Alles vlot besteld op de site. Alleen spijtig van GLS dat als er niemand thuis is het pakket gewoon voor de deur op straat zetten zonder een melding dat het geleverd is.

Beste Kevin, Bedankt voor je review en goed om te horen dat je blij bent met onze website. Wat betreft je klacht over GLS: dit gaan we opnemen met hen! Met vriendelijke groet, Petra Klantenservice Ikwilverfkopen.nl

uitstekend

Echt goede service, alles netjes geleverd. Een bestelling moest met een pallet aangeleverd worden en toch geen verzendkosten. Tweede bestelling was er een probleem met de bezorging bedrijf en de klantenservice hebben die heel snel opgelost. Heel erg bedankt!! Jullie zijn echt om aan te raden!!! Vriendelijke groeten, Alejandro.

Fijn dat je tevreden bent, Alejandro! We hopen dat je snel aan de slag kunt met je bestelling. Met vriendelijke groet, Petra Klantenservice Ikwilverfkopen.nl

Super bedrijf komt afspraken na.

Mijn ervaring met dit bedrijf is uitstekend. Namelijk na bestelling van diverse behang materialen bleek dat de emmer met lijm kapot was in de doos ( waarschijnlijk mee gegooid door vervoerder) dit gemeld per mail bij bedrijf. Kreeg print een berichtje terug met de mededeling wij sturen per omgaande een nieuwe emmer met lijm. Andere dag in huis super daar kunnen nog veel bedrijven een puntje aanzuigen. Dit bedrijf krijgt van mij een welverdiende warme douche.

Fijn om te horen dat je tevreden bent! We hopen dat je snel aan de slag kon! Met vriendelijke groet, Petra Klantenservice Ikwilverfkopen.nl

Vlug opgestuurd

Maar ik heb nog niet behangen, dat weet ik nog Niet?

Prima geholpen door Niels van de klantenservice. Heb nu precies wat ik nodig heb en snel geleverd! Top!

Snelle levering van kwalitatief goed product

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering.

Strakke website, strakke communicatie en snelle zorgvuldige levering

Snel geleverd en goede service

Snelle levering en fijn contact

TOP

top

Alles netjes geleverd binnen de aangegeven tijd :) Bedankt!

Heb gevraagd welke verf het beste was voor me Heel snel en goed advies en daarna na bestellen snel in huis Ga zo door ik wil verf kopen.nl

snel, goed product!

makkelijk te verwerken.

Zoals verwacht snelle afhandeling

Heel goeie en duidelijke service

Na bestelling volgende dag in huis kon dus direct beginnen met schilderen, heel fijn!

super

renovlies supersnel geleverd en dit dan aan een mooie prijs

Snel in huis

Snel in huis, super!

Handige website Super snel geleverd

Prima winkel

Snelle verzending en goede producten.

Correcte levering

Correcte levering

prettig

zeer snel bezorging

De bestelling en levering is goed verlopen zondag besteld 2 dagen later reeds geleverd .

Niets op aan te melden en zoals de vorige bestellingen een perfecte afhandeling

Niets op aan te melden en zoals de vorige bestellingen een snelle en perfecte afhandeling.

Goeie ervaring met de site maar niet met de levering.

Besteld en de dag erop al geleverd, voor zover ik er iets van ken zijn het goeie producten. Jammer dat de levering niet goed verliep. De dag voor de levering kreeg ik mail om te vragen als ik kan zorgen dat ik de dag van levering thuis was. ik stuurde terug dat ik er nog aan het verbouwen ben en er dus nog niet slaap, met de vraag of ze me een tijdslot kunnen geven. Ik kreeg antwoord dat ze me zouden laten weten via de telefoon wanneer ze zouden leveren. So far so good. De dag van levering kreeg ik om 10u telefoon van de klantendienst dat mijn bestelling (van bijna €600) geleverd werd om 8u. Ik zei dat ik toen niet in mijn woning was daar ze me gingen verwittigen voor ze gingen leveren. De man zei me dat het kon zijn dat ze de bestelling voor de deur hadden gezet, dus ik ging direct naar mijn woning maar er stond niets.. Ik belde terug en toen konden ze me nog niet zeggen waar de bestelling dan wel geleverd was. Een uur later kreeg ik telefoon met de uitdrukkelijke info dat de bestelling op nr 151 ipv 157 geleverd was. Bij navraag in nummer 151, niets te vinden. Achteraf bleek de bestelling op nr 153 geleverd te zijn.. nu is alles goed gekomen, maar voor een bestelling van bijna €600 verwacht je toch wel dat de levering correcter wordt gedaan..

Beste Marlies, Bedankt voor je review en vervelend om te horen dat de levering niet naar wens was. We gaan contact opnemen met onze verzendpartij en kijken hoe we deze punten samen kunnen verbeteren zodat dit niet meer voorkomt. Desalniettemin hopen we dat je veel plezier hebt van je bestelling! Met vriendelijke groet, Petra, Klantenservice Ikwilverfkopen.nl

Overzichtelijke website met volledige product-omschrijvingen. Snelle levering en goede service wat betreft retourbeleid!

Goed product

Goede producten en service

Flemingweg 18 2408 AV Alphen aan den Rijn

Over ikwilverfkopen.nl

Ikwilverfkopen.nl levert professionele verf en renovlies aan particulieren en bedrijven. Met gecombineerd ruim 30 jaar ervaring in de verf- en behangwereld hebben we ervaring met veel verschillende merken. Door de jaren heen viel het ons op dat er steeds meer nieuwe producten op de markt kwamen. Het verschil met bestaande producten? Een mooier marketingverhaal en bijbehorend prijskaartje. Het is moeilijk om daar doorheen te prikken, zeker als je die professionele ervaring niet hebt. Daarom hebben we ervoor gekozen om een gespecialiseerd assortiment te bieden. We zijn dus geen bouwmarkt met talloze soorten verf- en behangmerken, maar verkopen alleen producten waarvan we vinden dat ze ècht goed zijn, een goede prijs/kwaliteitverhouding hebben of daadwerkelijk toegevoegde waarde leveren. Dat betekent ook dat we veel kennis in huis hebben als het aankomt op vragen over deze producten. Omdat we ons assortiment klein houden, kunnen we groot inkopen. De korting die wij hierbij van leveranciers krijgen berekenen we door. Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op via [email protected].