Goede kwaliteit!

Al vaker besteld, snel geleverd en goede producten en service.

Erg tevreden

Product voldoet aan mijn verwachtingen. Levering duurde wat langer dan aangegeven stond op de website maar verder geen problemen.

Top webshop

Ideaal bestel al jaren mijn haar producten bij pomade online Altijd op voorraad en snel geleverd !

Goed en snel geleverd

goed en snel geleverd

Herhaling vatbaar

Snelle levering hele top.

Excellent product

Excellent product

Pomade pomade

Quick and honest communication. Quick delivery.

Zeer snelle levering

Alles klopt naar verwachting!

Groot bereik aan aantal producten, top service, goede omschrijvingen, goede deals en alles klopt tot op het bot. Dit is hoe een website in elkaar zou moeten steken wat betreft styling en publiek gebruiksgemakkelijkheid. Het product word snel verzonden en komt snel aan. Mijn ervaring is een en al geweldig!! Raadt ik aan aan velen anderen. Ga zo door.

Ik heb een pakketje besteld “grooming spray - open scheer mes “ straight razer” nieuwe kwast voor het scheren en een scheer beker. De prijs van de producten en de verzending ervan is uitermate goed! En een gratis pomade kam erbij! Erg tevreden voortaan is pomade online mijn vaste winkel voor mijn scheer producten.

Uitstekende service en een goed assortiment.

Snelle en goede service.

Besteld bezorgd geen gedoe..

Goed advies, snelle levering: goeie mensen !

Contact was prettig online, direct advies en netjes een dag later bezorgd. Geen gedoe, volgende keer weer hier bestellen.

Very good and positive

Pleasant

Eindelijk de juiste producten gevonden voor mijn moeilijk haar. Al jaren zoveel producten geprobeerd maar het was het net niet. Nu producten van Layrite en wow, gewoon perfect!

Foutloos

De ervaring bij Promade-Online is met geen ander woord te beschrijven.

fijne shop, scherpe prijs en snel geleverd

Goeie ervaring, product ziet er netjes uit, nieuwe verse creme zoals je mag verwachten. Snel en netjes geleverd in een mooi klein doosje van Pomade Online. Blij met het product (Layrite Cement Clay).

Goede website, snelle levering is

Fast delivery (I live in Italy) - Safe packaging - Best price on internet ---> Everything perfect!

Mooie producten en snelle levering.

Tevreden.

fijn spul, snelle levering

De layrite super hold pommade ruikt heerlijk, en je haar bliift de hele dag in model. Wel jammer dat ik altijd direct nadat ik besteld heb een kortingscode ontvang. Ik zou het leuk vinden als ik die binnen zou krijgen voordat ik ging bestellen haha, dan had ik er ook iets aan.

Snelle levering, duidelijke site

Het zoeken op de site is eenvoudig. Je komt snel waar je zijn moet. Levering binnen 24 uur. Prima

Goeie pomade !!

Geen enkele klacht

4 maal de Pomade Super Hold besteld en alles kwam heel vlot toe zonder iets op te merken.

Scherp geprijsd en snel in huis

Naast de scherpe prijs ook al verstuurd vanaf 20,- euro. En netjes verpakt met nog wat leuke gadgets erbij. Top dus!

Donkervoortlaan 18 3261 NE Oud-Beijerland

+31 186 610 022