Goed product, snelle levering.

Snelle levering. Goeie service. I

Mooi verpakt. Kreeg extra gratis kam erbij. Ik beveel deze site. Goede kwaliteit en prijsverhouding.

Goede prijzen en service, aanbod kan breder

Gewoon goed, maar het assortiment zou wat uitgebreider kunnen. Sommige spullen moet ik nog steeds ergens anders halen.

Makkelijk, snel en goede prijs - Goed verpakt en op tijd geleverd

Tevreden over mijn eerste bestelling bij Pomade Online. Makkelijk te bestellen en goede online informatie. Snelle levering van bestelde product. Prijs prima in orde. Goed verpakt op tijd geleverd.

Snelle verzending

De volgende dag geleverd

Gewoon goed!

Makkelijk besteld en snel geleverd. Hier ga ik vaker bestellen..,

Snelle levering, wel een verkeerd product geleverd

Site werkt prima en levering was snel. Helaas wel een product gekregen, dat ik niet had besteld. Was wel zelfde prijs en merk, dus heb het niet gemeld.

Snelle verzending en top product

Zeer tevreden over de snelle verzending en het product.

nog niet gehele zending gekregen

3x sea- salt spray besteld, 2x gekregen. Eentje zou er nagestuurd worden. Als dat goed gaat krijgen ze van mij 5 sterren

Eerste ervaring is goed

Goede producten, snel en netjes verzonden.

Goede producten, snel en netjes verzonden.

Goede communicatie, snel bezorgd

Niets op aan te merken!

Goed product

Snel in huis

Simpel te bestellen en snelle levering

Top product en snel geleverd

Niks op te merken. Ook eenvoudige order van 1 blikje. Top product

one item is missing in my shipment.

I have placed an order of two items: Schmiere Medium Waterbased Pomade & UPPERCUT Deluxe Pomade Travelsize. The UPPERCUT pomade is missing in the parcel I received. I tried to contact you guys by leaving a comment on the website and you guys said I will receive an answer within 48 hours. Now 5 days have passed and still no news. You can find below the details of my order: Factuurnummer 8742223 Ordernummer 8740849 Klantnummer 165753593 this is unacceptable. please ship the missing item to me ASAP. thanks.

Snel en correct!

Goede producten en levering.

Excellent product and service.

Best price online with free next day delivery. Packaging was also completely from paper which made it easy to recycle. Website had lots of interesting information about the products. Highly recommended.

Mooie prijzen en een super snelle levering! Ik kom zeer zeker terug.

Perfect!

Goed product en een uiterst snelle levering.

Top website en service

Ruime keuze aan producten, levering goed geïnformeerd en op tijd met een presentje.

Super Produkte zu sehr guten Preisen und extrem schnelle Lieferung!

Snel, betaalbaar, prima!

Super snelle verzending!

Super snelle verzending, top.