De FrameBlinds vdoen volledig aan onze verwachtingen

De begeleiding tijdens het opmeten was goed en prettig. Dmv het videobellen kon Marcel zien of de inmeting god verliep. Dit gaf ons vertrouwen in een goede afloop. De FrameBlinds waren heel eenvoudig te plaatsen, de beschrijving ervan was duidelijk. Wij zijn hier heel blij mee.

Zeer mooi kwaliteitsproduct via de perfecte klantreis!

In de showroom kennis kennis gemaakt met het product. Uitstekende productinformatie ontvangen van de zeer klantvriendelijke medewerkers. Voor het correct inmeten een videocall via What's app ingepland. De dag daarna de offerte al binnen. Updates (gelukkig) alleen van belangrijke momenten in het hele proces: betaling ontvangen, productie in gang, verzonden. Én nazorg: mail of het monteren is gelukt en in de mail telefoonnummer (hoef je niet te zoeken) en een montagevideo. Het monteren is echt eenvoudig. Trots op dit Nederlandse product!

Goede service en de kwaliteit is ook goed

Goede service. Prettige mensen en de kwaliteit is ook goed

Wil mijn welgemeende complimenten geven , aan Marco en natuurlijk het hele team van frameblinds. Wat een proffesionele afhandeling . Ik zou een ieder frameblinds aanraden . Wereld zaak

Goede service, erg tevreden

Onze bestellingen bij FrameBlinds zijn beide prettig verlopen. Leuk contact via videochat om de maten op te nemen, duidelijke communicatie en erg blij uiteindelijk met de geleverde blinds. Goed geholpen.

Prachtig en goed te bevestigen

Goede begeleiding bij het opmeten. Duidelijke communicatie, inclusief aanbod nazorg als het niet lukte. Makkelijk op te hangen. Prachtige plissé, heel tevreden

Super fijn geholpen

Marco en Michel hebben ons hartstikke goed geholpen. Fijn advies. En ook super tevreden met de Frameblinds. Top product.

Duidelijke uitleg en goede kwaliteit, goede service

Opmeten duidelijk dmv begeleiding Goede kwaliteit

Mooi product!

Netjes afgewerkt product. Makkelijk zelf te monteren.Goede service. Zeer tevreden!

Marco heeft ons van begin tot eind super geholpen. Alles ging zoals afgesproken. Na levering ging er iets niet goed, dit hebben ze heel snel opgepakt. Ik beveel frameblinds dan ook zeker aan. Hier hoef je niet te twijfelen aan service.

Alles prima in orde

Prima bedrijf. Heel behulpzaam

Netjes samen de maat opgenomen En het paste perfect Is echt een aanrader om hier je raamdecoratie te bestellen

Helemaal goed.

Prima communicatie, aflevering binnen de afgesproken tijd . Mooi resultaat. Top!

Top product!

Wij zochten naar een oplossing voor passende raambekleding (verduisterend). Dit voor kunststof kozijnen, 2 ramen, naast elkaar gesitueerd, waarvan 1 kiep kantelraam. Dit helemaal gevonden in frameblinds.Goed contact via mail en beeldbellen. Goede uitleg en (voor als je dat nodig hebt) begeleiding in het opmeten van de kozijnen. Alles is duidelijk qua uitleg en als het product (prima op de afgesproken datum) word bezorgd, is het nog uitpakken, kozijn voorbereiden en de frames erop klikken. Ziet er prachtig uit en werkt fantastisch. Top product, heel erg blij ermee!

Tevreden met eindresultaat

Met enige vertraging zijn onze plisse's vorige week binnengekomen. Plakstrip plakte gedeeltelijk niet maar na een telefoontje werd er een nieuwe opgestuurd. Plaatsen van de plisse's is verder goed verlopen. Was niet ingewikkeld en het eindresultaat is naar wens.

Prettig en snel

Zeer goed geholpen in Woerden telefonisch inmeten gaat gewoon goed. Snel geleverd en inderdaad kun je deze zelf eenvoudig monteren

Top advies en Keys levering en service

Goed advies gehad over het product. Kleurstalen meegekregen om de kleur thuis te kunnen bepalen. Levering keurig volgens afspraak. Één strip plakte niet goed, maar met één telefoontje laag eet binnen een dag en nieuwe doe de bus (was niet eens echt nodig). Kortom,super tevreden. Ook over de verduisterende werking.

Een zeer mooi sierraad voor de ramen,en op tijd geleverd volgens afspraak, super tevreden

Eenvoudig en mooi

Samples gekregen, een mooi product, en beschikbaar hulp als nodig.

Goed en duidelijk

Duidelijk over prijs en levering. Duidelijk over hoever plaatsen en goed materiaal.

Alles netjes via afspraak geregeld en bij een vraag ,kreeg ik gelijk antwoord. Top bedrijf

Kundig en zeer klantvriendelijk

Goede voorlichting en en nauwkeurige hulp bij maatvoering. Alles gaat heel eenvoudig via de smartphone. Ook de bezorging ging heel prettig.

Producten, communicatie en service zijn TOP!

Wij zijn echt ontzettend tevreden over zowel het bedrijf als de producten. Onze draaikiepramen (van hout) hadden dringend behoefte aan inzethorren. Aangezien de plaatsing daarvan in het houten profiel geen standaardwerk is heeft Marco extra veel tijd genomen om ons te helpen meten voordat we de bestelling plaatsten. Via mail EN whatsapp werden we steeds op de hoogte gehouden van het verdere verloop en de levering was sneller dan verwacht EN door een hele vriendelijke chauffeur. Ik had nog wat moeite met het plaatsen maar ook dat werd rustig uitgelegd en het klopte helemaal. Marco bedankt voor de service en je onmetelijke (ook zonder rolmaat hihi) geduld. Onze volgende bestelling voor raamdecoratie zal zeker bij FrameBlinds zijn en kan jullie zeker van harte aanbevelen!

Echt Perfect

Behalve de levering. Vanuit het open raam zag ik een wagen van KEJE DRONTEN staan maar toen wist ik nog niet dat het mijn FRAMEBLINDS waren. Ook zag ik dat de bestuurder hem vooruit zette omdat een andere bewoner met zijn auto weg wilde. Ondertussen wachtte ik tot er werd aangebeld. Alleen dat gebeurde maar niet. Toen ik weer uit het raam keek was de wagen verdwenen. Ben toen naar beneden gegaan en zag daar mijn frameblinds staan. Er lag ook een briefje in de brievenbus "Helaas , u was niet aanwezig" en handgeschreven "Pastte niet in de Lift". De bel deed het gewoon, dus de bezorger is vergeten aan te bellen, denk ik

Zaagmolenlaan 4

3447 GS Woerden