Gastvrije ontvangst en deskundige hulp.

Vriendelijk te woord gestaan, niet opdringerig en vlotte afwerking van de aankoop. Meedenken aan vervoer goederen en aanbieden van een besparende mogelijkheid.

Beste Anton en Petra, Bedankt voor jullie positieve feedback! We streven er altijd naar om onze klanten vriendelijk en professioneel te helpen. Het is goed om te horen dat jullie tevreden zijn over de vlotte afhandeling van de aankoop! We stellen jullie vertrouwen in ons zeer op prijs en kijken ernaar uit om jullie in de toekomst weer van dienst te zijn. Mocht je nog verdere vragen of wensen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Team Oosterbaan Living

Geweldig geholpen bij complete metamorfose benedenverdieping.

Erg behulpzaam personeel, hebben een SUPER leuke ervaring opgedaan. Geweldig geholpen met het indelen van meubels, kasten, vloer en gordijnen. TOPPERS

Beste Bob, Heel erg bedankt voor het delen van je positieve ervaring bij Oosterbaan Living! We zijn ontzettend blij om te horen dat ons personeel je zo goed heeft geholpen en dat je een super leuke ervaring hebt gehad bij ons. Bij Oosterbaan Living streven we er altijd naar om onze klanten te ondersteunen bij het vinden van de perfecte indeling en inrichting voor hun ruimtes, of het nu gaat om meubels, kasten, vloeren of gordijnen. Jouw vriendelijke woorden zijn een enorme motivatie voor ons team om op deze weg verder te gaan en onze klanten de best mogelijke service te blijven bieden. Nogmaals bedankt voor je feedback en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, Team Oosterbaan Living

Waardeloos

Kast besteld, 7 wk levertijd. Toen we de kast opgehaald hadden bleek deze beschadigd. Hij zou omgeruild worden maar helaas weer 12 wk levertijd. Wk 24 zou de kast geruild worden, dit werd wk 27 (6juli) maar kan alleen op woensdag. Dus vrij moeten pakken. Hele dag gewacht, niks geleverd, vrije dag weggeooid :-(. Gebeld (6 juli) dat er niemand geweest is, zouden meteen een nieuwe afspraak maken, hierover zouden we zsm terug gebeld worden. Op 5 aug toch maar zelf gebeld na een maand wachten. Man aan de telefoon zou er meteen achteraan gaan en we zouden dezelfde middag (5 aug) weer teruggebeld worden......nog steeds niks gehoord. Echt belachelijk om zo met je klanten om te gaan.

bankstel zeer snel geleverd.

top service

Topservice - meedenkend - topkwaliteit!

Ik heb onze stoel online besteld en een aantal keer telefonisch contact gehad met een van de meest klantgerichte medewerkers ooit. Hij dacht mee, was uitermate vriendelijk, betrokken, had goede dosis humor en kwam zijn afspraken na. Op deze manier was online bestellen een feestje! Een voorbeeld voor vele andere organisaties. De kwaliteit en het comfort van de stoel is super! Heel erg blij mee.

Prima verlopen

De aanschaf verliep vlot. De bestelling kwam binnen gestelde termijn binnen. Alles vakkundig en snel gemonteerd bij aflevering. Zeer tevreden.

Uitstekende service!

Zelfs met beperkte beschikbaarheid van producten alles goed voor elkaar.

Mooie stoel maar wel lange levertijd

Aan de stoel niet aan te merken, mooie stoel, zit prima en past prachtig in ons interieur. Alleen wel vervelend dat de levering een aantal keren werd uitgesteld.

Service us prima

Alles volgens afspraak

Eerdere levering dan verwacht, goede uitleg gehad. Vriendelijk personeel. Heel fijn dat ons bankstel wat langer vast gehouden kon worden omdat we hem nog niet konden ontvangen.

Doen wat is afgesproken

Keurige bediening, nam de tijd, en wat is afgesproken klopt.

slechte service, afspraken worden niet nagekomen.

Er is veel met onze bestelling misgegaan en nu wachten wij al vanaf begin aug 2021 op een tv meubel... te slecht voor woorden..

Beste Annelie, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat jammer dat uw ervaring met onze service is tegengevallen. Dit vinden wij vervelend om te horen. Graag zouden we met u in contact willen komen om samen een passende oplossing te vinden. U mag hiervoor een mail sturen naar [email protected] met uw naam en ordernummer. Wij hopen van u te horen. Met vriendelijke groet, Het Oosterbaan Living team

Voor verbetering vatbaar

Qua service blinken ze niet uit helaas.

Beste meneer/mevrouw Roelof, Bedankt voor uw review. Wat jammer dat jouw ervaring met onze service is tegengevallen. Dit vinden wij vervelend om te horen. Graag zouden we met u in contact willen komen om samen een passende oplossing te vinden. U mag hiervoor een mail sturen naar [email protected] met uw naam en ordernummer. Wij hopen van u te horen. Met vriendelijke groet, Het Oosterbaan Living team

Er wordt gedaan wat beloofd is

uitstekende voorlichting

Fijn geholpen

Mooie zaak prachtige spullen

Heel goed.

Prettige en deskundige manier van verkopen.

Service, klantvriendelijk

Goed geholpen, deskundig, keuze ruim

Ik heb 3 zaken bezocht bij jullie

Bij H en H ben ik keurig geholpen De andere 2 verliepen na aflevering niet vlekkeloos. Wel verkopen heel aardig maar als je dan na levering een klacht hebt dan is de afhandeling zeer onvriendelijk.

Beste Yvonne, Bedankt voor uw review. Wat jammer dat jouw ervaring met onze service is tegengevallen. Dit vinden wij vervelend om te horen. Graag zouden we met u in contact willen komen om samen een passende oplossing te vinden. U mag hiervoor een mail sturen naar [email protected] met uw naam en ordernummer. Wij hopen van u te horen. Met vriendelijke groet, Het Oosterbaan Living team

Top geregeld

De top verkoopster volgens mij is haar naam cora zij gaf mij een zeer goed advies zij verdiend meer salaris

Zoals verwacht. Alle tijd en aandacht tijdens aankoop, daarom kopen wij vaker bij jullie. De afgesproken levertijd gehaald dus prima

Snelle levering maar kwalitatief slecht

De levering van de lamp was eerder dan verwacht maar de plafond plaat was Krom en iets beschadigd en er ontbraken wat onderdelen voor de bevestiging

Beste Theo, Bedankt voor uw review. Wat jammer dat jouw ervaring met onze service is tegengevallen. Dit vinden wij vervelend om te horen. Graag zouden we met u in contact willen komen om samen een passende oplossing te vinden. U mag hiervoor een mail sturen naar [email protected] met uw naam en ordernummer. Wij hopen van u te horen. Met vriendelijke groet, Het Oosterbaan Living team

Zwaar klote

Een kapotte accu leveren en dan zeggen dat het normaal is dat deze na 2 weken leeg is terwijl de accu niet een keer is gebruikt. En bij de verkoop wordt verteld dat na het opladen een maal in de 3 maanden moet worden opgeladen, bij vaak gebruik eenmaal in de 2 maanden.

Beste Arie, Bedankt voor uw review. Wat jammer dat jouw ervaring met onze service is tegengevallen. Dit vinden wij vervelend om te horen. Graag zouden we met u in contact willen komen om samen een passende oplossing te vinden. U mag hiervoor een mail sturen naar [email protected] met uw naam en ordernummer. Wij hopen van u te horen. Met vriendelijke groet, Het Oosterbaan Living team

De winkel is mooi maar personeel die achter staan zijn helemaal niet aardig.

Ik heb heel veel spullen van oosterbaan /Wijchen gekocht, met Johan de medewerker die achter staat ben helemaal niet blij ..een echte valse informatie gever.

Beste Karam, Bedankt voor uw review. Wat jammer dat jouw ervaring met onze service is tegengevallen. Dit vinden wij vervelend om te horen. Graag zouden we met u in contact willen komen om samen een passende oplossing te vinden. U mag hiervoor een mail sturen naar [email protected] met uw naam en ordernummer. Wij hopen van u te horen. Met vriendelijke groet, Het Oosterbaan Living team

geen beste ervaring

bank gekocht , en kraakte al bij aflevering. naar winkel gebeld en die zeiden, maak er maar een foto van.wat al belachelijk is. Dus zelf naar winkel gegaan en klacht ingediend na veel mooeite werd de klacht serieus genomen. en is de klacht naar de fabriekant gestuurd. Na twee maanden kwam er een monteur en die heeft er een paar schroeven ingedraaid, met de mededeling is dat niet iedere bank het zelfde is, dus een bank kan altijd kraken . mijn zoon dochter en mijn zus hebben allemaal de zelfde bank bij jullie gekocht, maar die kraken niet. dus moeten we het normaal vinden dat onze bank wel kraakt?

Beste Cor, Bedankt voor uw review. Wat jammer dat jouw ervaring met onze service is tegengevallen. Dit vinden wij vervelend om te horen. Graag zouden we met u in contact willen komen om samen een passende oplossing te vinden. U mag hiervoor een mail sturen naar [email protected] met uw naam en ordernummer. Wij hopen van u te horen. Met vriendelijke groet, Het Oosterbaan Living team

Over Oosterbaan-living.nl

Oosterbaan Living is al meer dan 50 jaar een begrip in de regio Nijmegen en omstreken. Onze collectie bestaat uit eigentijdse, trendy en betaalbare meubels. Naast onze topmerken Henders & Hazel, Feelings en Profijt Meubel vind je bij Oosterbaan Living ook een moderne eigen collectie. Laat je in onze showroom inspireren door meer dan 50 verschillende stijlkamers. Onze interieurspecialisten verwelkomen je graag en voorzien je van het beste advies.