1 van de betere

Zeer goede matcha. 1 van de al dan niet de lekkerste die ik tot nu toe heb gedronken. Sachets zijn voor mij een hele goede oplossing. Makkelijk mee te nemen en garantie op een absoluut vers kopje matcha waar je ook bent. Wanneer het sachet leeg heb geschud en hem open scheurt, krijg je met gemak alle matcha er uit. Geen residu aan de sachet zelf. Communicatie van de hoogste plank. Zeer vriendelijk geholpen met tips and tricks in een persoonlijke email na aankoop. Verzending erg snel en goed verpakt. 5+ Sterren waard. Bedankt MR MATCHA!

Veelzijdig en gezond!

Super fijn product en met de recepten op de website is het ook veelzijdig. Geen toegevoegde rommel. Goed dat ook alle benodigdheden te koop zijn hier. Voor advies of vragen kan ik op de website terecht. of via een contactformulier.

Benadering en afstemming prima

Proefmonster in verhouding wel erg prijzig

• Smaak

Beste Ingrid, dank voor je eerlijke feedback! We begrijpen dat kwaliteit soms een prijs heeft, maar we waarderen je nieuwsgierigheid. maar we hopen dat de intense smaak van Mr.MATCHA je heeft laten glimlachen. Geniet ervan!

Super kwaliteit

Dit is de matcha die ik zocht ! Wat een kwaliteit! Mooi groen van kleur en zacht romig van smaak, zoals het hoort . Zoooo lekker. Duurde ff voor ik deze gevonden had, maar ik wijk nooit meer af.

• Smaak

Hoi Kars Hartelijk dank voor je mooie reactie. Daar doen we het voor!

Goede kwaliteit matcha

Rijke matcha, zacht van smaak, makkelijk te bereiden. Lekker met havermelk!

• Smaak

Precies wat ik zocht! Aanrader!

Eindelijk na lang zoeken!!! Zocht al ruime tijd voor kwalitatief goede matcha en liep altijd tegen 2 dingen aan, houdbaarheid &kwaliteit, heb altijd hoge verwachtingen na matcha te hebben ervaren in Asië! Mr. Matcha levert! De sachets zijn een mooie bonus, precies de juiste hoeveelheid dus geen gepriegel meer met onhandige blikken (welke trouwens vaak kort na het openen kwaliteit verliezen!). Thank you Mr. Matcha!

Mijn Go To Matcha

Ik ga vaak naar Azië en daar heb je zoveel heerlijke matcha dranken en desserts. Helaas is dat niet zo in Nederland. Dus ik probeer het vaak zelf thuis na te maken. Ik heb al veel matcha poeder online besteld van verschillende bedrijven. Uit alle matcha poeders dat ik heb geprobeerd, heb ik het meest genoten van mr matcha. Het is een beetje prijzig, maar zeker waard voor wat je krijgt! Zeker aangeraden!

Verrassende smaaksensatie

Ik had dit nog nooit eerder zo lekker gehad. Zowel in de pure vorm als in latte een genot om te drinken. Geen bittere nasmaak. Je proeft de kwaliteit gewoon

• Smaak

Heerlijke Matcha, in super handig zakje!

Nu ik Mr. Match ontdekt heb, drink ik eindelijk echt lekkere matcha thee. Ik heb altijd gedacht dat matcha wat bitter hoorde te zijn, maar nu blijkt het een heerlijk zoet/zachte smaak te hebben. Dat is pas echt genieten! Mr. Match levert de matcha ook nog in handige sachets, waardoor ik ze eenvoudig overal mee naartoe kan nemen. Altijd vers én de juiste hoeveelheid, hoe handig is dat? Ik ben super blij met Mr. Matcha!

Goed begin van de dag

Ik drink Mr Matcha nu in plaats van koffie in de ochtend. Geeft toch die boost maar zonder opgejaagd gevoel. De Matcha is van goede kwaliteit als ik dit met andere vergelijk. En in makkelijke sachets zodat je de juiste afgepaste hoeveelheid gebruikt.

• Smaak

Lekkere thee en snel bezorgd!

Leuk proces om klaar te maken. Op deze manier wordt thee drinken echt een momentje.

Aanrader

De sachets zijn handig, de matcha is van hoge kwaliteit. Koud als ijsthee of shake ook erg lekker

• Smaak

Dankjewel voor je mooie beoordeling. In een shake of smoothie is het inderdaad ook echt een aanrader.

Super lekker

Ik heb een paar matchas geprobeerd bij anderen maar ik moet zeggen dat ik deze echt wel de lekkerste vind. Ook vind ik het erg handig dat ze in zakjes zitten. Scheelt me een hoop gedoe met afmeten. Ik ga zeker weer bestellen!

• Smaak

Fijn om te horen Rogier. Bedankt voor je positieve review.

Over Mr.MATCHA

Het is onze missie om te zorgen dat Nederlanders de echte matcha kunnen ervaren. Dus is in 2020 is Mr.MATCHA opgericht en met succes! We onderscheiden ons van alle andere leveranciers omdat we maar één soort matcha aanbieden: Een buitengewone matcha van de hoogste kwaliteit in super handige éénkops sachets. Mr.MATCHA staat voor een levensstijl waarbij genieten en ontspannen een belangrijke plek inneemt. Met pure en duurzame ingrediënten. Mr.MATCHA is puur genieten. We willen de kwaliteit van leven verbeteren.