De traagste levering ooit

De website heeft als koptekst de snelste levering. Niets is minder waar, woensdag avond om 20.00 besteld. Vrijdag via whatsapp maar eens contact gezocht. Uiteindelijk na 3 uur een reactie, de bestelling zal vandaag pas verwerkt worden. Kortom een hoop waardeloze kreten op de website, zeker geen snelste levering en geen reactie per Whatsapp binnen 1 uur. Door de klantenservice is er al reactie gelijk verwezen naar de kleine letters ofwel voorwaarden van de shop. Hier staat levering binnen enkele dagen. Dikke tip, haal de tekst snelste levering weg of pas deze aan naar zeker niet de snelste levering.

De wachttijd was redelijk lang

Redelijk lange leveringstijd

Product goed verpakt en correct geleverd

Ben heel tevreden was mijn eerste bestelling en is allemaal goed gegaan het product op zich gebruik ik graag heel tevreden van …

Vlotte service

Duidelijke webshop, goede prijs en vlotte levering

Vlug besteld en snel geleverd

Pjnqdj vlak verpak

Goede kwaliteit en snelle verzending.

Goede kwaliteit en snelle verzending.

Mijn bestelling heb ik in goede handen ontvangen. Goede klanten contact en snelle levering.

Over Frissevloer

Frissevloer biedt een breed en variërend assortiment aan artikelen. Wij leveren aan particulieren, maar ook aan zakelijke klanten. Bij ons is de klant koning! Ons ruime aanbod, snelle levering en scherpe prijzen zullen ervoor zorgen dat u tevreden bent. Heeft u vragen over een product of bestelling? Neem gerust contact met ons op.