Een bedrijf dat weet wat service en kwaliteit is. Toppie

Dank je wel Wim! Dat is inderdaad precies onze bedrijfsfilosofie: raamdecoratie kun je overal kopen. Maar Zonder schroeven of boren maakt het speciaal. Daarnaast willen we top kwaliteit leveren, gecombineerd met optimale service want, zo vinden wij: "Service en kwaliteit bepalen het onderscheid".

De jaloezieën zijn me zeer goed bevallen

Zowel het videogesprek, de bestelling en de installatie ging allemaal erg soepel. We zijn erg blij met het eindresultaat.

Top! Heel veel plezier van jullie jaloezieën op het draaikiepraam en het vaste raam. Bedankt voor de mooie waardering.

Marco is een topper! We hebben via een videoafspraak samen gemeten. 2 weken later werd het frame bezorgd. Ik vond het vreemd dat de bezorger niet aanbelde en het frame naar boven kwam brengen, maar mij opbelde en buiten bleef wachten. Daarna kwam ik erachter dat het frame toch 1 cm te kort was. Weer een belafspraak met Marco gehad en hij constateerde hetzelfde. Ik mocht het frame gratis retourneren en het werd binnen een paar dagen opgehaald. Deze keer kwam er een super aardige bezorger, die ook nog zeker wilde weten of hij niet iets moest bezorgen, maar alleen ophalen. Het nieuwe frame werd een week later al geleverd door weer een hele aardige bezorger die mij zelfs nog belde of hij niks retour mee moest nemen. Echt een topervaring dus! Erg blij met het nieuwe aangepaste frame en de service!

Zo zie je maar weer Jelmer.....bezorgers zijn net mensen. Elk persoon een eigen karakter :-) We moeten daarbij niet vergeten dat we niet in het programma van de bezorger kunnen kijken. Files spelen vandaag de dag een erg grote rol in hun bezorgwerk. Blij dat de hoogte nu ook helemaal voldoet aan de wens. We hebben het heel graag gedaan, want een tevreden klant staat bovenaan ons wensenlijstje! Dank voor de mooie waardering.

Goed product met zeer goede service

Hulp bij opmeten heel fijn en altijd direct antwoord op een vraag, erg handig allemaal!

Fijne beoordeling Mirjam. We proberen inderdaad het verschil te maken door een optimale service en snelle opvolging op email, chat en whatsapp te geven.

Top product!

Een fantastisch mooi product. Installatie binnen een kwartiertje geregeld. Je moet wel goed opletten dat je de magneetstrip in een keer recht en goed plakt

Dank Sjoerd voor de beoordeling. Het is inderdaad prettig als je de staalstrips direct netjes recht plakt, want gelukkig zitten ze zo vast als een huis :-) Veel plezier van je aankoop.

Alles nagekomen wat af gesproken was. Snelle levering en prima verzorgd. Alles was op de juiste maat en kleur geleverd, het ziet er top uit. Mannen bedankt.

Heel graag gedaan Frank en bedankt voor het mooie cijfer. Daar proberen we voor te staan: optimale service en afspraak is afspraak! Gelukkig lukt dat meestal prima :-) Veel plezier van jullie plissées en horretjes.

Zeer mooi product, binnen 2 weken als maatwerk thuis afgeleverd en heel makkelijk zelf te plaatsen

Zie bovenstaand

Heel fijn Leo dat je zo tevreden bent en bedankt voor de hele mooie beoordeling van ons en ons product!

Goed en duidelijk geholpen.

Enige minpuntje is dat een aantal metaal strippen, nadat ik ze op het kozijn had geplakt, te lang bleken te zijn en buiten het frame staken. Na telefonisch contact werd gezegd dat de plakstrippen met een schaar ingekort zouden kunnen worden. Maar dat lukt dus niet, ik heb ze met een tang moeten ombuigen en daarna afbreken. Maar omdat ze al op het kozijn zaten was dat niet echt een eenvoudig klusje.

Hoi Fred. Allereerst dan voor de feedback en positieve beoordeling. Daar hebben we wat aan. De lengte van de zelfklevende metaalstrips is gebaseerd op de buitenmaat van het frame. Omdat niet iedere situatie gelijk is. Als je ze dus relatief wat verder daar binnen moet plaatsen, kunnen ze iets te lang zijn. Als het goed is bemerk je dit bij het opplakken en kun je ze wel degelijk gemakkelijk afknippen met een gewone schaar. Als ze er eenmaal op zitten kun je alleen nog maar met het puntje van de schaar proberen te knippen, dat wordt inderdaad lastig. We waarderen je tip enorm en zullen "de kniptip" zelfs toevoegen in onze volgende versie van het montage instructiefilmpje. Zo blijven we continu werken aan verbeteringen! Dank nogmaals en super leuk dat je zelfs je zoon naar ons verwezen hebt!

Ziet er mooi en goed en stevig uit het zelf plaatsen ging eenvoudig duidelijke beschrijving

Dank je wel Pieter voor de mooie beoordeling. We proberen inderdaad een top kwaliteit te leveren op een manier dat het met onze hulp en garantie bij het inmeten en een duidelijke gebruiksaanwijzing bij het plaatsen prima zelf te doen is voor elke klant. Als dat dan ook blijkt worden we daar extra blij van. Heel veel en lang plezier gewenst van je aankoop.

Van begin tot het einde fantastisch geholpen. Als er vragen zijn direct antwoord. Ontzettend blij met het resultaat! Zeker aan te bevelen.

Super leuk dat je zo blij bent met je FrameBlinds jaloezie. Er zat even een lamel gekanteld wat tot een vraag leidde, maar gelukkig zit hij nu weer zoals het moet en kun je lekker gaan genieten. Bedankt voor de prachtige beoordeling !

In een woord GEWELDIG!

Van het begin van de aankoop tot het einde van de levering was de service was de service van FrameBlinds (Marco) correct en snel. Maar ook toen bleek dat een van de frames gebroken was. Dat was heel jammer. Maar na een telefoontje met Marco is hij nog dezelfde dag aan huis geweest om het te herstellen. Dat is pas echte klasse. Nu hangt alles keurig zoals vooraf afgesproken. Wij zijn uiterst tevreden over Marco èn natuurlijk FrameBlinds. Een echte aanrader voor ieder die zulke raambedekking overweegt. Nogmaals bedankt Marco.

Dank je wel Max voor zoveel lovende woorden :-) Juist als er eens iets mis gaat kun je het verschil maken en dat doen we ook graag, al is het gelukkig bijna nooit nodig gelukkig. Wij wensen jullie heel veel plezier van jullie mooie transparante plissées !

Topbedrijf!

Vanaf het eerste moment dat mijn partner en ik zijn langsgeweest hadden we een goed gevoel bij dit bedrijf. We hebben een nieuwbouw woning met ramen/deuren die niet de standaard maten bevatten. Hierbij heeft Marco ruim de tijd genomen om ons te adviseren wat kan en wat niet. Wat wel kon hebben we gedaan en dat hebben Marco en collegas ook op een nette manier in ons huis geplaatst. Zelfs bij het plaatsen kwamen zij erachter dat de afwerking zelfs iets mooier zou kunnen dus hebben zij dat ook meteen met ons overlegd en we zijn we nog blijere geworden. We zijn super blij met de raambekleding die we nu in huis hebben! De prijs, communicatie, vriendelijkheid en expertise waren voor ons wel doorslaggevend! Ik kan Frameblinds echt een ieder aanraden! Nogmaals dank heren!

Wat een prachtige review Steef. We zijn er trots op. Zo leuk om te horen dat mensen blij zijn met ons product en hoe we onze business doen. We denken altijd maar: "hoe zou je zelf willen dat je geholpen werd" :-). Veel plezier van de FrameBlinds jaloezieën en Plissées!

Snel vakkundig en klantvriendelijk

Dank je wel Jan voor de positieve review. We hebben er graag wat moois van gemaakt in het nieuwe appartement van jullie dochter. 1 van de plissés 1 meter te kort.....oepsie.....maar gelukkig gratis en snel weer kunnen oplossen. Dat is het voordeel van onze meetgarantie!

Perfect.

Het gehele proces is perfect verloten, van bestelling tot plaatsing. De zon en warmte kunnen we in de zomer van 2024 weer tegenhouden.

Dank Gerco voor de hele mooie waardering! Met de klimaatopwarming is het inderdaad een fijne gedachte dat onze plissé warmte goed buiten weet te houden. Maar vergeet ook de isolerende waarde in de winter niet. Dit product reduceert afkoeling door het glas met 38%! Dus vergeet ze ook de komende maanden niet te gebruiken. Scheelt weer mooi in de stookkosten.

Prima product en betrouwbaar bedrijf.

Naar aanleiding van de filmpjes op hun site zijn we naar Woerden gereden om de FrameBlinds te zien en te ervaren. Wij zijn hartelijk ontvangen door Marco en Michel en zij hebben al onze vragen kunnen beantwoorden. Wij gingen met een positief gevoel naar huis en hebben voor al onze kozijnen de FrameBlinds besteld. Met twee weken hadden we alles in huis en hebben we zelf alles kunnen monteren. Zo eenvoudig als het voorgesteld werd op de filmpjes, zo eenvoudig was het ook in werkelijkheid. Marco en Michel zijn eerlijke vriendelijke mannen die hun product goed weten te verkopen. Wij zijn heel tevreden over de manier waarop alles is verlopen een heel tevreden over dit mooie product.

Whouwie.....dank je wel Martin voor deze prachtige review. Wat leuk ook dat de oplossing van Michel voor de buitenmaatse plissé van 230 cm breed met de extra magneet zo goed uitgepakt heeft. Zo proberen we mee te denken in oplossingen daar waar ons een uitdaging wordt voorgelegd:-) Heel veel en lang gebruiksplezier gewenst!

goede persoonlijke benadering

snelle levering goede kwaliteit goede uitleg bij zowel opmeten als montage goed bereikbaar heel tevreden!

Wat super fijn dat je alles zo positief hebt ervaren. We doen er dagelijks ons best voor, maar super als het dan ook zo ervaren wordt. Veel plezier van je verduisterende plisse's en dank voor de mooie waardering.

Hele goede ervaring, denken met je mee. Voor bijna ieder raam een oplossing [ horren ]. Heei goed geholpen door Marco.

Dank je wel voor het mooie compliment. Ik loop inderdaad al een tijdje (30 jaar) in de branche mee en vind het heel leuk om te proberen voor elk raam een oplossing te bedenken :-) Veel plezier van jullie horren!

Een verrassend goede ervaring.

In het begin was ik sceptisch over het zelf opmeten van de ramen. Je mist toch de expertise. Maar het heeft zeer goed uitgepakt. De begeleiding was geweldig en gaf vertrouwen. Heel fijn, dat je goed op de hoogte wordt gehouden van het verloop. Ook na levering is er contact of het inzetten van de horren gelukt is. Dat is superfijn! Wat mij betreft een aanrader!

Wat super leuk om te lezen dat u alles zo positief heeft ervaren. Bedankt ook voor de prachtige review. Het online inmeten was samen prima gelukt inderdaad. Heel veel plezier van de FrameBlinds inzethorren voor uw draaikiepramen.

Prima levering en uitstekend advies.

In goed overleg besloten om de levering van 3 raamdecoraties in twee zendingen te doen, zodat eerst gekeken kan worden wat in onze situatie de beste optie is. Meetafspraak en levering allemaal perfect verlopen, het is een mooi product.

Wat fijn dat ook de tweede levering weer naar tevredenheid was. We proberen er alles aan te doen om het de klant naar de zin te maken. Altijd fijn om te horen dat dat tot tevredenheid heeft geleid. Bedankt voor het prachtige cijfer!

Wij zijn super tevreden en zijn ook zeer professioneel geholpen. Dankjewel !

Wij vonden jullie situatie met vouwdeuren bijzonder leuk om te doen. Heel vaak zijn schuif- en vouwdeuren lastig, maar samen hebben we er een mooie oplossing voor bedacht. Heel erg bedankt voor de mooie foto's en veel plezier van jullie mooie plissés!

Schitterend product

Online inmeten ging perfect, product werd sneller geleverd dan verwacht en past perfect... Super!

Whauw.....wat een prachtige feedback. Door de ruime ervaring is online inmeten inderdaad succesvol gebleken en spaart het zowel de klant als ons veel tijd. Hierdoor kunnen we de prijzen vriendelijk houden. Heel veel gebruiksplezier !!!

Goede service en mooi product

Het online inmeten van de maten met Marco ging perfect. Na helaas wat vertraging in de levering, de frameBlinds ontvangen en moeiteloos opgehangen. Op mijn verzoek heeft Marco ook nog wat extra magneettape nagezonden.

Dank je wel voor de positieve beoordeling. Klopt helemaal. de order was over uw vakantie heen getild op uw verzoek, maar helaas leverde dit een weekje extra levertijd op. Fijn dat alles naar wens is en dat het extra staalband in goede orde is aangekomen. Veel plezier van de FrameBlinds jaloezie!

Erg goede service

Na telefonische contact . Word het geregeld dat de frame blind word op gehaald , zodat deze gemaakt kan worden .

Ja hoor, ook als er een schade is of er iets niet helemaal naar wens is zijn we uiteraard thuis voor service :-)

Prima service en kwaliteit

Snel precies en kwaliteit

Haha....Tja Wim, als je praktisch bij onze showroom om de hoek woont is 1 + 1 natuurlijk heel makkelijk 2. Zo kon je gemakkelijk bij ons binnen lopen om de producten in het echt te beoordelen. Onze standaard levertijd is voor vrijwel alle producten binnen 2 weken en dat lukt in de meeste gevallen wel :-)

Goede service.

Zeer klantvriendelijk. Online inmeten gaat perfect.

Hoi Ineke. Wat ontzettend aardig dat je ons toch zo positief beoordeelt. Dit ondanks het feit dat de levering bij jou niet zo optimaal verliep zoals wij het wensen. We streven inderdaad naar een gemakkelijke werkwijze gecombineerd met een vlotte aflevering van de producten.

Bedrijfsgegevens

Zaagmolenlaan 4

3447 GS Woerden

085 024 00 61

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.