Filters

10

Goed en duidelijk

Duidelijk over prijs en levering. Duidelijk over hoever plaatsen en goed materiaal.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Alles netjes via afspraak geregeld en bij een vraag ,kreeg ik gelijk antwoord. Top bedrijf

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat een mooi cijfer Johan. Dank je wel. we proberen inderdaad zo kort mogelijk op onze chat, whatsapp en email te zitten. Zo houden we de lijntjes kort!

10

Kundig en zeer klantvriendelijk

Goede voorlichting en en nauwkeurige hulp bij maatvoering. Alles gaat heel eenvoudig via de smartphone. Ook de bezorging ging heel prettig.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijne review Piet. Daar staan we voor: nauwkeurige hulp bij het inmeten op een moderne methode via beeldbellen. Gelukkig bijna altijd naar wens van onze klanten. Veel plezier van de FrameBlinds!

10

Producten, communicatie en service zijn TOP!

Wij zijn echt ontzettend tevreden over zowel het bedrijf als de producten. Onze draaikiepramen (van hout) hadden dringend behoefte aan inzethorren. Aangezien de plaatsing daarvan in het houten profiel geen standaardwerk is heeft Marco extra veel tijd genomen om ons te helpen meten voordat we de bestelling plaatsten. Via mail EN whatsapp werden we steeds op de hoogte gehouden van het verdere verloop en de levering was sneller dan verwacht EN door een hele vriendelijke chauffeur. Ik had nog wat moeite met het plaatsen maar ook dat werd rustig uitgelegd en het klopte helemaal. Marco bedankt voor de service en je onmetelijke (ook zonder rolmaat hihi) geduld. Onze volgende bestelling voor raamdecoratie zal zeker bij FrameBlinds zijn en kan jullie zeker van harte aanbevelen!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel Heleen voor de mooie woorden. Uiteraard helpen en adviseren we waar we maar kunnen. Dat doen we graag. Heel veel plezier van de horren. Ik las gisteren op het nieuws dat we een muggenplaag mogen verwachten in de zomer, dus de nieuwe horren komen vast goed van pas :-)

10

.

.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel Stephan voor het mooie cijfer!

9

Echt Perfect

Behalve de levering. Vanuit het open raam zag ik een wagen van KEJE DRONTEN staan maar toen wist ik nog niet dat het mijn FRAMEBLINDS waren. Ook zag ik dat de bestuurder hem vooruit zette omdat een andere bewoner met zijn auto weg wilde. Ondertussen wachtte ik tot er werd aangebeld. Alleen dat gebeurde maar niet. Toen ik weer uit het raam keek was de wagen verdwenen. Ben toen naar beneden gegaan en zag daar mijn frameblinds staan. Er lag ook een briefje in de brievenbus "Helaas , u was niet aanwezig" en handgeschreven "Pastte niet in de Lift". De bel deed het gewoon, dus de bezorger is vergeten aan te bellen, denk ik

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel Wim voor het mooie cijfer en de beoordeling. Het klopt inderdaad dat Keje ons vervoer regelt. Daar zijn we ook heel blij mee omdat zij gespecialiceerd zijn in het vervoeren van kwetsbare raamdecoratie en horren. Maar verder een heel vreemd verhaal wat de bezorging betreft, temeer omdat aanbellen minder tijd kost dan een briefje schrijven en in de brievenbus stoppen. Wellicht dat de bel het niet deed of dat de chauffeur de bel niet goed heeft ingedrukt?!?!?! Maar super fijn in ieder geval dat je tevreden bent over de producten. Daar wil je immers jaren mee doen en die toekomst ziet er rooskleurig uit!

10

snel en gemakkelijk bestellen

Je moet zelf meten, maar dat scheelt een bezoek voor de verkoper. Maakt de prijs interresanter. Mooi produkt en makkelijk zelf te monteren. Iets meer keuze in stoffen, eventueel printje zou leuk zijn. Verder zeer tevreden. Wij hadden een meetfoutje gemaakt bij een frame. Dit werd uitstekend en naar onze tevredenheid opgelost.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel Paul voor de mooie beoordeling. Je moet inderdaad zelf meten, maar wel onder onze professionele begeleiding door het videobellen. Hierdoor loop je geen enkel risico, want daardoor geven we maatgarantie. Past het niet, dan krijg je gratis nieuw. Vanaf 1 mei hebben we een uitgebreidere collectie, die in eerste instantie alleen op de showroom is te bewonderen. Ook nieuw vanaf NU zijn vrijhangende plissé in hetzelfde kleurtje als de FrameBlinds en houten jaloezieën. Op termijn zal een deel aan de website worden toegevoegd. Zo blijven we lekker door ontwikkelen :-)

10

Perfect, precies wat we zochten.

Deskundige assistentie bij het inmeten, product paste precies, eenvoudige montage.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn dat je zo tevreden bent over het product en onze werkwijze. Door even mee te kijken bij het inmeten via Whatsapp videobellen zorgen we dat het product makkelijk te monteren is en perfect past. Veel gebruisplezier!

10

Snel,handig, uistekend advies en resultaat!

Beste FrameBlinfs, We willen jullie graag laten weten hoe ontzettend dankbaar we zijn voor onze nieuwe plissé gordijnen. Jullie fantastische werk heeft onze verwachtingen overtroffen en we zijn echt blij met het resultaat. Nogmaals hartelijk dank voor jullie professionaliteit en toewijding. Met vriendelijke groet, Anna

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Het paste inderdaad fantastisch op die smalle glaslatjes. Door ons speciale staalband (met smalle plakrand) bleek dit geen probleem. Nu lekker donker slapen! Dank je wel voor je dankbaarheid, we hebben het heel graag gedaan!

9

Geweldig

Doordat mijn ramen zeer hoog zijn en reguliere zaken niet in een frame konden leveren, hier besteld. Maar de service is uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn Yvonne dat we je hebben kunnen helpen. Onze frames kunnen vaak net wat breder en hoger dan die van de collega's :-), waardoor we in dit geval jou konden voorzien van mooie FrameBlinds

10

Mooi, goed en snel geleverd

Uitstekend geholpen met plissé gordijnen voor triple glas. Frames passen perfect. En lekker snel (2 weken) geleverd. Een aanrader ook voor triple glas kozijnen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel Etienne. We hebben inderdaad een speciaal zeer ondiep frame die het mogelijk maakt om zelfs bij een hele ondiepe sponning FrameBlinds te plaatsen.

10

Mooie blinds en goede service

Goede website met mooie producten. Gezamenlijk de maten genomen via videocontact. Snel geleverd met goede montage instructie. De blinds passen perfect en voldoen helemaal aan de verwachting. Blij mee.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Mooie complimenten Eric. Dank je wel. We nemen ze graag in ontvangst. We wensen je lang en veel plezier van je FrameBlinds.

10

Geweldig product met prima begeleiding!

Na een lange zoektocht voor zonwering op kantelkiepramen kwam ik op de website van FrameBlinds terecht. Waar ik door de bomen het bos niet zag was het ineens heel eenvoudig en duidelijk! Het bestellen ging ontzettend makkelijk door het inmeten tijdens een online-meeting. Dit biedt zekerheid en voorkomt een hoop gedoe. Levering keurig op afgesproken tijd en binnen enkele minuten zelf gemonteerd. Erg blij met het resultaat, kan het echt iedereen aanraden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Whouw, wat een mooie review Maarten. Dank je wel. Wat super fijn dat je alles als zo duidelijk en prettig hebt ervaren. Heel veel gebruiksplezier gewenst!

10

Bedankt voor jullie prettige service en advies

De frameblinds zien er prima uit en passen perfect.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Leuk Trudy om de dag met zo'n mooie waardering te beginnen. Bedankt ook voor de mooie order en heel veel plezier van je FrameBlinds!

10

Top!

Houden je netjes op de hoogte en alle stappen zijn duidelijk. Ook als er iets niet past wordt dit meteen opgelost, echt Top!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijne review Suzanne. Ons aller hoogte goed is de klanttevredenheid. Uiteraard naar redelijkheid. Een duidelijke communicatie en je houden aan gemaakte afspraken horen daar bij. Wij zouden niet anders willen. Heel veel plezier van jullie FrameBlinds Shutters.

10

Goed produkt, goede informatie, simpel te plaatsen

We hadden zelf ingemeten, waardoor videocall niet nodig was. Goede informatie bij bedrijfsbezoek. De blinds waren heel simpel zelf te plaatsen en voldoen prima. Wij zijn heel tevreden over het eindresultaat. Eén klein advies: de primer is eenvoudig aan te brengen, maar op de achterkant van het zakje staat in het Engels en in miniscule letters de waarschuwing dat bij huidcontact direct goed afgespoeld moet worden. Misschien verstandig om in de (verder duidelijke) handleiding te zetten dat het verstandig is om hierbij handschoenen aan te trekken.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat een mooie en waardevolle review Inesz, dank je wel. Wij verwerken de primerdoekjes altijd zonder bescherming van de huid en wassen onze handen direct na gebruik. Ik heb je advies echter wel direct neergelegd bij 3M en gevraagd naar een concreet advies voor veilig gebruik van de primerdoekjes. Als hieruit blijkt dat er extra voorzorg nodig of gewenst is zullen wij dit opnemen in onze montagevideo. Door jouw duidelijke tekeningen, foto's en maatvoering konden we in dit geval het online inmeten overslaan. Echter dit is uitzonderlijk, want door onze maatgarantie meten we standaard in via een online inmeetgesprek. Past het dan niet, dan krijgt de klant gratis een nieuw passend product :-) Heel veel plezier van je FrameBlinds!

8

Komen afspraken na

Afspraak kunnen maken in showroom ondanks dat ze gesloten waren. Chapeau. Volgens toezeggingen geleverd. Prima bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Jazeker! Wij hebben op vrijdag altijd onze vrije inloop, maar op andere dagen helpen we onze klanten graag op vrijblijvende afspraak.....geen enkel probleem. Bedankt voor de mooie waardering en heel veel plezier van de FrameBlinds plissé.

9

Weer super

Voor de tweede keer een bestelling geplaatst, ook nu weer top geregeld.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Heel fijn weer Frank dat de volgende 3 plissées ook weer naar tevredenheid hangen. Het extra staalstripje die je graag wilde ontvangen is vrijdag als service naar je verstuurd. Bedankt weer!!

9

Heel klantvriendelijk

Prettige begeleiding van begin tot eind. Videobellen om de maten van de ramen op te meten, top. Ook goede videoinstructies voor plaatsing. Chat en mailcontact verliep vlot. Zeer klantvriendelijk. Had alle vertrouwen op een goede aankoop en dit werd ook waargemaakt. Wij zijn zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Onze dag begint weer goed met zo'n mooie review en weer een tevreden klant er bij :-) We denken dat we een prettige manier van werken hebben ontwikkeld, wat zo min mogelijk tijd kost aan beide kanten. Als dan blijkt dat het ook nog perfect werkt en als prettig wordt ervaren weten wij dat we op de goede weg zitten. Bedankt Christa!

10

Supermooi, heel blij mee!

Goed geholpen, ze nemen de tijd voor je. Zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

We hebben het heel graag gedaan hoor. Mooie oplossing zo voor de ramen in uw nieuwe appartement in het verzorgingshuis, waar u niet in de kozijnen mag boren toch? Heel veel plezier er van!

10

Geweldig

In de eerste plaats merk ik op dat het echt kwaliteit is en geen rotzooi. We schrokken in eerste instantie wel van de prijs. En ook dat we het gehele bedrag tevoren moesten betalen. Maar goed. We hadden echt vertrouwen in het product. Dus we hebben toch direct en snel besloten om het te doen. Nu blijkt dus echt zwaar degelijk materiaal. Toen we de website bezochten waren we eigenlijk al direct enthousiast omdat het een keurige site betreft met hele duidelijke beknopte uitleg per product. Dat doen jullie echt goed. Toch verbaast het ons dat wanneer je het in het echt ziet het NOG professioneler is dan dat we kunnen zien op de filmpjes. Echt degelijk spul. Leuk ook dat jullie “onze” en uiteraad “jullie” uitdaging durft aan te gaan. Dit omdat we nu te maken hebben met een raam van 4 meter breed, en waar jullie dus toch kans ziet om oplossingen te bedenken. Zeker ook de kleuren zijn echt werkelijk gaaf. In dit geval weliswaar een standaard RALkleur. Maar toch. Exact hetzelfde als het raam. Ook waarderen we enorm dat jullie in ons geval met deze uitdaging juist ook de moeite nemen om het geheel toch ZELF te installeren. Wij vonden dat erg fijn. Uiteraard ook voor jullie een leermoment, immers vergroot dit ook jullie mogelijkheden binnen het bedrijf. Ook siert het jullie na onze snelle betaling dat ook direct snel actie wordt ondernomen in zowel communicatie als handelen. Communicatie zowel per mail als telefoon vinden wij erg belangrijk. Jullie kunnen dus ECHT meer, behalve een normaal kozijn. Uiteraard is het even afwachten hoe het zich gedraagd ivm vocht. We gaan dat zien. Mocht dat misgaan nemen we even contact op en we kijken dan wel hoe we dat dan eventueel oplossen. Voorlopig zit het echt vast. Dit ondanks een vochtigheidsgraad van 88. Nogmaals we zijn echt enorm blij zijn met het resultaat. Jullie zijn top ! Gr Bert en Brigitte.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel Bert en Brigitte voor deze uitgebreide beoordeling. We zijn ons bewust dat er veel ervaring in huis is en dat we daar in de toekomt alle kanten mee op kunnen, echter zorgt die kennis ook dat we het overgrote deel van de klanten juist daarom online kunnen helpen, hetgeen ons EN de klant veel tijd bespaart. Uiteraard maken we daarbij graag een uitzondering in voorkomende gevallen en gaan we een uitdaging aan :-) Heel veel plezier van jullie mooie shutters!

10

Top

Een bedrijf dat weet wat service en kwaliteit is. Toppie

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel Wim! Dat is inderdaad precies onze bedrijfsfilosofie: raamdecoratie kun je overal kopen. Maar Zonder schroeven of boren maakt het speciaal. Daarnaast willen we top kwaliteit leveren, gecombineerd met optimale service want, zo vinden wij: "Service en kwaliteit bepalen het onderscheid".

9

De jaloezieën zijn me zeer goed bevallen

Zowel het videogesprek, de bestelling en de installatie ging allemaal erg soepel. We zijn erg blij met het eindresultaat.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Top! Heel veel plezier van jullie jaloezieën op het draaikiepraam en het vaste raam. Bedankt voor de mooie waardering.

10

Super!

Marco is een topper! We hebben via een videoafspraak samen gemeten. 2 weken later werd het frame bezorgd. Ik vond het vreemd dat de bezorger niet aanbelde en het frame naar boven kwam brengen, maar mij opbelde en buiten bleef wachten. Daarna kwam ik erachter dat het frame toch 1 cm te kort was. Weer een belafspraak met Marco gehad en hij constateerde hetzelfde. Ik mocht het frame gratis retourneren en het werd binnen een paar dagen opgehaald. Deze keer kwam er een super aardige bezorger, die ook nog zeker wilde weten of hij niet iets moest bezorgen, maar alleen ophalen. Het nieuwe frame werd een week later al geleverd door weer een hele aardige bezorger die mij zelfs nog belde of hij niks retour mee moest nemen. Echt een topervaring dus! Erg blij met het nieuwe aangepaste frame en de service!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Zo zie je maar weer Jelmer.....bezorgers zijn net mensen. Elk persoon een eigen karakter :-) We moeten daarbij niet vergeten dat we niet in het programma van de bezorger kunnen kijken. Files spelen vandaag de dag een erg grote rol in hun bezorgwerk. Blij dat de hoogte nu ook helemaal voldoet aan de wens. We hebben het heel graag gedaan, want een tevreden klant staat bovenaan ons wensenlijstje! Dank voor de mooie waardering.

10

Goed product met zeer goede service

Hulp bij opmeten heel fijn en altijd direct antwoord op een vraag, erg handig allemaal!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijne beoordeling Mirjam. We proberen inderdaad het verschil te maken door een optimale service en snelle opvolging op email, chat en whatsapp te geven.

Bedrijfsgegevens

Zaagmolenlaan 4

3447 GS Woerden

085 024 00 61

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.