Super snelle levering van goede producten,

Snelle levering met kwalitatief goede producten voor een juiste prijs.

snelle levering, veel informatie te vinden op hun site.

goed.

Snel

Snelle levering. En goed verpakt

Directe levering

Supermateriaal aan superprijzen

Goede service en op tijd ontvangen

Superlevering

Besteld en zeer snel geleverd, levering zeer goed op te volgen. Produkten zien er zeer kwaliteitsvol uit. Kijk er naar uit om de inrichting van ons huis met deze produkten te starten. Bedankt. Prettige feestdagen

Duidelijke website, uitstekende service

Duidelijke website, uitstekende service, prima product

Tot nu toe een vlotte afhandeling van de aankopen en prijsbewust.

Zoals hierboven werd vermeld een vlotte afhandeling en prijsbewust. Nu heb ik bij mijn laatste aankoop ook een breekmes gekocht maar vond ik niet om de vervangmessen te kopen . Ik heb een bericht geschreven bij mijn aankoop en men gaat de vervangmessen er bijleveren enkel na betaling van de zes messen. Ik vraag mij af of de afhandeling even vlot zal verlopen.

Lang rond gezocht naar goede kwaliteit verf. Toen ik eenmaal een merk in gedachten had, kwam ik bij jullie terecht vanwege de prijs. Dit scheelde best een hoop tov anderen. De verf werd super snel geleverd en was goed verpakt en afgesloten. Dus heel blij mee!!

Zeer tevreden over producten maar verpakking was sterk beschadigd bij levering

Gelukkig genoeg waren de producten niet beschadigd maar zou toch een punt van aandacht moeten zijn. Iets stevigere verpakking of op de doos vermelden dat het breekbaar is (beschadigbaar).

Beste Erik, bedankt voor je review en je feedback! Ik ga het doorgeven aan ons magazijn om daar extra op te letten. Voor verf en (vloeibare) lijm hebben we inmiddels al extra verstevigde, en anti-lek verpakkingen in gebruik. Met vriendelijke groet, Petra Klantenservice Ikwilverfkopen.nl

Goede kwaliteit en fijne klantenservice

Voor het eerst renovlies (renovatievlies) behangt en dat ging met deze goede kwaliteit renovlies prima. Zelf hadden wij het voordeelpakket van renovlies, voorstrijk en poederlijm gehaald. Het stellen van een vraag via de formulier op de website werd ook snel en professioneel beantwoord. Zodoende kan ik het zeker iedereen aanraden bij ikwilverfkopen.nl te bestellen.

Goede prijzen en snelle levering

Mooie prijzen en snelle levering. Erg prettig zo vlot de spullen te kunnen ontvangen.

Niet zo duur, Snelle levering, Top kwaliteit!

Ik had een pakket behang en verf besteld. Ik heb zelf nog nooit eerder behangen. Het ging best goed en alles zit er nu netjes op.

Vlotte levering en kwaliteitsvol

Ik kocht renovatievlies + poederlijm om een muur in mijn living af te werken. De informatie op de website is correct en het resultaat ziet er goed uit! We moeten wel nog schilderen, dus nog zien wat dat geeft.

Goed bij prijs en snelle levering TOP!!

Top firma

We hebben voor de 2e keer vliesbehang besteld Alles naar wens wat materiaal en levering betreft

VLUGGE LEVERING VAN KWALITATIEF PRODUKT

Renovliesbehang en lijm besteld in pakket. Het geleverde materiaal is van hoge kwaliteit en dit aan een scherpe prijs, tevens was de levering zeer vlot .

Top !

Stevig kwalitatief glasvezel papier. Scheurt niet/sterk. En snelle levering.

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd. Prima kwaliteit...

Prima geregeld met een paar dagen in huis. Ik kan weer door.

Snel geleverd!

Het product ( renovlies behang ) kan ik nog niet over oordelen maar het ziet er allemaal top uit en snel geleverd! Zeer tevreden tot zover!

Bij İkwilverfkopen is klant de koning .

Na mijn email dat ik de product niet goed had ontvangen ,gelijk al de volgende dag was het erg netjes afgehandelt.Was ook verbaasd toen ik de postkoerier voor de deur zag,omdat ik niet verwacht had zo snel een nalevering zou ontvangen.Heb eerder ook mijn verf hier besteld het ia een topkwaliteit. Dank u Ikwilverfkopen Team

Juiste prijs en snelle levering

eerlijke prijs voor goede kwaliteit

Perfecte aflevering

Duidelijke website, goede prijs maar voor mij het belangrijkste. Een hele mooie kwaliteit en het renovlies is makkelijk te vewerken.. Het eindresultaat is top!.

Flemingweg 18 S

2408 AV Alphen aan den Rijn

Over ikwilverfkopen.nl

Ikwilverfkopen.nl levert professionele verf en renovlies aan particulieren en bedrijven. Met gecombineerd ruim 30 jaar ervaring in de verf- en behangwereld hebben we ervaring met veel verschillende merken. Door de jaren heen viel het ons op dat er steeds meer nieuwe producten op de markt kwamen. Het verschil met bestaande producten? Een mooier marketingverhaal en bijbehorend prijskaartje. Het is moeilijk om daar doorheen te prikken, zeker als je die professionele ervaring niet hebt. Daarom hebben we ervoor gekozen om een gespecialiseerd assortiment te bieden. We zijn dus geen bouwmarkt met talloze soorten verf- en behangmerken, maar verkopen alleen producten waarvan we vinden dat ze ècht goed zijn, een goede prijs/kwaliteitverhouding hebben of daadwerkelijk toegevoegde waarde leveren. Dat betekent ook dat we veel kennis in huis hebben als het aankomt op vragen over deze producten. Omdat we ons assortiment klein houden, kunnen we groot inkopen. De korting die wij hierbij van leveranciers krijgen berekenen we door. Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op via [email protected].