De winkel is mooi maar personeel die achter staan zijn helemaal niet aardig.

Ik heb heel veel spullen van oosterbaan /Wijchen gekocht, met Johan de medewerker die achter staat ben helemaal niet blij ..een echte valse informatie gever.

Beste Karam, Bedankt voor uw review. Wat jammer dat jouw ervaring met onze service is tegengevallen. Dit vinden wij vervelend om te horen. Graag zouden we met u in contact willen komen om samen een passende oplossing te vinden. U mag hiervoor een mail sturen naar [email protected] met uw naam en ordernummer. Wij hopen van u te horen. Met vriendelijke groet, Het Oosterbaan Living team

geen beste ervaring

bank gekocht , en kraakte al bij aflevering. naar winkel gebeld en die zeiden, maak er maar een foto van.wat al belachelijk is. Dus zelf naar winkel gegaan en klacht ingediend na veel mooeite werd de klacht serieus genomen. en is de klacht naar de fabriekant gestuurd. Na twee maanden kwam er een monteur en die heeft er een paar schroeven ingedraaid, met de mededeling is dat niet iedere bank het zelfde is, dus een bank kan altijd kraken . mijn zoon dochter en mijn zus hebben allemaal de zelfde bank bij jullie gekocht, maar die kraken niet. dus moeten we het normaal vinden dat onze bank wel kraakt?

Beste Cor, Bedankt voor uw review. Wat jammer dat jouw ervaring met onze service is tegengevallen. Dit vinden wij vervelend om te horen. Graag zouden we met u in contact willen komen om samen een passende oplossing te vinden. U mag hiervoor een mail sturen naar [email protected] met uw naam en ordernummer. Wij hopen van u te horen. Met vriendelijke groet, Het Oosterbaan Living team

Alles klopt en de bezorgers zetten hem in elkaar en nemen zelfs het papier en plastic mee

Prima geleverd Hebben zelf telefonisch contact gezocht om te melden dat de levering wat langer duurde mooi plus punt van ze . Weet je gelijk waar je aan toe bent .

Goede kwaliteit en goede service

Wij hebben een bankstel en stoelen gekocht. Goede kwaliteit en netjes geleverd. Netjes neergezet op de plek en ze namen al het karton en plastic mee ,wel zo prettig. Dus aanrader.

Telefonische contact gehad, Snelle levering . Perfect afgeleverd.

super zaak

heel goed geholpen

Fijne winkel

Fijne winkel Mooie spullen Goede hulp

Service met een hoofdletter

In de winkel is er goed meegedacht én vooral goed geluisterd. Maar men heeft ook op een goede manier de expertise van hun vak ingebracht. Bij het inmeten precies dezelfde ervaring. Zo konden we tot een keuze komen, waar we dik tevreden mee zijn.

Prima zoals altijd

Nette bezorging correcte bezorgers ! Altijd zeer tevreden over service en levering

Alles naar wens verlopen

Wij hebben via de online webshop stoelen gekocht. De communicatie was daarna prettig en duidelijk. Ook de levering en het personeel die dit uitvoerde waren vriendelijk en hebben alle stoelen netjes op hun plek gezet. Het verpakkingsmateriaal is buiten bij de bus verwijderd waardoor we binnen geen rotzooi hadden. Kortom; prima en voor herhaling vatbaar.

Goede levering

Goede levering

Totaal geen service!

Bij geleverde meubel schade. Door dat deze niet door ons zelf in ontvangst is genomen, is de schade niet meteen bemerkt. Dezelfde avond nog mail met foto’s verstuurd. Na contact met klantenservice meteen te horen gekregen dat ze niks mee voor ons kunnen betekenen. Na nogmaals een mail te hebben verzonden niks meer gehoord van dit bedrijf. Ik zou hier nooit meer wat kopen. En anderen zeker AFRADEN om hier wat te kopen!

Beste Rob, Wat vervelend dat uw ervaring met ons bedrijf ertoe heeft geleid dat u ons 1 ster geeft. Toch bedankt voor het achterlaten van een review, zo kunnen wij altijd proberen onze service te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak en de late reactie. Wij zijn momenteel druk bezig om dit soort klachten op te pakken en hopen u toch een positievere ervaring te geven met onze winkel. Daarom vernemen wij graag van u uw ordernummer en telefoonnummer zodat wij u kunnen bereiken en wij tot een passende oplossing kunnen komen. Deze kunt u mailen naar [email protected]. Hartelijke Groeten, Het Oosterbaan Living team

Mooie winkel en goede service

Erg blij met onze nieuwe meubels. Geweldige service.

Probleem TOP opgelost

Na problemen met de bank en ivm corona een stoef begin maar super goed opgelost oosterbaan bedankt

geplaatste stoelpoot dopjes voldoen niet aan de verwachting!!

slechte vloer beschermers!

goede service en top materiaal

de kasten voldoen helemaal aan onze verwachting en de afspraken werden goed gehouden.

Goede service en netjes op tijd bezorgen

Top kwaliteit

Fijne winkel goede service

Goede duidelijke afspraken. Mooie producten, goede service.

Keurig !

Divers aanbod eigentijdse meubelen. Het is natuurlijk met meubelen maar net wat je past en mooi vindt. Prima geholpen in de winkel. Ook de aflevering en opbouw thuis verliep netjes. Keurig !

Goede prijs

Snelle levering, geen mankementen

Goed geholpen, geleverd volgens gemaakte afspraken

Verkoop, advies, en levering als plezierig ervaren

Nette afhandeling.

Een kanttekening is het uploaden van een foto. Gaat moeizaam als je zoals ik geen verstand hebt van computers.

Vriendelijk personeel en behulpzaam

Graafseweg 777

6603 CG Wijchen

024 - 6491149

Over Oosterbaan-living.nl

Oosterbaan Living is al meer dan 50 jaar een begrip in de regio Nijmegen en omstreken. Onze collectie bestaat uit eigentijdse, trendy en betaalbare meubels. Naast onze topmerken Henders & Hazel, Feelings en Profijt Meubel vind je bij Oosterbaan Living ook een moderne eigen collectie. Laat je in onze showroom inspireren door meer dan 50 verschillende stijlkamers. Onze interieurspecialisten verwelkomen je graag en voorzien je van het beste advies.