Uitstekend!

Dit is de eerste keer dat ik een speeltje bestel. Ik maakte me vooral zorgen dat het niet anoniem werd geleverd. Relaxtoys heeft mijn bestelling keurig op tijd en discreet bezorgd!

positieve ervaring, snelle bezorging en onherkenbaar verpakt. zoals je zou willen/verwachten eigenlijk

Voor vriendin

Voor het eerst wat spullen besteld voor mijn vriendin en mijzelf en echt prima gegaan. Bezorging was snel en producten zijn goed.

Naar verwachting

Producten, service en verzending voldoen zeker aan verwachtingen.

keurige webshop

ruim assortiment en uitstekende levering van de producten.

Discreet en veilig

De belangrijkste punten, maar de snelle bezorging is zeker ook iets om aan te merken, top.

Mijn eerste s*xtoy, blij met de service. Thanks!

Voldoet zeker aan wensen, van bestellen tot gebruik.

Onwijs tevreden met relaxtoys

Fatsoenlijke website met genoeg producten, snelle levering was zeker aangenaam icm het anonieme pakketje.

Flink assortiment

Veel keuze voor ieder die wat wilt binnen deze wereld. Extra pluspunt: discreet en snel binnen.

Gisteren besteld, kreeg het net binnen. Bestelde spullen zien er goed uit.

Prima bezorging en product

prima bezorging en producten aanwezig. volgende dag al in huis gekregen

Klantenservice is goed

Producten voldoen aan verwachtingen, personeel antwoordt snel en duidelijke website.

zeer positief

Ervaring met relaxtoys is tot nu toe alleen maar positief. Discreet pakketje was snel bezorgd en voldoet aan verwachtingen.

Prima winkel

Snelle levering en keurig discreet verpakt.

Uitstekende ervaring

niks op aan te merken, duidelijk snel en goede producten. zeker voor herhaling vatbaar.

Reageren snel op mijn vraag, pakketje is anoniem. Veel verschillende merken aanwezig.

kwalitatief en snel

producten voelen stevig en je wordt voorzien van alle benodigdheden en instructie. had het gisteren besteld en kwam vandaag binnen.

Klantenservice is top

De service die jullie bieden is top. Bestelling is weliswaar onherkenbaar en was zo snel bezorgd. Top.

Prima bedrijf, goede service

Overzichtelijk en snelle service.

Betrouwbaar

Als je zoekt naar betrouwbaar, veilig en discreet dan zit je hier goed.

Nieuw

Eerste keer dat ik een toy bestel, via relaxtoys, niet de laatste keer. Prijs kwaliteit verhouding ligt erg goed.

Voor een goede prijs dit soort speelgoed. Goede zaak

Snel binnen

Top producten en ze waren snel binnen. Aan te bevelen

Positief ervaren

Geen minpunten, van bestellen tot bezorging is gewoon lekker en snel net als de producten trouwens