Tonijn smaakte goed en oesters ook.

Prima kwaliteit en stipte bezorging

Volle en lekkere mosselen

De mosselen waren super! Keurig verpakt en thuis bezorgd.

Fresh and tasty

First order and pretty impressed. Could do with sightly less packaging.. That foil bag is a bit big.. the fish was great, though. Will use again.

Goede kwaliteit, betaalbaar en makkelijk

Ruime keuze, overzichtelijke en makkelijke website. Betaalbaar én goede kwaliteit. Het bezorgen was goed geregeld. Kreeg een berichtje ongeveer 15 min vtv. Mooie doos en de vis was gekoeld met icepacks en een zilveren zak. Ik had tonijn, tong, zalm en bijvangst. De bijvangst was prima voor door de Thaise groente!

Super heerlijke mosselen.Makkelijk te bestellen en netjes afgeleverd.

De levering werd keurig en goed gekoeld bezorgd. De vis kraakvers en de oesters waren ook geweldig, veel vocht wat er op wijst dat ze heel vers zijn en een prettige zilte smaak.

Zeer slechte ervaring

Mijn bestelling 4x2 grote sliptongen ca 350 gram wat ik kreeg was 1064 gram inclusief verpakking had toch op zijn minst 1400 gram moeten wezen en daar heb ik voor betaald €67,80 dus wel erg duur. Heb geprobeerd contact op te nemen maar niets gehoord dus voor mij hoeft dit niet meer. Het enigste wat goed was was de bezorging.

Geweldig mosselen voor herhaling ,inktvis ook goed ,de roodbaars nog niet op,goede service netjes boven gebracht ,

Topkwaliteit!!

De mosselen die ik had besteld kwamen precies op de afgesproken tijd en goed gekoeld in een stevige verpakking. Maar natuurlijk het belangrijkste, ze waren van topkwaliteit!!

heerlijke verse vis.

alles op tijd thuis bezorgd. Goed gekoeld geleverd prima. kan het iedereen aanbevelen.

Heerlijke verse vis

Voor de eerste keer besteld bij Fishlovers en ik moet zeggen het werkt prima. Het bestellen en de aflevering van de vis verliep soepel. De vis is goed verpakt, wel veel verpakkingsmateriaal maar zag wel het recyclet materiaal is dus, oke. Nog niet alle vis geproefd maar de kabeljauw was heerlijk. Voor herhaling vatbaar!

Perfect en zeker een aanrader.

Heerlijk , We durfden het aan en bestelden 6 kg mossel koninkjes. Transport was heel mooi en perfect op tijd en het belangrijkste, heel goed gekoeld, echt perfect voor deze toch wel gevoelige mosselen verzend en verpakkingswijze , perfect. Na aankomst gecontroleerd en de verpakkingswijze, een 9 . Vandaag de mosselen gegeten, leeftijd 60,65,74,82 en 92 jaar. Hadden vooraf lekker uiensoep met lekkere qroutons. Toen de mosselen, nauw, ik heb die oudjes nog nooit zo lekker zien smullen. De mossel , mooi groot , goede smaak en geen ene slechte. Verder hebben ze op het einde nog lekker genoten van een heerlijke goed gevulde soep van het kookvocht van de mosselen en de groenten. Beste mensen ietsje duurder maar wel de moeite waard van deze oudere mosselkenners. Verder zat er nog een leuke attentie in de verpakking.

Super vers

Snelle levering en super verse vis! Wat in de vriezer gedaan, ik ben er super blij mee!

Gekoeld en goed verpakt, keurige levering. De kwaliteit was ook top, niet een mossel met een beschadiging, mooie blanke volle mosselen, top!

Heerlijk

Mosselen waren heerlijk!!!

Heerlijke verse vis,goede aflevering Voor herhaling vatbaar

Het beste geheim van elke fish lover

Toegegeven, ik was een beetje sceptisch. Vis en zeevruchten online bestellen en deze aan huis laten bezorgen, gaat dat wel goed? Ondanks mijn twijfel besloot ik - vanwege een mooie aanbieding - toch eens een bestelling te plaatsen bij The Fish Lovers. En dat 'eens', krijgt ongetwijfeld een vervolg. De kwaliteit van de tonijn is fan-tas-tisch en doet niet onder aan die van menig restaurant. Hetzelfde geldt voor de pijlinktvisjes die ik heb besteld. Mocht je twijfelen over het online bestellen van vis, net als ik deed: stop ermee. The Fish Lovers is een veilige haven!

Super lekkere mosselen en heel groot formaat

De tijd van bezorging kon je online goed bijhouden. Erg fijn. Op tijd geleverd. De mosselen waren overheerlijk, lange tijd niet zo'n goede kwaliteit op! Echt top, volgende keer weer!!

Goede kwaliteit en snel geleverd

Netjes koud verpakt en bij de mosselen zat idd geen kapotte mossel tussen. De zalm met witvis was heerlijk voor in een ovenschotel.

Voor herhaling vatbaar!

Supervers, goede kwaliteit, goed verpakt en snelle levering. Kortom, dit doen we vaker!

Echt goed

Had mijn bestelling netjes en goed verpakt in huis en de mosselen waren heel lekker lang geleden dat ik ze zo op heb

Lekker.

Prima bedrijf! De producten waren uitstekend en het bestellen bij dit bedrijf is zeker voor herhaling vatbaar!!

Prima producten. Heerlijk gesmaakt. Vraagt om herhaling!

Mooie gerookte zalm. Heerlijke zalmmoten en mosselen. Ik heb ervan gesmuld.

Rogstraat 2 2224TW Katwijk

+31641932171