Goede ervaring, prima produkt en plezierig contact.

Prima en snel geholpen door de werknemers van FrameBlinds resulterend in goed passend plisse frames voor onze ramen.

Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring met FrameBlinds! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met het product en de service die je hebt ontvangen. Ik hoop dat je nog lang plezier zult hebben van je aankoop bij FrameBlinds!

Zeer goede communicatie , en vakbekwaam

Van bestelling tot en met de levering zeer tevreden , als nazorg wordt je zelfs benaderd of alles naar wens is verlopen.

We hebben het graag gedaan. Fijn dat je zo tevreden bent en dan je wel voor de prachtige beoordeling. Veel plezier met de nieuwe FrameBlinds!

Zeer goede ervaring

Goed geholpen en vlotte communicatie. Top.

Dank je wel Jeroen. Reuze bedankt voor de mooie waardering en fijn dat de montage goed gelukt is. Heel veel plezier van jullie plissees.

Onze kozijnen waren aan de binnenkant iets anders. Hierdoor was het niet zeker of de frameblinds geplaatst konden worden. Marco en Michel zijn toen bij ons thuis komen kijken en hebben de kozijnen opgemeten. Heel fijn deze service! Plaatsen van de frames was een makkie met de duidelijke uitleg die erbij geleverd was. Zeker een aanrader!

Ja jullie hadden lastige raampjes. Maar er is vrijwel altijd een oplossing te verzinnen :-) Fijn dat de plaatsing, zoals beloofd, een makkie was. Veel plezier van de FrameBlinds.

Fijne communicatie en prachtig product

Afspraak voor opmeten snel gemaakt en uitgevoerd. Duidelijke uitleg over het bestelde product. Na 4 weken netjes verpakt en stipt op tijd afgeleverd. De frames waren makkelijk zelf te plaatsen met de duidelijke uitleg op papier en via instructiefilm op internet. De frames met plissé gordijnen passen mooi in de draai-kiepramen met de magnetische plaatsing. Al met al een mooi product.

Leuk hoor dat jullie zo enthousiast zijn. Het staat ook super strak bij jullie thuis. Geeft privacy, maar je behoudt toch de ruimte. Dank voor de mooie beoordeling.

De hele bestelling is zeer prettig verlopen.

Vanaf het bellen ,meten ,bestellen en ontvangen is ging alles goed. Als ik een vraag had belde of mailde ik en kreeg ik vrijwel direct een reactie. Ik ben erg blij en tevreden met mij. Plisse voor mijn ramen..

Dank je wel hoor voor de complimenten. We hebben het heel graag gedaan!

Super product

Als eerste een goede duidelijke inmeet service. Na een paar weken het product binnen gekregen. Netjes en stevig verpakt. Vervolgens geplaatst met een duidelijke en simpele instructie. In 10 minuten tijd 2 blinds geplaatst. Dus super eenvoudig en snel te monteren. Het product ziet er echt super mooi uit. Boven verwachting. Dus twijfel niet. Super service en super product.

Whouw ...... superlatieven te over. Heel blij mee. Geniet van jullie mooie FrameBlinds Plissé en zegt het voort op Urk zou ik zeggen. Dank je wel.

Snel en klantgericht

Makkelijk en snel een afspraak in te boeken voor het meten. Vriendelijke en professionele mannen die je te woord staan. Product kwam zelfs sneller dan verwacht. Heel fijn.

Weer een tevreden klant. We zijn er dol op. Fijn om te lezen dat je het bestelproces en de snelheid van leveren weet te waarderen. We proberen daar ook alles aan te doen! Dank!

Prima contact en goed product

Makkelijk bestelsysteem, snel en prettig persoonlijk contact, prima produkten. Erg tevreden!

Prima contact en goed product

Alles top en snel geregeld .

Alles top en snel geregeld .

goede service snelle levering, goed product

goede hulp bij het online inmeten, snelle levering.

Bedankt voor de mooie waardering. Geniet er van!

Snel, gemakkelijk en heel mooi.

Via Zoom snel een afspraak kunnen maken voor het inmeten. Wat een fijn gesprek met Marco. Legt rustig de mogelijkheden uit. Met een week keurig afgeleverd en echt heel makkelijk te monteren. Zo blij met het resultaat.

Dank je wel voor het mooie compliment. We proberen ruim de tijd te nemen voor de online meetsessie, zodat we zeker weten dat het gaat passen. Blij dat ook jij de montage een makkie vond, dat maakt het extra leuk. Veel plezier van de raamdecoratie!

Prima product

Mensen van Frameblinds waren in de buurt en namen de moeite even langs te komen om alles op te meten. Ook hadden zij een nieuwe kleurenstaal bij zich. Frisse kleuren. Producten werden binnen anderhalve week geleverd. Voor de slaapkamer hadden we gekozen voor plisse dat verduisterend werkt. Dat doet het ook. De instructie voor de bevestiging was heel duidelijk. Ik ben een heel tevreden klant.

Ja dat kwam mooi uit dat we in de buurt waren inderdaad. Normaal meten we online samen met je in via een videocall. Ook dan garanderen we dat het past! Heel fijn dat alles naar tevredenheid is.

Goed bereikbaar , snel en behulpzaam

Inmeten kon al binnen een week na aanvraag. Bevestigen moest ik zelf doen maar met een video en duidelijke instructie in de mail is het allemaal zo gedaan en zijn ze prachtig !

Weer een blije klant.....we zijn er gek op :-) We wensen je heel veel plezier van je FrameBlinds Plissé en bedankt voor de prachtige review en het mooie cijfer.

Super!!

Snelle reacties en zeer goed geholpen. 1 Frameblind paste niet goed, maar op professionele wijze opgelost door een nieuw te sturen. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling. TOP!!

Dank je wel Alex voor het mooie cijfer, ondanks dat er 1 niet paste. Maar daar gaat het ook om he, niet alleen thuis zijn als je wat kunt verkopen, maar er ook zijn als er iets niet 100 % loopt. We hebben het graag gedaan!

Uitstekende service, prima product en prettige communicatie

Dit bedrijf is zeer klantgericht. Inmeten gebeurd online, zelfs op zondag. Alles wordt duidelijk uitgelegd en de bestelling was na een week binnen. Het product past prima en de installatie is een fluitje van een cent. Kortom zeer prettig zaken mee te doen en een aanbevling waard.

Dank je wel Marc voor de prachtige review. Steeds meer mensen maken gebruik inderdaad van de zeer ruime "openingstijden" 7 dagen per week van 9 tot 22 uur. Fijn dat je dat hebt weten te waarderen!

Geen verkooppraatjes, maar open communiceren, meedenken en handelen.

Product sprak mij aan en na telefonisch overleg een afspraak gemaakt voor nadere informatie. Medewerkers zeer vriendelijk, open, toegankelijk en ter zake kundig. Na bestelling/betaling was alles binnen 2 weken tot volle tevredenheid geleverd/geïnstalleerd. Dit laatste was, tegen betaling, gelukkig voor mij mogelijk.

Fijn dat het allemaal zo naar tevredenheid is uitgevoerd. We hebben het graag gedaan. Tevreden klanten is waar we gelukkig van worden. Daar zullen we alles voor doen. Heel veel plezier van de FrameBlinds en bedankt voor zoveel positiviteit!

Zeer goede service

Het was een lastig kozijn, maar gelukkig konden we het met ons product goed oplossen en het past geweldig. Erg blij met uw positieve review. Bedankt daar voor!

Prima keuze meerdere bewoners hebben het ook genomen

Alweer een tevreden klant en dat is waar we het voor doen. Bij u in het complex zijn FrameBlinds ook echt een perfecte oplossing. Het staat ook heel mooi. Fijn dat u zo tevredenbent en dat u reeds andere klanten bij ons heeft aangebracht. Het wordt erg gewaardeerd.

Goed contact en prima afspraken en correcte levering.

Fijn dat alles naar wens is. Veel plezier van de FrameBlinds Plissés en bedankt voor de aanbeveling bij andere klanten in het complex :-)

Alleen maar positief

Duidelijke website Telefonisch goed bereikbaar Duidelijke uitleg en antwoord op vragen Vriendelijk en geruststellend

Wat super fijn om te lezen dat je alles zo goed waardeert Bedankt voor de prachtige beoordeling!

Mooi product en goede service

Goede begeleiding in het bestelproces, helaas duurde de levering langer dan verwacht door tekort aan materialen. Ik kreeg ook geen bericht van het verzenden (gelukkig kon de bestelling even bij de buren staan). Verder prima product (jaloezieën) voor kunststof kozijnen, zeer makkelijk te plaatsen. Een klein probleem bij een van de jaloezieën was na een duidelijke mail ook snel opgelost.

Dank je wel voor de feedback. Door gebrek aan materiaal (aluminium) duurde het inderdaad wat langer dan gepland. Fijn dat alles zo goed bevalt verder. Het track and trace systeem hebben we inmiddels verbeterd :-)

Mooi werk

Fijn dat het gehele proces eenvoudig in zijn werking ging. Met oa de voorbeeld stukjes zodat materiaal en kleur duidelijk te zien zijn. En goede begeleiding met het opmeten. En duidelijke informatie omtrent het kiezen van het juiste product.

Wat een mooie review en prachtig cijfer. Bedankt daar voor. Super fijn ook dat je zo tevreden bent. Veel plezier nog van de FrameBlinds.

Prijssestraat 67 4101CP Clemborg

+ 31654253904