Netjes samen de maat opgenomen En het paste perfect Is echt een aanrader om hier je raamdecoratie te bestellen

Bedankt Jan Willem. We hebben het graag gedaan. We wensen je heel veel gebruiksplezier en zeg het gerust voort :-)

Helemaal goed.

Prima communicatie, aflevering binnen de afgesproken tijd . Mooi resultaat. Top!

Dank je wel Els! We proberen een modern product op een moderne manier te verkopen , maar wel met behoud van "ouderwetse" service die je van een winkel mag verwachten. En afspraak is bij ons afspraak, daar gaan we voor.

Top product!

Wij zochten naar een oplossing voor passende raambekleding (verduisterend). Dit voor kunststof kozijnen, 2 ramen, naast elkaar gesitueerd, waarvan 1 kiep kantelraam. Dit helemaal gevonden in frameblinds.Goed contact via mail en beeldbellen. Goede uitleg en (voor als je dat nodig hebt) begeleiding in het opmeten van de kozijnen. Alles is duidelijk qua uitleg en als het product (prima op de afgesproken datum) word bezorgd, is het nog uitpakken, kozijn voorbereiden en de frames erop klikken. Ziet er prachtig uit en werkt fantastisch. Top product, heel erg blij ermee!

Top dat alles zo naar wens is. Daar doen we dagelijks ons best voor. Inmeten via beeldbellen is bij ons een verplichte service. Daardoor kunnen we maatgarantie geven: als het niet past krijg je gratis nieuwe. Heel veel plezier van je aankoop Annemieke!

Tevreden met eindresultaat

Met enige vertraging zijn onze plisse's vorige week binnengekomen. Plakstrip plakte gedeeltelijk niet maar na een telefoontje werd er een nieuwe opgestuurd. Plaatsen van de plisse's is verder goed verlopen. Was niet ingewikkeld en het eindresultaat is naar wens.

Dank je wel *. Door moffeling in speciale RAL-kleur kan de levering soms wat langer duren. Bij standaard kleuren is de order vaak al binnen 2 weken binnen. Super fijn dat je al met al zo tevreden bent en heel erg bedankt voor het mooie cijfer en de review.

Prettig en snel

Zeer goed geholpen in Woerden telefonisch inmeten gaat gewoon goed. Snel geleverd en inderdaad kun je deze zelf eenvoudig monteren

Mooie Review Ad. Dank daarvoor. Meten via beeldbellen lukt inderdaad eigenlijk altijd. Door onze ervaring met een veelvoud van kozijnen herkennen we eigenlijk direct het kozijn en de manier waarop deze bemeten moet worden. Door onze maatgarantie loop je ook nog eens geen enkel risico en dat maakt dat steeds meer mensen ons als partner kiezen. Doorgaans duurt een inmeetsessie slechts 20 minuutjes en dat maakt het heel effectief voor zowel de klant als voor ons :-)

Top advies en Keys levering en service

Goed advies gehad over het product. Kleurstalen meegekregen om de kleur thuis te kunnen bepalen. Levering keurig volgens afspraak. Één strip plakte niet goed, maar met één telefoontje laag eet binnen een dag en nieuwe doe de bus (was niet eens echt nodig). Kortom,super tevreden. Ook over de verduisterende werking.

Hoi Thomas. Uiteraard gaan we voor tevreden klanten over ons product, maar we vinden tevredenheid over de service en vooral de service als er een keertje iets niet helemaal goed gaat van het grootste belang inderdaad. Zo krijgen en behouden we blije klanten en dat willen we graag.

Een zeer mooi sierraad voor de ramen,en op tijd geleverd volgens afspraak, super tevreden

Dank je wel voor de mooie review en prachtig cijfer Sjaak. We proberen inderdaad een mooi product af te leveren met een optimale service bij het inmeten door met je te beeldbellen. Onze bestellingen schieten na je ordering direct de productie in en worden als ze klaar zijn direct bij je thuis afgeleverd. Vaak al na 2 weken. Heel veel plezier van je aankoop!

Eenvoudig en mooi

Samples gekregen, een mooi product, en beschikbaar hulp als nodig.

Dank je wel Hannah voor je prachtige review. Bij jou hebben we even extra wat uitleg gegeven voor de zekerheid omdat je twijfelde hoe het precies aan te pakken. Geen enkel probleem, doen we graag!

Goed en duidelijk

Duidelijk over prijs en levering. Duidelijk over hoever plaatsen en goed materiaal.

Hoi Petra. Wat leuk dat je zo tevreden bent. Inderdaad geven wij al direct in eeste aanleg op onze homepage de mogelijkheid de prijs te zien. Die veranderd dan ook niet meer, tenzij de maat verandert. Veel plezier van je FrameBlinds!

Alles netjes via afspraak geregeld en bij een vraag ,kreeg ik gelijk antwoord. Top bedrijf

Wat een mooi cijfer Johan. Dank je wel. we proberen inderdaad zo kort mogelijk op onze chat, whatsapp en email te zitten. Zo houden we de lijntjes kort!

Kundig en zeer klantvriendelijk

Goede voorlichting en en nauwkeurige hulp bij maatvoering. Alles gaat heel eenvoudig via de smartphone. Ook de bezorging ging heel prettig.

Fijne review Piet. Daar staan we voor: nauwkeurige hulp bij het inmeten op een moderne methode via beeldbellen. Gelukkig bijna altijd naar wens van onze klanten. Veel plezier van de FrameBlinds!

Producten, communicatie en service zijn TOP!

Wij zijn echt ontzettend tevreden over zowel het bedrijf als de producten. Onze draaikiepramen (van hout) hadden dringend behoefte aan inzethorren. Aangezien de plaatsing daarvan in het houten profiel geen standaardwerk is heeft Marco extra veel tijd genomen om ons te helpen meten voordat we de bestelling plaatsten. Via mail EN whatsapp werden we steeds op de hoogte gehouden van het verdere verloop en de levering was sneller dan verwacht EN door een hele vriendelijke chauffeur. Ik had nog wat moeite met het plaatsen maar ook dat werd rustig uitgelegd en het klopte helemaal. Marco bedankt voor de service en je onmetelijke (ook zonder rolmaat hihi) geduld. Onze volgende bestelling voor raamdecoratie zal zeker bij FrameBlinds zijn en kan jullie zeker van harte aanbevelen!

Dank je wel Heleen voor de mooie woorden. Uiteraard helpen en adviseren we waar we maar kunnen. Dat doen we graag. Heel veel plezier van de horren. Ik las gisteren op het nieuws dat we een muggenplaag mogen verwachten in de zomer, dus de nieuwe horren komen vast goed van pas :-)

Dank je wel Stephan voor het mooie cijfer!

Echt Perfect

Behalve de levering. Vanuit het open raam zag ik een wagen van KEJE DRONTEN staan maar toen wist ik nog niet dat het mijn FRAMEBLINDS waren. Ook zag ik dat de bestuurder hem vooruit zette omdat een andere bewoner met zijn auto weg wilde. Ondertussen wachtte ik tot er werd aangebeld. Alleen dat gebeurde maar niet. Toen ik weer uit het raam keek was de wagen verdwenen. Ben toen naar beneden gegaan en zag daar mijn frameblinds staan. Er lag ook een briefje in de brievenbus "Helaas , u was niet aanwezig" en handgeschreven "Pastte niet in de Lift". De bel deed het gewoon, dus de bezorger is vergeten aan te bellen, denk ik

Dank je wel Wim voor het mooie cijfer en de beoordeling. Het klopt inderdaad dat Keje ons vervoer regelt. Daar zijn we ook heel blij mee omdat zij gespecialiceerd zijn in het vervoeren van kwetsbare raamdecoratie en horren. Maar verder een heel vreemd verhaal wat de bezorging betreft, temeer omdat aanbellen minder tijd kost dan een briefje schrijven en in de brievenbus stoppen. Wellicht dat de bel het niet deed of dat de chauffeur de bel niet goed heeft ingedrukt?!?!?! Maar super fijn in ieder geval dat je tevreden bent over de producten. Daar wil je immers jaren mee doen en die toekomst ziet er rooskleurig uit!

snel en gemakkelijk bestellen

Je moet zelf meten, maar dat scheelt een bezoek voor de verkoper. Maakt de prijs interresanter. Mooi produkt en makkelijk zelf te monteren. Iets meer keuze in stoffen, eventueel printje zou leuk zijn. Verder zeer tevreden. Wij hadden een meetfoutje gemaakt bij een frame. Dit werd uitstekend en naar onze tevredenheid opgelost.

Dank je wel Paul voor de mooie beoordeling. Je moet inderdaad zelf meten, maar wel onder onze professionele begeleiding door het videobellen. Hierdoor loop je geen enkel risico, want daardoor geven we maatgarantie. Past het niet, dan krijg je gratis nieuw. Vanaf 1 mei hebben we een uitgebreidere collectie, die in eerste instantie alleen op de showroom is te bewonderen. Ook nieuw vanaf NU zijn vrijhangende plissé in hetzelfde kleurtje als de FrameBlinds en houten jaloezieën. Op termijn zal een deel aan de website worden toegevoegd. Zo blijven we lekker door ontwikkelen :-)

Perfect, precies wat we zochten.

Deskundige assistentie bij het inmeten, product paste precies, eenvoudige montage.

Fijn dat je zo tevreden bent over het product en onze werkwijze. Door even mee te kijken bij het inmeten via Whatsapp videobellen zorgen we dat het product makkelijk te monteren is en perfect past. Veel gebruisplezier!

Snel,handig, uistekend advies en resultaat!

Beste FrameBlinfs, We willen jullie graag laten weten hoe ontzettend dankbaar we zijn voor onze nieuwe plissé gordijnen. Jullie fantastische werk heeft onze verwachtingen overtroffen en we zijn echt blij met het resultaat. Nogmaals hartelijk dank voor jullie professionaliteit en toewijding. Met vriendelijke groet, Anna

Het paste inderdaad fantastisch op die smalle glaslatjes. Door ons speciale staalband (met smalle plakrand) bleek dit geen probleem. Nu lekker donker slapen! Dank je wel voor je dankbaarheid, we hebben het heel graag gedaan!

Doordat mijn ramen zeer hoog zijn en reguliere zaken niet in een frame konden leveren, hier besteld. Maar de service is uitstekend.

Fijn Yvonne dat we je hebben kunnen helpen. Onze frames kunnen vaak net wat breder en hoger dan die van de collega's :-), waardoor we in dit geval jou konden voorzien van mooie FrameBlinds

Mooi, goed en snel geleverd

Uitstekend geholpen met plissé gordijnen voor triple glas. Frames passen perfect. En lekker snel (2 weken) geleverd. Een aanrader ook voor triple glas kozijnen.

Dank je wel Etienne. We hebben inderdaad een speciaal zeer ondiep frame die het mogelijk maakt om zelfs bij een hele ondiepe sponning FrameBlinds te plaatsen.

Mooie blinds en goede service

Goede website met mooie producten. Gezamenlijk de maten genomen via videocontact. Snel geleverd met goede montage instructie. De blinds passen perfect en voldoen helemaal aan de verwachting. Blij mee.

Mooie complimenten Eric. Dank je wel. We nemen ze graag in ontvangst. We wensen je lang en veel plezier van je FrameBlinds.

Geweldig product met prima begeleiding!

Na een lange zoektocht voor zonwering op kantelkiepramen kwam ik op de website van FrameBlinds terecht. Waar ik door de bomen het bos niet zag was het ineens heel eenvoudig en duidelijk! Het bestellen ging ontzettend makkelijk door het inmeten tijdens een online-meeting. Dit biedt zekerheid en voorkomt een hoop gedoe. Levering keurig op afgesproken tijd en binnen enkele minuten zelf gemonteerd. Erg blij met het resultaat, kan het echt iedereen aanraden.

Whouw, wat een mooie review Maarten. Dank je wel. Wat super fijn dat je alles als zo duidelijk en prettig hebt ervaren. Heel veel gebruiksplezier gewenst!

Bedankt voor jullie prettige service en advies

De frameblinds zien er prima uit en passen perfect.

Leuk Trudy om de dag met zo'n mooie waardering te beginnen. Bedankt ook voor de mooie order en heel veel plezier van je FrameBlinds!

Houden je netjes op de hoogte en alle stappen zijn duidelijk. Ook als er iets niet past wordt dit meteen opgelost, echt Top!!

Fijne review Suzanne. Ons aller hoogte goed is de klanttevredenheid. Uiteraard naar redelijkheid. Een duidelijke communicatie en je houden aan gemaakte afspraken horen daar bij. Wij zouden niet anders willen. Heel veel plezier van jullie FrameBlinds Shutters.

Goed produkt, goede informatie, simpel te plaatsen

We hadden zelf ingemeten, waardoor videocall niet nodig was. Goede informatie bij bedrijfsbezoek. De blinds waren heel simpel zelf te plaatsen en voldoen prima. Wij zijn heel tevreden over het eindresultaat. Eén klein advies: de primer is eenvoudig aan te brengen, maar op de achterkant van het zakje staat in het Engels en in miniscule letters de waarschuwing dat bij huidcontact direct goed afgespoeld moet worden. Misschien verstandig om in de (verder duidelijke) handleiding te zetten dat het verstandig is om hierbij handschoenen aan te trekken.

Wat een mooie en waardevolle review Inesz, dank je wel. Wij verwerken de primerdoekjes altijd zonder bescherming van de huid en wassen onze handen direct na gebruik. Ik heb je advies echter wel direct neergelegd bij 3M en gevraagd naar een concreet advies voor veilig gebruik van de primerdoekjes. Als hieruit blijkt dat er extra voorzorg nodig of gewenst is zullen wij dit opnemen in onze montagevideo. Door jouw duidelijke tekeningen, foto's en maatvoering konden we in dit geval het online inmeten overslaan. Echter dit is uitzonderlijk, want door onze maatgarantie meten we standaard in via een online inmeetgesprek. Past het dan niet, dan krijgt de klant gratis een nieuw passend product :-) Heel veel plezier van je FrameBlinds!

Komen afspraken na

Afspraak kunnen maken in showroom ondanks dat ze gesloten waren. Chapeau. Volgens toezeggingen geleverd. Prima bedrijf.

Jazeker! Wij hebben op vrijdag altijd onze vrije inloop, maar op andere dagen helpen we onze klanten graag op vrijblijvende afspraak.....geen enkel probleem. Bedankt voor de mooie waardering en heel veel plezier van de FrameBlinds plissé.

Zaagmolenlaan 4

3447 GS Woerden