Filters

9

zeer snelle levering

over de levering alleen maar positieve reactie, alleen heb ik al twee mails verstuurd naar het info mail adres en nog steeds geen antwoord, dat vind ik een wat mindere goede zaak. Ik hoop daar nog eens antwoord op te krijgen. De vis nog niet gegeten want is gewoon om de voorraad aan te vullen. inmiddels telefonisch contact gehad en mijn vragen zijn nu keurig beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
8

Verpakking was heel goed en optijd

Na telefonisch overleg is alles goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
8

heerlijk

voor het eerst in tijden weer eens van vis genoten. Alleen jammer dat bij gevoegde folder niet bruikbaar is omdat de kortingscode al lang verlopen was.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste meneer Hans, Wat jammer om te horen dat deze folder verlopen was, onze excuses! Echter zoals over de mail besproken is heeft u een nieuwe kortingscode gekregen, waarmee u de heerlijke vis kunt bestellen. Alvast smakelijk eten! Met vriendelijke groet, Sanne de Vries

10

Veelbelovend

Uiteraard moeten het proeven nog beginnen. De kwaliteit van de bestelling is veelbelovend, netjes verpakt. Er was een dag vertraging in de levering, maar dat stelt geen probleem. De Noorse mosselen waren iets kleiner dan verwacht. Volgende keer een andere soort. Tot de volgende Luc

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Nog niet eens gekregen en wel betaald Dit is geen reklame

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Bert, Door een technische storing zijn wij helaas niet in staat geweest om uw bestelling af te leveren. Wij hebben uw betaling teruggestort en onze excuses voor het ongemak. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op! Met vriendelijke groet, Sanne de Vries

2

De bestelde producten zijn nooit geleverd

Absoluut zeer slecht, producten besteld maar nooit geleverd, nu maar in gevecht om mijn geld terug te krijgen!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste meneer Romijn, Door een technische storing zijn wij helaas niet in staat geweest om uw bestelling af te leveren. Zoals telefonisch besproken is met u, hebben wij het geld teruggestort en nogmaals onze excuses. Excuses en een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Sanne de Vries

5

Perfecte kwaliteit maar 100g te weinig geleverd.

Bij mijn laatste bestelling was 1 kg kingcrab gevraagd maar er is maar 900g geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Mooie verse vis. Maar ik had verse kokkels besteld, En ik kreeg vongole. Beetje jammer.

  • Aanbevelen? Ja
10

top kwaliteit!

Afgelopen donderdag voor het eerst vis besteld bij TheFishlovers. Ging heel makkelijk via de website. Vrijdag werd ik prima op de hoogte gebracht door de vervoerder hoe laat het zou worden afgeleverd. Een doos met de verse vis verpakt in een isolatie-zak met daarin bevroren elementen. (waren nog helemaal bevroren!). De bestelde zeebaars als en de kabeljauw zaten vacuüm verpakt. De kabejauw in de vriezer gedaan. De zeebaars klaar gemaakt volgens een recept van de website van Thefishlovers. Wat een feestje!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima lekkere oesters, goeie klanten service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Klaas, Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik heb vernomen dat uw bestelling later succesvol is ontvangen. Daarnaast hebben wij uw feedback meegenomen en hebben wij ons intern opgeschaald om beschikbaar te zijn voor alle vragen en/of opmerkingen. Hopelijk heeft u wel van de oester kunnen genieten en ik wens u nog een hele fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Sanne de Vries

9

Bestelling was naar volle tevredenheid

Bestelling was makkelijk te plaatsen; kwaliteit was goed;

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste meneer/mevrouw Brouwer, Wat leuk om te horen dat de bestelling goed en gemakkelijk is verlopen en de kwaliteit goed was. Altijd leuk om klanten tevreden te stellen. Met vriendelijke groet, Sanne de Vries

10

Heerlijk vers en volgens afspraak

Top

  • Aanbevelen? Ja
8

Heerlijke zalm en nette tegemoetkoming voor lager gewicht

Een zalmzijde besteld, volgens de webwinkel ca. 1.6kg. Uiteindelijk was de geleverde zalm slechts 1.24kg. Toch heerlijk genoten van de zalm en na e-mailcontact over het afwijkende gewicht een nette compensatie ontvangen. Zalm werd volgens afspraak bezorgd, duidelijke informatie over de levering en goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Helemaal top

Wij waren ergens gaan eten en toen deze sardientjes werden geserveerd was ik gelijk verkocht

  • Aanbevelen? Ja
7

Lekker maar....

Vis komt goed verpakt thuis. Ik heb alleen maar filets besteld maar er zitten toch nog veel graten in

  • Aanbevelen? Ja
7

Snelle levering

Nog niet alles geprobeerd maar tot nu toe goede smaak en kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vis

Goed gesprek gehadt en het komt in Norden bedankt er voor ben blij

  • Aanbevelen? Ja
7

duur

de prijzen waren per stuk ik dacht dat het kilo prijzen waren maar goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service en kwaliteit

Levertijd, levering en verpakking naar wens.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima vis en goed verpakt.

Lekkere vis, snel bezorgd en uitstekend vacuum en koel verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, goed verpakt en hoge kwaliteit

Het pakket zag er zeer verzorgd uit. De prijs was goed. De kwaliteit moet haast wel goed zijn, maar ik heb er nog niet van gegeten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Excellent

Delicious and well prepared for cooking!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima eerste ervaring

Eenvoudig te bestellen, keurige bezorging en uitstekende kwaliteit en prijs van de bestelde vis. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
9

Keurig geleverd

Alles netjes verpakt, en goed gekoeld geleverd ,ik ga hier zeker nogmaals bestellen

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle levering, goede kwaliteit!

lekkere vis die snel en vakkundig (goed gekoeld) werd geleverd

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd