Geweldige service

De bestelling was goed geleverd, maar ik had bij een aantal hulpstukken per ongeluk de verkeerde maat gekozen. Na een mailtje werden de hulpstukken met de juiste maat de volgende dag gratis (!) nageleverd.

Prima product, levering mag beter

Ruime keuze uit producten. Goede kwaliteit producten tegen scherpe prijzen. Levering door externe vervoerder kan beter. Levering door eigen vervoerder heeft de voorkeur.

probleemloos besteld en zo ook geleverd.

Eenvoudig besteld en uitgeleverd. Zo hoort het!

Vriendelijk telefonisch contact, duidelijke website

Heel positief

Ik kon niet een groot aantal bestellen maar na contact was het zo geregeld

Zeer goede service en snelle levering

Zeer goede service en snelle levering

Perfect!

Snelle levering, goed contact en mooie kwalitatieve producten!

Behulpzaam

Ben goed geholpen en geadviseerd producten snel geleverd en ze waren een stuk goedkoper. Mocht ik in de toekomst nog iets nodig hebben dan zeker weer bij Vriemee.

prima kwaliteit voor scherpe prijs

binnen een werkdag geleverd

Snelle levering, duidelijke website, nette prijzen.

Top product en snel geleverd

Drain op zaterdag besteld en werd op maandag geleverd Super snel service Dank hiervoor

Prima meegedacht

Fijne man die echt met mij meedacht

Prim geholpen. De levering is op tijd aangekomen. Het service is uitstekend. Behulpzaam en meedenekd personeel.

Goede prijs\kwalitieit en levering

Website is goed. Producten goed geprijsd en door eigen transport zijn dat ook schappelijke prijzen. De levering is in binnen de termijn die ze aangeven. Je wordt op de hoogte gehouden van de status.

zowel het bestel proces als het afleverproces is vlekkeloos verlopen

mn erg gewaardeerd dat vooraf ,daags vooraf en op de dag zelf, gebeld is over het tijdstip vd levering PERFEKT!

Gewoon goed

Perfect op tijd alles geleverd

Zeer snelle levering

Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Snelle levering. Prima materiaal.

vlot en goed geregeld.

Bestelling is snel en vlot geleverd. Omdat bij ontvangst de producten niet gebruikt konden, weer geroutineerd. Uitstekend opgelost. Dank daarvoor.

Was wat vergeten maar werd probleemloos opgelost

Was wat vergeten maar werd probleemloos opgelost

Uitstekende hulp en perfecte site

Ik ben enorm hulpvaardig, vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Daarnaast was ik onder de indruk van een zeer vlotte, overzichtelijke site. Kortom; een topper!

Snelle levering en fijne service

De bestelde mantelbuis werd snel en voordelig geleverd. Hij zat goed in het plastic verpakt.

uitstekend

Bestelling en levering waren eenvoudig en snel. Bedrijf om uitstekend zaken mee te doen.

goed en snel

,,,,

snelle levering en alles makkelijk te vinden en te monteren.

Snelle levering!

Snelle levering, en vlotte en duidelijk communicatie over de naleving!

Over Vriemee

Vriemee Int. Drain Products B.V. is producent en marktleider op het gebied van drainage hulpstukken voor land- en tuinbouw, weg- en waterbouw. Door jarenlange ervaring produceert Vriemee zowel standaard als special products op het gebied van drainage. Vriemee is veel meer dan alleen maar een hulpstuk voor drainage.