Prima webshop, snel, netjes, top

Prima webshop, snel, netjes, top

snelle service , top

snelle service, verzending, top

Snelle levering van een goed product

goed product, slechte bezorging

prima product, zoals verwacht. Was door de bezorger gewoon voor de deur gezet.

Perfect product!

Alles is naar wens verlopen.

Zeer correct

Klein onduidelijkheidje in de webshop met verlopen van drainage naar riool / lijngoot. Mede daardoor een foutje in de bestelling. Dit is echter PERFECT opgelost en kosteloos passend materiaal gestuurd waarvoor hartelijk dank.

Snelle levering.

Snelle levering. Goed product. Goede prijs.

Snel verzonden en producten zoals omschreven

Zeer goen en snel

Duidelijke website, betaling en snelle service. Aanrader.

Fijn contact en levering

Voor mij is het prima gegaan , wel zou het goed zijn dan men hoort wanner het geleverd wordt enz

zeer goed

uitstekend en snel

Goede klantenservice

Telefonisch contact gehad over wat ik nodig had. Goede uitleg en een goed advies.

super

Klantvriendelijk en kwaliteit

Alles volgens verwachting

Alles volgens verwachting

Snel bestelling geplaatst via de goed werkende website. Prima op afspraak geleverd. . Thanks

Gewoon goed

Besteld via een goede webshop en lekker snel geleverd.

Snel en conform afspraak bezorgd

Snel en conform afspraak bezorgd

Bij mij bestelling was een onderdeel niet geleverd en naar 1 mailtje werd ik gelijk gebeld en de volgende dag had ik het in huis . Goede service noem ik dat .

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd

Super Service

Ik had iets besteld wat niet logisch was. Vriemee heeft toen contact met me opgenomen. Ouderwetse super service

Bedrijf communiceert op een behoorlijke wijze.

Ik had wat spullen besteld via Internet. Ik werd netjes opgebeld met de vraag of het een probleem dat de bestelde spullen wat later geleverd konden worden. Dit komt bij beter over dan een bericht dat het bestelde later wordt geleverd.

Snel verstuurd en geleverd en goed ingepakt.

Kort na bestelling al verstuurd en volgende dag geleverd. Producten zaten ook heel goed verpakt.

Goede kwaliteit met een goede prijs

Goede kwaliteit , snel geleverd en een goede prijs

Levering voldoet voorlopig aan verwachting. Tijd zal leren of dit op lange termijn zo blijft.

Over Vriemee

Vriemee Int. Drain Products B.V. is producent en marktleider op het gebied van drainage hulpstukken voor land- en tuinbouw, weg- en waterbouw. Door jarenlange ervaring produceert Vriemee zowel standaard als special products op het gebied van drainage. Vriemee is veel meer dan alleen maar een hulpstuk voor drainage.