Goed verpakt

Stevig, kwaliteit en snel. volgens mij het belangrijkste voor een online winkel. Relaxtoys heeft het in ieder geval.

relaxtoys

zeer tevreden met mijn bestelling. alles wat ik wilde klopt eigenlijk. veilig en secuur ingepakt en zo gekregen.

Prima website met veel keuze

Prima website met veel keuze, ieder zijn ding staat er wel op. Bezorging snelheid/pakket-look vond ik belangrijk, deze zijn top gedaan door RelaxToys.

Top top top

Bestelling geplaatst naar wens en ontvangen product is precies wat ik wilde hebben. Snelle bezorging. Vaker relaxtoys voor mij.

Discreet

Goede klantenservice discreet en snel bezorgd. Afgelopen weekend producten mogen testen en alles is naar behoren.

Snel antwoord

Fijne webshop, alles is aangegeven en producten zoals verwacht, gewoon goed. Bij vragen reageren ze gelukkig snel

Duidelijke webshop

Webshop is duidelijk, omschrijvingen voor produkten zijn duidelijk, apparaat dat ik heb besteld voor mijn vriendin voelt stevig en kwalitatief aan.

ervaring was goed

ervaring met relaxtoys was goed, precies wat ik zocht eigenlijk. discreet pakketje en was er gauw.

Bestelling hebben ze snel bezorgd, pakketje is niet te herkennen en mn spullen zijn van hoge kwaliteit. Top

goeie ervaring

snel geleverd. Product is wat ik wilde hebben en gebruik is duidelijk. Volgens website omschrijvingen zijn ook duidelijk. Zeker aan te raden webshop voor dit soort toys.

Super snel en geheim!!

Bestelling was er snel en niet herkenbaar! I love it

Ondanks late bestelling toch volgende dag in huis.

Ondanks late bestelling toch volgende dag in huis. Geen problemen ondervonden en product voldoet aan verwachting.

Kwaliteit voor deze prijs

2e keer dat ik iets heb besteld, bevalt me heel goed. Hebben alles wat ik wens, voor ieder is wat.

Betrouwbaar en veilig

Men is snel in respons en geven alles transparant duidelijk aan. Kwaliteit is goed en heb er zeker plezier van

Topsite

Mijn ervaring met relaxtoys is heel aangenaam. Prijs-kwaliteit zit alles heel goed. Daarnaast nog eens hele snelle levering. Ook top dat de doos geen logo of iets kenbaars bevat, zodat je subtiel iets kan bestellen. Deze site is zeker aan te raden aan anderen.

Duidelijke website

Duidelijke website vol met informatie per product, diverse merken en diverse prijsklasse. Afhandeling van klantenservice is ook top

Service

Vlug binnen gekregen, werkt goed. Alles compleet

Relaxtoys

Prima levering, zat goed en stevig verpakt, had nogal wat (naar mijn idee) kwetsbare producten, maar zat veilig in de verpakking. Men reageert snel bij vragen

klantenservice is top

Niet de eerste keer dat ik toys bestel, relaxtoys blijft mooi anoniem en laat snel bezorgen. Dat is voornamelijk belangrijk vind ik.

positieve ervaring met relaxtoys

gewenste producten zoals verwacht van hoge kwaliteit. Verzenden de producten snel en zijn snel binnen. Discreet pakket, vond ik zelf een belangrijke.

Top service en anoniem

Bedankt voor het snelle bezorgen van het (anonieme) pakketje. Spannend maar blij met m’n bestelde producten.

Assortiment is breed, levering was snel, duidelijke website, discreet verpakt, kwaliteit is goed, geen slechte punten eigenlijk.

Meer dan genoeg keuze

Meer dan genoeg keuze hier, hoog kwaliteit. Werking van product ook goed en was snel binnen. Zeker niks te klagen.

Goede en snelle service

Produkten voldoen aan verwachtingen en wordt discreet geleverd. Erg bedankt

Goede ervaring

Top vrijdagavond gehad door relaxtoys, snel binnen gekregen.