Mooi werk

Fijn dat het gehele proces eenvoudig in zijn werking ging. Met oa de voorbeeld stukjes zodat materiaal en kleur duidelijk te zien zijn. En goede begeleiding met het opmeten. En duidelijke informatie omtrent het kiezen van het juiste product.

Wat een mooie review en prachtig cijfer. Bedankt daar voor. Super fijn ook dat je zo tevreden bent. Veel plezier nog van de FrameBlinds.

Wij zijn echt super blij met onze blinds! Perfecte service en goede kwaliteit producten.

Bedankt voor de mooie review. Hopelijk vele jaren plezier er van!

Uitstekende service!

Wij zijn heel blij met de frameblinds. Zelfs onze baby slaapt weer uit! We hadden eerst een fout gemaakt bij het inmeten waardoor de frameblinds niet pasten, maar kregen direct hulp en snel nieuwe bezorgd. Tip: meet ruim in

Bedankt voor de mooie review. Tja.....ook als het meten een keer fout gaat zijn we thuis om snel een gratis passend product te leveren. Fijn dat je tevreden bent.

Goede meethulp

Na goede meethulp probleemloos binnen enkele minuten geplaatst. Ik had ook de inzethorren erbij besteld, dat is echt gewoon erin zetten. Super bedankt!

Bedankt voor de mooie review. Wat fijn dat je helemaal tevreden bent.

Wat een top service en kwaliteit. Helemaal blij!

Ik ben erg blij met mijn verduisterend plissé in mijn massagepraktijk. Geen zon meer in mijn klanten hun gezicht en de warme blijft ook buiten. Heel makkelijk via de site te bestellen, super kwaliteit en makkelijk te plaatsen. Ik ben er heel blij mee.

Zaagmolenlaan 4

3447 GS Woerden