superverse vis...

Top levering, levering werd goed koel geleverd. Zeebaars was erg lekker.

Mossels waren lekker, snelle bezorging, helaas was de verpakking waar ze in zaten kapot. Desalniettemin zou ik zeker nogmaals bestellen.

TOPPERTJE

De mosselkoninkjes waren heerlijk, wij hebben er van genoten. Wij bestellen voor Zaterdag de mosselkoninkjes als verrassing voor onze dochter.

kan niet beter.

keurig afgeleverd.de vis per stuk vacuum geleverd.nog niet gegeten maar zag er piekfijn uit.kan niet anders dat de vis geweldig zal smaken.ik zeg ga zo door dan krijgen jullie zeker geen klachten.top top

Heerlijke en grote mosselen!

Heerlijke en grote mosselen!

De mosselen waren top super kwaliteit en de tijger garnalen ook top

Heerlijk

Wat een top mosselen mooi groot en heerlijk van smaak. Op 4 kg slechts 1 kapotte mossel. De bijvangst die ik had besteld was ook heerlijk. Daar heb ik een heerlijke viscurry van gemaakt. Bestelling was goed gekoeld en verpakt.

heel goed

Goede bezorging, op tijd en erg goed verpakt

Levering incompleet en matige vis.

3kg makreel besteld en daarvan is helaas maar 1kg van geleverd. Hierover een e-mail gestuurd maar nog geen reactie hierop (zou kunnen omdat het vrijdag eind van de dag geleverd is maar als bedrijf moet het toch mogelijk zijn ondanks weekend om even de mail te controlleren op eventuele klachten en alleen even een snelle responce terug te sturen). De vis was matige kwaliteit, niet de meest verse, redelijk wat beschadegingen, de helft open gesneden (waarom weet ik niet was verder niet schoon, geen probleem dat de vis niet schoon was, ging ik ook niet van uit). Helaas voor mij dus de eerste en laatste bestelling. Groeten, Willem de Vries

buiten verwachting

dit is voor herhaling vatbaar alles ging volgens afspraak alles was heel goed verpakt en ik heb er van genoten heerlijk was het.

Heerlijke mosselen

We hadden precies genoeg aan de kilo mosselen die we hebben besteld. De tonijn staat binnenkort op het menu. Bezorging was perfect.

Super vis en snelle levering

Vis is perfect. Netjes gesealed en top vers. Levering is bijna live te volgen. Geweldige ontdekking fishlovers!!

voldeed niet aan mijn verwachtingen

het pakket kwam door een rit uitval te laat aan daardoor waren de vriespakketten gesmolten en zat er veel vocht van de vis in de plastic zak waar alles inzat , met dit warme weer zullen er betere maatregels genomen moeten worden om de vis koel te houden en te bezorgen jammer dit was de eerste bestelling en die voldoet niet aan mijn verwachting

Prima verzorgd

Conform afspraken, keurig verzorgd en goed gekoeld.

Snelle levering, maar de spullen waren gedeeltelijk ontdooid

Ze doen zeker hun best, vervoerder geeft prima door wanneer ze er zijn. Helaas en dat is jammer, waren we kennelijk aan het einde van de rit. Dus helaas alles half ontdooid. Kleine spullen eruit gehaald, grote toch maar weer in de vriezer. Jammer want de kwaliteit die ontdooid was is prima. Hopelijk volgende zending, zal zeker weer bestellen, gaat het beter.

Super het kon niet beter

uitstekend verzorgd

Vis zoals ik ze graag heb vers en goed verpakt uit stekend.

snel besteld, snel geleverd, goede spullen

Heerlijk vers, uitstekende vis

Voor derde keer besteld. Alles vers, en uitstekend gekoeld verpakt.

Heerlijke mosselen

Erg goed verpakt en afleveringstijd keurig aangegeven

Heerlijk,en als het zo ook blijft ga ik vaker een bestelling doen

Super lekker

Eerste ervaring zeer positief.

Nog niet alles van bestelling opgegeten. Alles werd goed verpakt geleverd. De tonijn , oesters en mosselen zijn zeker aan te raden. Wel tamelijk grote barst in plastieken doos waar mosselen inzaten . Dus volgende onmiddellijk opgegeten. Dat was wel jammer want wilden de mosselen pas twee dagen na levering opeten .

Voortreffelijk!!

Keurige aflevering. Verse mosselen en overheerlijk.

Het was lekker

De mosselen waren lekker. Alleen was bij bezorging de hele verpakking kapot en alles lag door de doos. Ik weet niet of het door de bezorging komt of al bij jullie.

GREAT!!

so FRESH and SO just in time delivery! thanks!

Rogstraat 2

2224TW Katwijk