Heel goed verzorgd

Geweldige service, alleen viel de grootte een beetje tegen na de vermelding grootste maat in het assortiment.wel erg lekker!

Prima opgelost.

Top producten, snelle levering. Even het stukje communicatie verbeteren en dan is het 10 punten waard

Heel erg goed

Was op tijd, en goed gekoeld! Zowel de vissoep als de mosselen smaakten geweldig en........ tegen een betaalbare prijs. Kortom er was niets mis mee en zeker voor herhaling vatbaar.

Top kwaliteit

Snelle bezorging en zeker verse vis. Thanks !!!

Snel geleverd, goed verpakt. Mooie stukken vis

Niet echt wat ik ervan verwacht had.

De eerste keer hier besteld aangezien ik wel een fishlover ben. Leuke actie, dus maar even gebruik van gemaakt. Helaas veel mosselen ertussen die dreven, open bleven of kapot waren en de zalmpjes wel echt tegen het minimale van het bestelde gewicht aan. Sommige stukjes echt niet te serveren als 1 fatsoenlijke portie. Jammer!

Overheerlijk gegeten!

Ik had mosselen besteld. Het kwam vers , koel en prima verpakt aan. Iets minder tevreden was ik met de aflevering. Hoop dat dit bij de volgende bestelling beter gaat.

Topservice!

Topservice, de afhandeling is perfect, de kwaliteit ook goed, de prijs aan de hoge kant, maar dan krijg je ook goede kwaliteit, en aan huis geleverd!

Ben.zeer.tevreden

Niet goed gesloten verpakking

Helaas was de verpakking niet helemaal gesloten waardoor er een erge vis lucht vrij kwam

Erg lekkere vis, en heel mooi verpakt

Precies op de afgesproken tijd geleverd

Heb een uurtje geleden mijn pakket ontvangen. Morgen er mee aan de slag.

Fantastisch verse vis

Aantal verschillende soorten besteld, geweldig lekker!!

Prima mosselen

Heerlijk gegeten

Fishlovers een excellente ervaring.

In één woord geweldig. Snelle levering .zeer goede presentaties. Verpakking fantastisch. Inmiddels twee produkten geconsumeerd en ben er erg tevreden over.

alles zeer goed

alles zeer goed

Super verse vis

Doet wat ze beloven qua bezorging en kwaliteit van de vis. Voor herhaling vatbaar.

Eerste bestelling : verrast door de hoge kwalitei

De eerste keer (mosselen) besteld en 1 x bijvangst kabeljauw. Zorgvuldig verpakt, goed gekoeld en lekker van de mosselen gesmuld. Kabeljauw is voorlopig in de diepvries geparkeerd.

Heerlijk

Door een foutje ( niet kunnen scannen ) kreeg ik een mail dat het pakket een dag later kwam. Nog geen 10 minuten later stond de bezorger toch voor de deur. Jammer dat de doos schijnbaar in de auto gebotst had, zijkant was gescheurd en nat. Maar bij het openmaken zagen we dat alles in een zilverkleurige zak zat. Alleen bakje van de 2 kilo was stuk en die mosselen lagen los in de zak. IJszakjes hielden alles vers. We hebben genoten van de konings mosselen. Super lekker ! Jullie zien ons binnenkort weer terug. Fijn weekend.

Slecht

De plastic box was aan 1 kant open. Mosselen waren lekker maar helaas volgende ochtend aan de heftige diaree. Dus ik zal t niet het risico nemen om deze weer te bestellen omdat ze niet goed gekoeld waren en de box waar ze inzaten open was. Mvg Ella

Goede levering, alleen schol is niet op gewicht

ZIe ook mail die ik gestuurd heb. Tevreden over de snelhied van leveren, manier van verpakken en de producten zien er goed uit. Alleen er is maar 300g ipv 500g scholfilet geleverd.

Zalmfilet op de huid schubben niet verwijderd

Zalmfilet op de huid besteld. Helaas waren de schubben niet verwijderd. Zoiets verwacht je bij de supermarkt maar niet van een specialist.

Niks ontvangen

Helaas geen bestelling ontvangen,maar als het goed gaat,komt deze bestelling volgende week Maandag .

Super verse mosselen en garnalen heerlijk

Fijne kennismakingskorting en geen verzendkosten en het was goed verpakt en gekoeld Zeker voor herhaling vatbaar

kan niet beter

goed verpakt en bezorgd mosselen waar perfect kom zeker terug