snel en gemakkelijk bestellen

Je moet zelf meten, maar dat scheelt een bezoek voor de verkoper. Maakt de prijs interresanter. Mooi produkt en makkelijk zelf te monteren. Iets meer keuze in stoffen, eventueel printje zou leuk zijn. Verder zeer tevreden. Wij hadden een meetfoutje gemaakt bij een frame. Dit werd uitstekend en naar onze tevredenheid opgelost.

Perfect, precies wat we zochten.

Deskundige assistentie bij het inmeten, product paste precies, eenvoudige montage.

Snel,handig, uistekend advies en resultaat!

Beste FrameBlinfs, We willen jullie graag laten weten hoe ontzettend dankbaar we zijn voor onze nieuwe plissé gordijnen. Jullie fantastische werk heeft onze verwachtingen overtroffen en we zijn echt blij met het resultaat. Nogmaals hartelijk dank voor jullie professionaliteit en toewijding. Met vriendelijke groet, Anna

Doordat mijn ramen zeer hoog zijn en reguliere zaken niet in een frame konden leveren, hier besteld. Maar de service is uitstekend.

Mooi, goed en snel geleverd

Uitstekend geholpen met plissé gordijnen voor triple glas. Frames passen perfect. En lekker snel (2 weken) geleverd. Een aanrader ook voor triple glas kozijnen.

Mooie blinds en goede service

Goede website met mooie producten. Gezamenlijk de maten genomen via videocontact. Snel geleverd met goede montage instructie. De blinds passen perfect en voldoen helemaal aan de verwachting. Blij mee.

Mooie complimenten Eric. Dank je wel. We nemen ze graag in ontvangst. We wensen je lang en veel plezier van je FrameBlinds.

Geweldig product met prima begeleiding!

Na een lange zoektocht voor zonwering op kantelkiepramen kwam ik op de website van FrameBlinds terecht. Waar ik door de bomen het bos niet zag was het ineens heel eenvoudig en duidelijk! Het bestellen ging ontzettend makkelijk door het inmeten tijdens een online-meeting. Dit biedt zekerheid en voorkomt een hoop gedoe. Levering keurig op afgesproken tijd en binnen enkele minuten zelf gemonteerd. Erg blij met het resultaat, kan het echt iedereen aanraden.

Whouw, wat een mooie review Maarten. Dank je wel. Wat super fijn dat je alles als zo duidelijk en prettig hebt ervaren. Heel veel gebruiksplezier gewenst!

Bedankt voor jullie prettige service en advies

De frameblinds zien er prima uit en passen perfect.

Leuk Trudy om de dag met zo'n mooie waardering te beginnen. Bedankt ook voor de mooie order en heel veel plezier van je FrameBlinds!

Houden je netjes op de hoogte en alle stappen zijn duidelijk. Ook als er iets niet past wordt dit meteen opgelost, echt Top!!

Fijne review Suzanne. Ons aller hoogte goed is de klanttevredenheid. Uiteraard naar redelijkheid. Een duidelijke communicatie en je houden aan gemaakte afspraken horen daar bij. Wij zouden niet anders willen. Heel veel plezier van jullie FrameBlinds Shutters.

Goed produkt, goede informatie, simpel te plaatsen

We hadden zelf ingemeten, waardoor videocall niet nodig was. Goede informatie bij bedrijfsbezoek. De blinds waren heel simpel zelf te plaatsen en voldoen prima. Wij zijn heel tevreden over het eindresultaat. Eén klein advies: de primer is eenvoudig aan te brengen, maar op de achterkant van het zakje staat in het Engels en in miniscule letters de waarschuwing dat bij huidcontact direct goed afgespoeld moet worden. Misschien verstandig om in de (verder duidelijke) handleiding te zetten dat het verstandig is om hierbij handschoenen aan te trekken.

Wat een mooie en waardevolle review Inesz, dank je wel. Wij verwerken de primerdoekjes altijd zonder bescherming van de huid en wassen onze handen direct na gebruik. Ik heb je advies echter wel direct neergelegd bij 3M en gevraagd naar een concreet advies voor veilig gebruik van de primerdoekjes. Als hieruit blijkt dat er extra voorzorg nodig of gewenst is zullen wij dit opnemen in onze montagevideo. Door jouw duidelijke tekeningen, foto's en maatvoering konden we in dit geval het online inmeten overslaan. Echter dit is uitzonderlijk, want door onze maatgarantie meten we standaard in via een online inmeetgesprek. Past het dan niet, dan krijgt de klant gratis een nieuw passend product :-) Heel veel plezier van je FrameBlinds!

Komen afspraken na

Afspraak kunnen maken in showroom ondanks dat ze gesloten waren. Chapeau. Volgens toezeggingen geleverd. Prima bedrijf.

Jazeker! Wij hebben op vrijdag altijd onze vrije inloop, maar op andere dagen helpen we onze klanten graag op vrijblijvende afspraak.....geen enkel probleem. Bedankt voor de mooie waardering en heel veel plezier van de FrameBlinds plissé.

Weer super

Voor de tweede keer een bestelling geplaatst, ook nu weer top geregeld.

Heel fijn weer Frank dat de volgende 3 plissées ook weer naar tevredenheid hangen. Het extra staalstripje die je graag wilde ontvangen is vrijdag als service naar je verstuurd. Bedankt weer!!

Heel klantvriendelijk

Prettige begeleiding van begin tot eind. Videobellen om de maten van de ramen op te meten, top. Ook goede videoinstructies voor plaatsing. Chat en mailcontact verliep vlot. Zeer klantvriendelijk. Had alle vertrouwen op een goede aankoop en dit werd ook waargemaakt. Wij zijn zeer tevreden.

Onze dag begint weer goed met zo'n mooie review en weer een tevreden klant er bij :-) We denken dat we een prettige manier van werken hebben ontwikkeld, wat zo min mogelijk tijd kost aan beide kanten. Als dan blijkt dat het ook nog perfect werkt en als prettig wordt ervaren weten wij dat we op de goede weg zitten. Bedankt Christa!

Supermooi, heel blij mee!

Goed geholpen, ze nemen de tijd voor je. Zeker een aanrader!

We hebben het heel graag gedaan hoor. Mooie oplossing zo voor de ramen in uw nieuwe appartement in het verzorgingshuis, waar u niet in de kozijnen mag boren toch? Heel veel plezier er van!

In de eerste plaats merk ik op dat het echt kwaliteit is en geen rotzooi. We schrokken in eerste instantie wel van de prijs. En ook dat we het gehele bedrag tevoren moesten betalen. Maar goed. We hadden echt vertrouwen in het product. Dus we hebben toch direct en snel besloten om het te doen. Nu blijkt dus echt zwaar degelijk materiaal. Toen we de website bezochten waren we eigenlijk al direct enthousiast omdat het een keurige site betreft met hele duidelijke beknopte uitleg per product. Dat doen jullie echt goed. Toch verbaast het ons dat wanneer je het in het echt ziet het NOG professioneler is dan dat we kunnen zien op de filmpjes. Echt degelijk spul. Leuk ook dat jullie “onze” en uiteraad “jullie” uitdaging durft aan te gaan. Dit omdat we nu te maken hebben met een raam van 4 meter breed, en waar jullie dus toch kans ziet om oplossingen te bedenken. Zeker ook de kleuren zijn echt werkelijk gaaf. In dit geval weliswaar een standaard RALkleur. Maar toch. Exact hetzelfde als het raam. Ook waarderen we enorm dat jullie in ons geval met deze uitdaging juist ook de moeite nemen om het geheel toch ZELF te installeren. Wij vonden dat erg fijn. Uiteraard ook voor jullie een leermoment, immers vergroot dit ook jullie mogelijkheden binnen het bedrijf. Ook siert het jullie na onze snelle betaling dat ook direct snel actie wordt ondernomen in zowel communicatie als handelen. Communicatie zowel per mail als telefoon vinden wij erg belangrijk. Jullie kunnen dus ECHT meer, behalve een normaal kozijn. Uiteraard is het even afwachten hoe het zich gedraagd ivm vocht. We gaan dat zien. Mocht dat misgaan nemen we even contact op en we kijken dan wel hoe we dat dan eventueel oplossen. Voorlopig zit het echt vast. Dit ondanks een vochtigheidsgraad van 88. Nogmaals we zijn echt enorm blij zijn met het resultaat. Jullie zijn top ! Gr Bert en Brigitte.

Dank je wel Bert en Brigitte voor deze uitgebreide beoordeling. We zijn ons bewust dat er veel ervaring in huis is en dat we daar in de toekomt alle kanten mee op kunnen, echter zorgt die kennis ook dat we het overgrote deel van de klanten juist daarom online kunnen helpen, hetgeen ons EN de klant veel tijd bespaart. Uiteraard maken we daarbij graag een uitzondering in voorkomende gevallen en gaan we een uitdaging aan :-) Heel veel plezier van jullie mooie shutters!

Een bedrijf dat weet wat service en kwaliteit is. Toppie

Dank je wel Wim! Dat is inderdaad precies onze bedrijfsfilosofie: raamdecoratie kun je overal kopen. Maar Zonder schroeven of boren maakt het speciaal. Daarnaast willen we top kwaliteit leveren, gecombineerd met optimale service want, zo vinden wij: "Service en kwaliteit bepalen het onderscheid".

De jaloezieën zijn me zeer goed bevallen

Zowel het videogesprek, de bestelling en de installatie ging allemaal erg soepel. We zijn erg blij met het eindresultaat.

Top! Heel veel plezier van jullie jaloezieën op het draaikiepraam en het vaste raam. Bedankt voor de mooie waardering.

Marco is een topper! We hebben via een videoafspraak samen gemeten. 2 weken later werd het frame bezorgd. Ik vond het vreemd dat de bezorger niet aanbelde en het frame naar boven kwam brengen, maar mij opbelde en buiten bleef wachten. Daarna kwam ik erachter dat het frame toch 1 cm te kort was. Weer een belafspraak met Marco gehad en hij constateerde hetzelfde. Ik mocht het frame gratis retourneren en het werd binnen een paar dagen opgehaald. Deze keer kwam er een super aardige bezorger, die ook nog zeker wilde weten of hij niet iets moest bezorgen, maar alleen ophalen. Het nieuwe frame werd een week later al geleverd door weer een hele aardige bezorger die mij zelfs nog belde of hij niks retour mee moest nemen. Echt een topervaring dus! Erg blij met het nieuwe aangepaste frame en de service!

Zo zie je maar weer Jelmer.....bezorgers zijn net mensen. Elk persoon een eigen karakter :-) We moeten daarbij niet vergeten dat we niet in het programma van de bezorger kunnen kijken. Files spelen vandaag de dag een erg grote rol in hun bezorgwerk. Blij dat de hoogte nu ook helemaal voldoet aan de wens. We hebben het heel graag gedaan, want een tevreden klant staat bovenaan ons wensenlijstje! Dank voor de mooie waardering.

Goed product met zeer goede service

Hulp bij opmeten heel fijn en altijd direct antwoord op een vraag, erg handig allemaal!

Fijne beoordeling Mirjam. We proberen inderdaad het verschil te maken door een optimale service en snelle opvolging op email, chat en whatsapp te geven.

Top product!

Een fantastisch mooi product. Installatie binnen een kwartiertje geregeld. Je moet wel goed opletten dat je de magneetstrip in een keer recht en goed plakt

Dank Sjoerd voor de beoordeling. Het is inderdaad prettig als je de staalstrips direct netjes recht plakt, want gelukkig zitten ze zo vast als een huis :-) Veel plezier van je aankoop.

Alles nagekomen wat af gesproken was. Snelle levering en prima verzorgd. Alles was op de juiste maat en kleur geleverd, het ziet er top uit. Mannen bedankt.

Heel graag gedaan Frank en bedankt voor het mooie cijfer. Daar proberen we voor te staan: optimale service en afspraak is afspraak! Gelukkig lukt dat meestal prima :-) Veel plezier van jullie plissées en horretjes.

Zeer mooi product, binnen 2 weken als maatwerk thuis afgeleverd en heel makkelijk zelf te plaatsen

Zie bovenstaand

Heel fijn Leo dat je zo tevreden bent en bedankt voor de hele mooie beoordeling van ons en ons product!

Goed en duidelijk geholpen.

Enige minpuntje is dat een aantal metaal strippen, nadat ik ze op het kozijn had geplakt, te lang bleken te zijn en buiten het frame staken. Na telefonisch contact werd gezegd dat de plakstrippen met een schaar ingekort zouden kunnen worden. Maar dat lukt dus niet, ik heb ze met een tang moeten ombuigen en daarna afbreken. Maar omdat ze al op het kozijn zaten was dat niet echt een eenvoudig klusje.

Hoi Fred. Allereerst dan voor de feedback en positieve beoordeling. Daar hebben we wat aan. De lengte van de zelfklevende metaalstrips is gebaseerd op de buitenmaat van het frame. Omdat niet iedere situatie gelijk is. Als je ze dus relatief wat verder daar binnen moet plaatsen, kunnen ze iets te lang zijn. Als het goed is bemerk je dit bij het opplakken en kun je ze wel degelijk gemakkelijk afknippen met een gewone schaar. Als ze er eenmaal op zitten kun je alleen nog maar met het puntje van de schaar proberen te knippen, dat wordt inderdaad lastig. We waarderen je tip enorm en zullen "de kniptip" zelfs toevoegen in onze volgende versie van het montage instructiefilmpje. Zo blijven we continu werken aan verbeteringen! Dank nogmaals en super leuk dat je zelfs je zoon naar ons verwezen hebt!

Ziet er mooi en goed en stevig uit het zelf plaatsen ging eenvoudig duidelijke beschrijving

Dank je wel Pieter voor de mooie beoordeling. We proberen inderdaad een top kwaliteit te leveren op een manier dat het met onze hulp en garantie bij het inmeten en een duidelijke gebruiksaanwijzing bij het plaatsen prima zelf te doen is voor elke klant. Als dat dan ook blijkt worden we daar extra blij van. Heel veel en lang plezier gewenst van je aankoop.

Van begin tot het einde fantastisch geholpen. Als er vragen zijn direct antwoord. Ontzettend blij met het resultaat! Zeker aan te bevelen.

Super leuk dat je zo blij bent met je FrameBlinds jaloezie. Er zat even een lamel gekanteld wat tot een vraag leidde, maar gelukkig zit hij nu weer zoals het moet en kun je lekker gaan genieten. Bedankt voor de prachtige beoordeling !