Perfecto

Great selection and super fast service.

Goedkoop en snelle levering

Ik zocht een specifieke baardolie die wel elders te koop is maar altijd duurder omdat de verzendkosten in het product zit. Hier niet, boven de €20,- wordt er zelfs geen verzendkosten berekend. Helemaal top!

Supersnelle levering

Belachelijk veel keuze. Mooie site en snelle levering

Goede snelle levering

Goede en snelle levering, maar als ik aan geef dat dit een cadeau is en cadeauverpakking betaal ga ik ervan uit dat het ook hierin in gepakt is. Verder vind ik de om verpakking wel heel erg groot!!!

Goede snelle levering

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Dagen geleden besteld. Post nl zegt nog niets te hebben ontvangen voor verzending

Zeer goed?

Mijn eerste keer besteld bij pomade online shop. Binnen een uur kreeg ik een bericht dat mijn bestelling verpakt was en klaar voor de verzending. En ik had mijn bestelling inderdaad de dag erna thuis. Hartelijk dank nu kan ik mijn haren weer in model brengen.

Uitstekend service

Super fijne service, uitstekend.

Top service snelle levering

Zie hierboven

Top service snelle levering

Zie hierboven

Slechte ervaring deze x

Goedenmorgen Mijn ervaring is deze x minder was niet handig om twee verschillende soorten Shell te bestellen kreeg al snel een bericht kan bestelling niet verwerken omdat er een rekening open staat. Het bedrag van twee potjes was toen al van mijn bankrekening afgeschreven. Dus erg onduidelijk gelukkig kreeg toen het bericht order verwerkt en de Shell is onderweg nu al drie x vertraagd bij DHL. Gister laasen besteld die worden vandaag wel bezorgd. Wil de Shell kado doen maar heb het nog niet binnen Baal daar wel van.

niets ontvangen

Geachte heer/mevrouw, ik heb nog niets ontvangen. Maar ik heb al wel betaald en ik krijg de vraag om de service van Pomade te beoordelen. Prima, maar dan wordt het geen goede beoordeling. Mvg

Bestelling te laat

Vrijdagmiddag besteld en pas een week later in huis. Ik begrijp echt wel dat als ik op vrijdagmiddag om half vijf bestel ik die bestelling niet meer op zaterdag al in huis heb (ook al staat er op werkdagen voor 17.00 uur besteld, de volgende dag in huis). Maar op maandag of dinsdag kan zo'n pakketje er dan wel zijn toch? Geef dan aan dat het wat langer kan duren, ook geen probleem, maar dan krijg ik wel wat er wordt gezegd in plaats van wat er slechts wordt beloofd.

Goed product, snelle levering.

Snelle levering. Goeie service. I

Mooi verpakt. Kreeg extra gratis kam erbij. Ik beveel deze site. Goede kwaliteit en prijsverhouding.

Goede prijzen en service, aanbod kan breder

Gewoon goed, maar het assortiment zou wat uitgebreider kunnen. Sommige spullen moet ik nog steeds ergens anders halen.

Makkelijk, snel en goede prijs - Goed verpakt en op tijd geleverd

Tevreden over mijn eerste bestelling bij Pomade Online. Makkelijk te bestellen en goede online informatie. Snelle levering van bestelde product. Prijs prima in orde. Goed verpakt op tijd geleverd.

Snelle verzending

De volgende dag geleverd

Gewoon goed!

Makkelijk besteld en snel geleverd. Hier ga ik vaker bestellen..,

Snelle levering, wel een verkeerd product geleverd

Site werkt prima en levering was snel. Helaas wel een product gekregen, dat ik niet had besteld. Was wel zelfde prijs en merk, dus heb het niet gemeld.

Snelle verzending en top product

Zeer tevreden over de snelle verzending en het product.