Super communicatie en service gericht

Het door mij bestelde artikel bleek niet op voorraad ( zelf niet opgemerkt). Vervolgens werd ik door iemand van Vriemee gebeld met deze melding (backorder levertijd onbekend) en direct doorvragen en een oplossing aandragen. En het kosten verschil, (zou een klein bedrag extra zijn)? Die neem ik voor m’n rekening, uiteindelijk wil ik een tevreden klant. Topservice, vriendelijk en super klantgericht

Gewoon goed, niks op aan te merken.

Zeer tevreden met Vriemee

Producten van hoge kwaliteit en snel geleverd. Contact was ook goed.

Over Vriemee

Vriemee Int. Drain Products B.V. is producent en marktleider op het gebied van drainage hulpstukken voor land- en tuinbouw, weg- en waterbouw. Door jarenlange ervaring produceert Vriemee zowel standaard als special products op het gebied van drainage. Vriemee is veel meer dan alleen maar een hulpstuk voor drainage.