opgelost. De eerste keer kreeg ik direct het juiste behang nagestuurd met de afspraak dat ik de verkeerde rol behang terug zou sturen met vergoeding van de verzendkosten. De tweede keer werd wederom de juiste rol nagestuurd maar dit keer mocht ik het niet door mij bestelde behang zelfs houden. Ondanks dat het even vervelend was dat ik niet meteen aan de slag kon met behangen. Was de service en oplossing boven verwachting. Bedankt!

Materiaal snel geleverd

Super strak te verwerken als leek is het wel aan te raden om het met 2 personen te plakken omdat de banen 1 meter breed zijn en behoorlijk stug na 2 banen van de rol te hebben geplakt hebben wij besloten om de banen eerst op maat te knippen en er dan aan te plakken ging voor ons makkelijken de lijm werkt heel goed is mooi te verdelen en blijft lang verwerkbaar ook de binnen en buiten hoeken waren goed te plakken het is zeer sterk geen scheur er in gehad of overtollige ruimte er op getrokken kortom zeer tevreden

Toppers

Super snelle leveringen. Mooi materiaal en verf merken. HET ZIJN GEWOON TOPPERS.

Snelle levering zoals beloofd

Niet verder zoeken

Het was niet de eerste keer dat ik hier bestelde. Topkwaliteit renovlies voor een zeer schappelijke prijs en de volgende dag netjes afgeleverd. Echt een aanrader!

Prima verlopen

5 blikken verf besteld. Snelle levering en goed verpakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima bedrijf!

Behang en lijm besteld, maar helaas klonterde de behanglijm bij het aanmaken. Op dat moment ergens anders lijm gehaald en nadien via een mailtje naar ikwilverfkopen.nl zonder probleem geld voor de lijm teruggekregen op mijn rekening. Dat zie je niet vaak meer. Jammer van de lijm maar zeker goed opgelost.

Was er de volgende dag al. Alleen geen trajectcode, ik was net weer thuis. Alleen jammer dat de lijm door de hele doos zat .Verder tevreden.

Zeer snelle levering

Goede kwaliteits verf blij mee

Er was iets misgegaan met de levering van de bestelling door het vervoersbedrijf. Na goed contact met de klantenservice is dit toch uiteindelijk opgelost.

Top ervaring

Snelle levering Prijs goedkoper als bij praxis of gamma Keurig netjes verpakt Product zoals omschreven

Snelle levering, vlotte communicatie

Zeer goede service voor een lage prijs

Prima ervaring

Snel, doeltreffend en qua communicatie goed

top

overzichtelijke webshop prijs kwaliteit snelle levering

Goed materiaal, snel geleverd

Mooi materiaal, snel geleverd, goeie prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!

Fijn!

De bestelde verf snel bezorgd. Geen klachten :)

top

top firma goede producten met top kwaliteit

Snelle levering!

Efficiënte website en snelle en correcte afwikkeling.

Over ikwilverfkopen.nl

Ikwilverfkopen.nl levert professionele verf en renovlies aan particulieren en bedrijven. Met gecombineerd ruim 30 jaar ervaring in de verf- en behangwereld hebben we ervaring met veel verschillende merken. Door de jaren heen viel het ons op dat er steeds meer nieuwe producten op de markt kwamen. Het verschil met bestaande producten? Een mooier marketingverhaal en bijbehorend prijskaartje. Het is moeilijk om daar doorheen te prikken, zeker als je die professionele ervaring niet hebt. Daarom hebben we ervoor gekozen om een gespecialiseerd assortiment te bieden. We zijn dus geen bouwmarkt met talloze soorten verf- en behangmerken, maar verkopen alleen producten waarvan we vinden dat ze ècht goed zijn, een goede prijs/kwaliteitverhouding hebben of daadwerkelijk toegevoegde waarde leveren. Dat betekent ook dat we veel kennis in huis hebben als het aankomt op vragen over deze producten. Omdat we ons assortiment klein houden, kunnen we groot inkopen. De korting die wij hierbij van leveranciers krijgen berekenen we door. Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op via [email protected].