Heerlijke zeewolf en kabeljauw geleverd gekregen. Superkwaliteit, we hebben gesmuld. Ik ga zeker vaker bestellen!

Geweldige mosselen

Mijn eerste ervaring met Fishlovers en zeker niet de laatste. Geweldige service, zeer vriendelijk telefonisch contact en mijn gasten en ik hebben genoten van de overheerlijke mosselen. Niet goedkoop maar dubbel en dik waard.

Verser kan bijna niet

De bezorging was perfect De vis was vers en erg lekker!

Heerlijk gegeten van Thefishlovers.nl

Het bestelproces was eenvoudig en de communicatie daarna goed. De bestelling werd geleverd tijdens het aangekondigde tijdvak. De kwaliteit; versheid en smaak, van de producten was top. Wij hadden een kreeft popsicle, een tonijnsteak triple AAA en Normandische oesters. Aangezien 1 oester slecht was (kan gebeuren bij een natuurproduct), scoor ik net geen 10 voor Thefishlovers.nl Voor herhaling vatbaar.

Heerlijke Zeeuwse Creuses 3

Op tijd geleverd, uitstekend en vakkundig verpakt. Mooie oesters, heerlijk om te eten.

lekkere vis

Ik heb zeenaars besteld en wel drie stuks. 2 daarvan heb ik al opgegeten en het smaakt uitstekend. Ik ben al weer aan het kijken voor een nieuwe bestelling bij de fishlovers

Heerlijke verse producten

De producten waren vers en heel smaakvol. Wat wij een minpunt vonden was de late levering, die vond pas om 22:35 uur plaats. We moesten er voor wakker blijven. Dat is voor ons de reden dat we niets meer bestellen. Jammer want de vis is heerlijk.

Oesters,tonijn,vismix

De oesters waren heerlijk en top kwaliteit, evenals de sashimi tonijn was top . De bestelde vismix vond ik duidelijk minder van kwaliteit en de vis rook al naar vis. Mijn zelfgevangen vis ruikt niet, na knapperig bakken was het nog goed te ten maar kan verser, viel me tegen.

Toch nog gelukkig een ster erbij

Mosselen besteld (en zalm met huid), maar de levering liet zich te wensen over. Contact gehad met Niels en hij bood een goede oplossing aan: na onze vakantie alsnog de mosselen leveren, zelfs met de zalm erbij, dat was top! Mosselen weer geleverd, was de verpakking gebarsten, zeewater liep eruit in de zak met koelelementen. Wederom contact gehad met Niels, dit was niet alleen bij ons gebeurd, maar bij meerdere klanten. Dit was dus al bekend en FL zit er bovenop om dit op te lossen. Niels vroeg: wat kan ik nog voor je betekenen voor het ongemak? Restitutie kon helaas niet, maar mijn voorstel was bij de volgende bestelling gratis zalm. En zo een kortingscode gekregen. Een trage start met een zeer goede afloop, dank je wel!

Zeer goed.

Eindelijk, ik hoef niet meer verder te zoeken.

Super. Alles op tijd geleverd en het ziet er goed uit! Bedankt

Heerlijk!

Bestellen ging prima, snelle bezorging. Uitstekende kwaliteit. Absoluut voor herhaling vatbaar!

Bezorgd binnen de tijd. Zo goed verpakt, dat is niet normaal. Thermozak en ook nog koelelementenzakjes, allemaal in een stevige doos. Was zo blij ermee. Volgende dag, is vandaag de visjes op. Wat een genot. Super hoor!

Prachtige mosselen

Snelle levering, echt mosselen zoals ze behoren te zijn. Groot, blank, mals. Lang geleden dat ik zulke mooie mosselen heb gehad.

Zeer teleur stellende ervaring.

Het bestelde werd keurig verpakt op tijd afgeleverd. Bij opening van de doos en de isolatie zak bleek dat plastic doos van de mosselen was gescheurt. Al het vocht was uit mossel verpakking gelopen hierdoor waren de koelelementen al bijna uitgewerkt. Kon gelukkig de overige vis nog in vriezen. Na tel.kontakt keurig opgelost.

Mosselen waren wel lekk6

Mijn mosselen bak was kapot ,mosselen lagen los in de zak.

Was SUPER

Prachtige verse spullen.

Mooie spullen,perfect verpakt en geleverd.

Heerlijke sliptongen en mooie grote mosselen

Makkelijk bestellen, keurig bezorgd, goede producten. Niets op aan te merken

Kleine maar fijne mosselprinsjes

Mijn bestelling werd heel goed on line begeleid. De mosselen werden, verpakt in stevige plastic dozen omgeven door ijspakken, in een grote isolerende zak, die weer in een kartonnen doos zat. Ze werden prachtig op tijd geleverd door een zeer vriendelijke bezorger. Ze waren uiterst vers en smaakvol. We hebben samen met onze gasten genoten.

Eindelijk weer eens een keertje echte super verse vis gegeten. Dat was lang geleden hoewel ik toch altijd naar een goede visboer rijd. Ik had prinsjes mosselen, 2 sliptongen, en 2 grote forellen besteld, en alles was krakend vers en van een superieure kwaliteit. Ik vind de vis niet echt goedkoop maar de kwaliteit is geweldig dus kom ik zeker terug bij jullie. Je proeft zeer zeker het verschil.. Alles was keurig verpakt en super snel bezorgd, dank je wel

Heel goed verzorgd

Geweldige service, alleen viel de grootte een beetje tegen na de vermelding grootste maat in het assortiment.wel erg lekker!

Prima opgelost.

Top producten, snelle levering. Even het stukje communicatie verbeteren en dan is het 10 punten waard

Heel erg goed

Was op tijd, en goed gekoeld! Zowel de vissoep als de mosselen smaakten geweldig en........ tegen een betaalbare prijs. Kortom er was niets mis mee en zeker voor herhaling vatbaar.

Top kwaliteit

Snelle bezorging en zeker verse vis. Thanks !!!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.