Snelle en correcte service.

Scooter werd na een ongeval total loss verklaard en binnen 3 weken werd alles verzekeringstechnisch afgehandeld en een nieuwe scooter geleverd. Dit allemaal volledig kostenneutraal. Prima service!

Goede service en goed contact

Met mijn scooter was iets mis terwijl ik hem niet hier heb gekocht hebben ze mij toch onwijs goed geholpen met het repareren.

Top winkels

Alles tot in de puntje geregeld, aardige gasten, echt een genot om rond te lopen

Topppp

Ik heb zelf geen Vespa gekocht , maar ik hoor alleen maar goed recensies over deze bedrijf , adviseren goed en kwalitatief top, goede service en bezorgen aan huis , goede kortingen ! Ik aanraad zeker deze bedrijf .

Goeie service

Aardige mensen en hebben goede service

Echt een top zaak

Ik vind vespucci echt een top bedrijf Ze hebben goede prijskwaliteit verhouding leuke acties geweldige winacties aardig en goede personeel de personeel besteed veel tijd in de wensen van de klanten

Geweldig bedrijf uitgebreid arsortiment met de beste service

Je word bij dit bedrijf super vriendelijk en goed geholpen! Niks is te gek Als je opzoek bent naar een Vespa zeker een aanrader

erg goed

Ik had laatst een scooter bij jullie vespucci gekocjt zeer goede service. En snel leveretijd.

Snel, duidelijk en goede service

Scooter besteld en volgens afspraak en wens snel geleverd voor een strakke prijs!

Top bedrijf vespucci meer heb ik niet toezeggen service top prijzen laagste van Nederland en beste van Nederland

beste scooter bedrijf van EU

mijn ervaring met vespucci is zeker fijn ze reageren op mijn berichten die ik stuur, ze beantwoorden de vraag die ik stel altijd of ze sturen me door naar een van zijn collega’s. de aankoop van mijn vespa was erg makelijk ze hebben altijd alles al van te voren geregeld dus dat is nou echt fijn!

Super goeie ervaring.

Toen ik aankwam werd ik direct geholpen met me scooter. Ik had een motor probleem en dat is in 1 week tijd opgelost. Goeie service en snelle service. Blij mee!

Er valt niks te klagen!

Vespucci de meest groote scooter bedrijf die er is. Met zijn beste vespa’s en beste klantvrijndelijkheid kan je zeggen de beste scooterbedrijf van Nederland. Wat ook tof is aan vespucci dat je een orginele vespa krijgt. Daar bedoel ik mee te zeggen niemand in Nederland rijd zo’n vespa. Daarom koop je scooters bij vespucci Nederland.

Beste service en media

Vespucci biedt de beste service en maakt flink gebruik van sociaal media. Hiermee houden zij grip op hun following en betrekken zij jongeren bij alle activiteiten.

TOP SERVICE

SINDS IK VESPUCCI VESPA VOLG OP INSTAGRAM HEB IK ALLEEN WAANZINNIGE GIVE AWAYS ZIEN LANGSKOMEN VESPUCCI GUNT DE MENSEN OOK NOG WAT

Ik kreeg de perfecte Vespa

De Vespa die ik bij jullie heb besteld was kei snel binnen was helemaal in takt 0 beschadiging en starte heerlijk bijna een mooier geluid dan die lambo van jullie hahaha, ik zou heel erg graag de helm willen winnen omdat ik binnen kort me scooter om laat keuren naar een gele plaat

Goeie service

Uiteraard beleefd top service altijd netjes geholpen toppie blij mee

Perfect!!

Ik vind echt dat jullie top service hebben!!

Top !!

Snelle en betrouwbare service Fijne klanteservice

goeie service & erg vriendelijk!

erg positief over deze zaak! ze wouden me met alles helpen, ik had een aantal vraagjes over onderdelen & eventueel een helm, ze waren erg vriendelijk & erg klant gericht. daarom 5 sterren.

Goede service en lage prijzen

Erg goede service, staat voorop bij hun en is erg fijn, goede kwaliteit en goede prijzen, bij concurrenten is het duurder en vaak mindere kwaliteit qua opties

Topservice altijd!

Alles is lekker makkelijk te bereiken de site maar ook hun insta account en altijd leuke winacties online!

Top kwaliteit en een ruim assortiment

Zeer vriendelijk ontvangen bij de aankoop van mijn scooter. In de winkel is er voor een ieder wat wils. Wil je een Vespa die volledig voldoet aan je eigen wensen, dan ben je bij vespucci op het juiste adres.

Geweldige aankoop van Akrapovic

Laatst een akrapovic besteld, maar kreeg een mail dat ze op vakantie waren, 2 dagen later op maandag kreeg ik antwoord, en de dag daarna mijn uitlaat binnen

Tot service snel en goedkoop

Het was super snel geregeld en natuurlijk goed koop de hulp die vespucci je geeft bij de show room met dikke kleren vespa die exclusief zijn