Laden reviews...
Laden reviews...
2 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Heb een uurtje geleden mijn pakket ontvangen. Morgen er mee aan de slag.
Beveelt aan
2 October 2023
Jaap
Zwartebroek
Aantal verschillende soorten besteld, geweldig lekker!!
Beveelt aan
2 October 2023
Arjen
Grijpskerk
Heerlijk gegeten
Beveelt aan
2 October 2023
Desiree Smolenaers
Weert
In één woord geweldig. Snelle levering .zeer goede presentaties. Verpakking fantastisch. Inmiddels twee produkten geconsumeerd en ben er erg tevreden over.
Beveelt aan
1 October 2023
Hans Vd Logt
Nijmegen
alles zeer goed
Beveelt aan
1 October 2023
albert kuik
Assen
Doet wat ze beloven qua bezorging en kwaliteit van de vis. Voor herhaling vatbaar.
Beveelt aan
30 September 2023
Paul
Smit
De eerste keer (mosselen) besteld en 1 x bijvangst kabeljauw. Zorgvuldig verpakt, goed gekoeld en lekker van de mosselen gesmuld. Kabeljauw is voorlopig in de diepvries geparkeerd.
Beveelt aan
29 September 2023
Martin
Helmond
Door een foutje ( niet kunnen scannen ) kreeg ik een mail dat het pakket een dag later kwam. Nog geen 10 minuten later stond de bezorger toch voor de deur. Jammer dat de doos schijnbaar in de auto gebotst had, zijkant was gescheurd en nat. Maar bij het openmaken zagen we dat alles in een zilverkleurige zak zat. Alleen bakje van de 2 kilo was stuk en die mosselen lagen los in de zak. IJszakjes hielden alles vers. We hebben genoten van de konings mosselen. Super lekker ! Jullie zien ons binnenkort weer terug. Fijn weekend.
Beveelt aan
29 September 2023
Ine
Oosterhout
De plastic box was aan 1 kant open. Mosselen waren lekker maar helaas volgende ochtend aan de heftige diaree. Dus ik zal t niet het risico nemen om deze weer te bestellen omdat ze niet goed gekoeld waren en de box waar ze inzaten open was. Mvg Ella
Beveelt niet aan
29 September 2023
Ela
Almere
ZIe ook mail die ik gestuurd heb. Tevreden over de snelhied van leveren, manier van verpakken en de producten zien er goed uit. Alleen er is maar 300g ipv 500g scholfilet geleverd.
Beveelt aan
29 September 2023
Rob Heuts
Herten
Zalmfilet op de huid besteld. Helaas waren de schubben niet verwijderd. Zoiets verwacht je bij de supermarkt maar niet van een specialist.
Beveelt niet aan
27 September 2023
Bas
Buchten
Helaas geen bestelling ontvangen,maar als het goed gaat,komt deze bestelling volgende week Maandag .
Beveelt niet aan
26 September 2023
Maria
Sint Geertruid
Fijne kennismakingskorting en geen verzendkosten en het was goed verpakt en gekoeld Zeker voor herhaling vatbaar
Beveelt aan
26 September 2023
Diana
Goirle
goed verpakt en bezorgd mosselen waar perfect kom zeker terug
Beveelt aan
25 September 2023
kees van veen
rosmalen
Tonijn smaakte goed en oesters ook.
Beveelt aan
25 September 2023
Carmen
Heerhugowaard
Volle en lekkere mosselen
Beveelt aan
25 September 2023
Arno
Susteren
De mosselen waren super! Keurig verpakt en thuis bezorgd.
Beveelt aan
25 September 2023
Cato
Helmond
First order and pretty impressed. Could do with sightly less packaging.. That foil bag is a bit big.. the fish was great, though. Will use again.
Beveelt aan
24 September 2023
Louisa
Den Haag
Ruime keuze, overzichtelijke en makkelijke website. Betaalbaar én goede kwaliteit. Het bezorgen was goed geregeld. Kreeg een berichtje ongeveer 15 min vtv. Mooie doos en de vis was gekoeld met icepacks en een zilveren zak. Ik had tonijn, tong, zalm en bijvangst. De bijvangst was prima voor door de Thaise groente!
Beveelt aan
24 September 2023
Lonneke
Capelle aan den IJssel
Super heerlijke mosselen.Makkelijk te bestellen en netjes afgeleverd.
Beveelt aan
24 September 2023
Anja
Brunssum
De levering werd keurig en goed gekoeld bezorgd. De vis kraakvers en de oesters waren ook geweldig, veel vocht wat er op wijst dat ze heel vers zijn en een prettige zilte smaak.
Beveelt aan
24 September 2023
Jolanda
Vlaardingen
Mijn bestelling 4x2 grote sliptongen ca 350 gram wat ik kreeg was 1064 gram inclusief verpakking had toch op zijn minst 1400 gram moeten wezen en daar heb ik voor betaald €67,80 dus wel erg duur. Heb geprobeerd contact op te nemen maar niets gehoord dus voor mij hoeft dit niet meer. Het enigste wat goed was was de bezorging.
Beveelt niet aan
23 September 2023
Simon
Spaarndam
Geweldig mosselen voor herhaling ,inktvis ook goed ,de roodbaars nog niet op,goede service netjes boven gebracht ,
Beveelt aan
23 September 2023
AWM hamers
Capelle aan den ijssel
De mosselen die ik had besteld kwamen precies op de afgesproken tijd en goed gekoeld in een stevige verpakking. Maar natuurlijk het belangrijkste, ze waren van topkwaliteit!!
Beveelt aan
23 September 2023
Leendert
Lelystad
alles op tijd thuis bezorgd. Goed gekoeld geleverd prima. kan het iedereen aanbevelen.
Beveelt aan
22 September 2023
LOEK HABRAKEN
Amersfoort
Rogstraat 2
2224TW Katwijk
Branch
Dieren
Specializations
Aquarium, Vissen
Webshops_aangepast