In een woord GEWELDIG!

Van het begin van de aankoop tot het einde van de levering was de service was de service van FrameBlinds (Marco) correct en snel. Maar ook toen bleek dat een van de frames gebroken was. Dat was heel jammer. Maar na een telefoontje met Marco is hij nog dezelfde dag aan huis geweest om het te herstellen. Dat is pas echte klasse. Nu hangt alles keurig zoals vooraf afgesproken. Wij zijn uiterst tevreden over Marco èn natuurlijk FrameBlinds. Een echte aanrader voor ieder die zulke raambedekking overweegt. Nogmaals bedankt Marco.

Dank je wel Max voor zoveel lovende woorden :-) Juist als er eens iets mis gaat kun je het verschil maken en dat doen we ook graag, al is het gelukkig bijna nooit nodig gelukkig. Wij wensen jullie heel veel plezier van jullie mooie transparante plissées !

Topbedrijf!

Vanaf het eerste moment dat mijn partner en ik zijn langsgeweest hadden we een goed gevoel bij dit bedrijf. We hebben een nieuwbouw woning met ramen/deuren die niet de standaard maten bevatten. Hierbij heeft Marco ruim de tijd genomen om ons te adviseren wat kan en wat niet. Wat wel kon hebben we gedaan en dat hebben Marco en collegas ook op een nette manier in ons huis geplaatst. Zelfs bij het plaatsen kwamen zij erachter dat de afwerking zelfs iets mooier zou kunnen dus hebben zij dat ook meteen met ons overlegd en we zijn we nog blijere geworden. We zijn super blij met de raambekleding die we nu in huis hebben! De prijs, communicatie, vriendelijkheid en expertise waren voor ons wel doorslaggevend! Ik kan Frameblinds echt een ieder aanraden! Nogmaals dank heren!

Wat een prachtige review Steef. We zijn er trots op. Zo leuk om te horen dat mensen blij zijn met ons product en hoe we onze business doen. We denken altijd maar: "hoe zou je zelf willen dat je geholpen werd" :-). Veel plezier van de FrameBlinds jaloezieën en Plissées!

Snel vakkundig en klantvriendelijk

Dank je wel Jan voor de positieve review. We hebben er graag wat moois van gemaakt in het nieuwe appartement van jullie dochter. 1 van de plissés 1 meter te kort.....oepsie.....maar gelukkig gratis en snel weer kunnen oplossen. Dat is het voordeel van onze meetgarantie!

Perfect.

Het gehele proces is perfect verloten, van bestelling tot plaatsing. De zon en warmte kunnen we in de zomer van 2024 weer tegenhouden.

Dank Gerco voor de hele mooie waardering! Met de klimaatopwarming is het inderdaad een fijne gedachte dat onze plissé warmte goed buiten weet te houden. Maar vergeet ook de isolerende waarde in de winter niet. Dit product reduceert afkoeling door het glas met 38%! Dus vergeet ze ook de komende maanden niet te gebruiken. Scheelt weer mooi in de stookkosten.

Prima product en betrouwbaar bedrijf.

Naar aanleiding van de filmpjes op hun site zijn we naar Woerden gereden om de FrameBlinds te zien en te ervaren. Wij zijn hartelijk ontvangen door Marco en Michel en zij hebben al onze vragen kunnen beantwoorden. Wij gingen met een positief gevoel naar huis en hebben voor al onze kozijnen de FrameBlinds besteld. Met twee weken hadden we alles in huis en hebben we zelf alles kunnen monteren. Zo eenvoudig als het voorgesteld werd op de filmpjes, zo eenvoudig was het ook in werkelijkheid. Marco en Michel zijn eerlijke vriendelijke mannen die hun product goed weten te verkopen. Wij zijn heel tevreden over de manier waarop alles is verlopen een heel tevreden over dit mooie product.

Whouwie.....dank je wel Martin voor deze prachtige review. Wat leuk ook dat de oplossing van Michel voor de buitenmaatse plissé van 230 cm breed met de extra magneet zo goed uitgepakt heeft. Zo proberen we mee te denken in oplossingen daar waar ons een uitdaging wordt voorgelegd:-) Heel veel en lang gebruiksplezier gewenst!

goede persoonlijke benadering

snelle levering goede kwaliteit goede uitleg bij zowel opmeten als montage goed bereikbaar heel tevreden!

Wat super fijn dat je alles zo positief hebt ervaren. We doen er dagelijks ons best voor, maar super als het dan ook zo ervaren wordt. Veel plezier van je verduisterende plisse's en dank voor de mooie waardering.

Hele goede ervaring, denken met je mee. Voor bijna ieder raam een oplossing [ horren ]. Heei goed geholpen door Marco.

Dank je wel voor het mooie compliment. Ik loop inderdaad al een tijdje (30 jaar) in de branche mee en vind het heel leuk om te proberen voor elk raam een oplossing te bedenken :-) Veel plezier van jullie horren!

Een verrassend goede ervaring.

In het begin was ik sceptisch over het zelf opmeten van de ramen. Je mist toch de expertise. Maar het heeft zeer goed uitgepakt. De begeleiding was geweldig en gaf vertrouwen. Heel fijn, dat je goed op de hoogte wordt gehouden van het verloop. Ook na levering is er contact of het inzetten van de horren gelukt is. Dat is superfijn! Wat mij betreft een aanrader!

Wat super leuk om te lezen dat u alles zo positief heeft ervaren. Bedankt ook voor de prachtige review. Het online inmeten was samen prima gelukt inderdaad. Heel veel plezier van de FrameBlinds inzethorren voor uw draaikiepramen.

Prima levering en uitstekend advies.

In goed overleg besloten om de levering van 3 raamdecoraties in twee zendingen te doen, zodat eerst gekeken kan worden wat in onze situatie de beste optie is. Meetafspraak en levering allemaal perfect verlopen, het is een mooi product.

Wat fijn dat ook de tweede levering weer naar tevredenheid was. We proberen er alles aan te doen om het de klant naar de zin te maken. Altijd fijn om te horen dat dat tot tevredenheid heeft geleid. Bedankt voor het prachtige cijfer!

Wij zijn super tevreden en zijn ook zeer professioneel geholpen. Dankjewel !

Wij vonden jullie situatie met vouwdeuren bijzonder leuk om te doen. Heel vaak zijn schuif- en vouwdeuren lastig, maar samen hebben we er een mooie oplossing voor bedacht. Heel erg bedankt voor de mooie foto's en veel plezier van jullie mooie plissés!

Schitterend product

Online inmeten ging perfect, product werd sneller geleverd dan verwacht en past perfect... Super!

Whauw.....wat een prachtige feedback. Door de ruime ervaring is online inmeten inderdaad succesvol gebleken en spaart het zowel de klant als ons veel tijd. Hierdoor kunnen we de prijzen vriendelijk houden. Heel veel gebruiksplezier !!!

Goede service en mooi product

Het online inmeten van de maten met Marco ging perfect. Na helaas wat vertraging in de levering, de frameBlinds ontvangen en moeiteloos opgehangen. Op mijn verzoek heeft Marco ook nog wat extra magneettape nagezonden.

Dank je wel voor de positieve beoordeling. Klopt helemaal. de order was over uw vakantie heen getild op uw verzoek, maar helaas leverde dit een weekje extra levertijd op. Fijn dat alles naar wens is en dat het extra staalband in goede orde is aangekomen. Veel plezier van de FrameBlinds jaloezie!

Erg goede service

Na telefonische contact . Word het geregeld dat de frame blind word op gehaald , zodat deze gemaakt kan worden .

Ja hoor, ook als er een schade is of er iets niet helemaal naar wens is zijn we uiteraard thuis voor service :-)

Prima service en kwaliteit

Snel precies en kwaliteit

Haha....Tja Wim, als je praktisch bij onze showroom om de hoek woont is 1 + 1 natuurlijk heel makkelijk 2. Zo kon je gemakkelijk bij ons binnen lopen om de producten in het echt te beoordelen. Onze standaard levertijd is voor vrijwel alle producten binnen 2 weken en dat lukt in de meeste gevallen wel :-)

Goede service.

Zeer klantvriendelijk. Online inmeten gaat perfect.

Hoi Ineke. Wat ontzettend aardig dat je ons toch zo positief beoordeelt. Dit ondanks het feit dat de levering bij jou niet zo optimaal verliep zoals wij het wensen. We streven inderdaad naar een gemakkelijke werkwijze gecombineerd met een vlotte aflevering van de producten.

Heel goed geholpen met een mooi eindresultaat.

Weer een tevreden klant. We horen het elke keer weer graag. Heel leuk te horen dat het eindresultaat naar je zin is!

Zeer goed!

Professionele zaak, behulpzaam en mooie kwaliteit frameblinds met plisse's!

Wat een mooie beoordeling Erik....daar doen we het voor en werken we aan om het onze klanten zo goed mogelijk naar de zin te maken. Veel plezier van je plissees

Alles gaat zoals beschreven staat op de website. Van een afspraak inplannen voor het inmeten (via een videocall) tot en met het plaatsen van het product. Bevalt super goed. Het inmeten van de FrameBlinds middels een videocall ging ook bovenverwachting. Tip is wel om dat minimaal met twee personen te doen zodat 1 iemand kan "filmen" wat er gemeten wordt zodat men bij FrameBlinds goed ziet wat het wordt.

Hey Jogchum. Inmeten met 2 personen is inderdaad onze aanbeveling. Zo heeft de inmeter 2 handen vrij om nauwkeurig te meten en dat heeft weer een optimaal resultaat tot gevolg. Fijn dat je alles zo positief ervaren hebt.

Geweldige service, mooi product

Door de aardige ontvangst in de showroom, het online opmeetmoment, de snelle levering en de aftersales zou ik dit bedrijf iedereen aanraden.

Fijn dat je alles zo positief ervaren hebt. Veel plezier van je aankoop!

Prachtige oplossing voor mijn ramen

Snelle en vriendelijke service. Goede oplossing voor ramen waarbij er niet geboord hoeft te worden. De installatie verricht je makkelijk zelf. Heel mooi product.

Hoi Peggy. Wat ontzettend leuk dat je zo blij bent met de verduisterende plisse voor je slaapkamer. Omdat je bij jullie in de woontoren niet mag schroeven en boren is het inderdaad HET ideale product. Tot de volgende ronde en een hele fijne zomer!

Via zoom een afspraak gehad, met als resultaat mooie raam verduistering

Goed geholpen, duurde even voordat ik enigszins de juiste kleur voor het frame had. Had één magneet plakstrip verkeerd opgehangen, ze hebben snel een vervangende strip opgestuurd. Ben er super blij mee!

Top! Dank voor het mooie cijfer. Het duurde inderdaad even voordat je de kleur via je kozijnenleverancier boven water had, maar ach.....belangrijkste is dat het nu mooi in dezelfde kleur aansluit! Veel plezier van de Plissés!

Helemaal top.

Hele goede service en zeer klantvriendelijk.

Wat een mooie review. Wat fijn dat je onze service en klantvriendelijkheid positief ervaart. We doen ook altijd ons uiterste best om zo goed mogelijk voor onze klanten en de levering te zorgen :-)

VERTROUWD & klantgericht

Fantastisch! Mooie kwaliteit, fijn na gesprek op locatie met toch nóg meer kleurkeuzes besteld. Levering zeer snel in huis.

Super dat we weer een tevreden klant mogen noteren. Heel veel plezier van je FrameBlinds en bedankt voor de lovende woorden.

Goede ervaring, prima produkt en plezierig contact.

Prima en snel geholpen door de werknemers van FrameBlinds resulterend in goed passend plisse frames voor onze ramen.

Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring met FrameBlinds! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met het product en de service die je hebt ontvangen. Ik hoop dat je nog lang plezier zult hebben van je aankoop bij FrameBlinds!

Zeer goede communicatie , en vakbekwaam

Van bestelling tot en met de levering zeer tevreden , als nazorg wordt je zelfs benaderd of alles naar wens is verlopen.

We hebben het graag gedaan. Fijn dat je zo tevreden bent en dan je wel voor de prachtige beoordeling. Veel plezier met de nieuwe FrameBlinds!