Uitstekende hulp en perfecte site

Ik ben enorm hulpvaardig, vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Daarnaast was ik onder de indruk van een zeer vlotte, overzichtelijke site. Kortom; een topper!

Snelle levering en fijne service

De bestelde mantelbuis werd snel en voordelig geleverd. Hij zat goed in het plastic verpakt.

uitstekend

Bestelling en levering waren eenvoudig en snel. Bedrijf om uitstekend zaken mee te doen.

goed en snel

,,,,

snelle levering en alles makkelijk te vinden en te monteren.

Snelle levering!

Snelle levering, en vlotte en duidelijk communicatie over de naleving!

snel en goed verstuurd

Heel fijn om zo snel de bestelde materialen te krijgen. Alles goed verpakt. Helemaal top

Prima service, nette levering en makkelijk te bestellen

Goede verpakking snelle bezorging

Goed assortiment producten voor een uitstekende prijs.

Deze winkel had als enige de juiste lengte kabelbeschermbuis waar ik naar op zoek was. En tegelijk voor een scherpe prijs. De bezorging viel als enige iets tegen. Dit was duurder dan ik had verwacht en de communicatie volledig digitaal. Hierdoor had ik in eerste instantie niet in de gaten dat het pakket al bij de buren was bezorgd.

Goede service en comunicatie prima!

Goede service ,snelle levering en fijne comunicatie!

Het goede snel geleverd

Geen problemen, makkelijk en niet duur.

Ik wist niet wanneer het bezorgt zou worden. Maar het was op tijd.

Service gericht

Netjes dat ze nog nabellen.

Goede prijs en top service

Bestelling gedaan, waar ik later nog wat bij wilde voegen, even gebeld en het werd prima geregeld. Ook werd het snel bezorgd door een heel vriendelijke bezorger. Volgende keer bestel ik hier weer! Een echte aanrader.

Super goede service.

Ben nogal onervaren en had iets besteld dat niet ging werken. Super fijne mensen die echt even meedachten met een oplossing en ook de afhandelijk was heel fijn.

Netjes geleverd door eigen chauffeur

Roducten snel en netjes geleverd door eigen chauffeur. Had alleen wel even een berichtje verwacht wanneer het geleverd zou worden. Gelukkig was ik thuis.

Kleine vraag / opdracht, grote ondersteuning!

Overstort voor dakgoot: meedenkers

Geweldige service

Goed bereikbaar, heel klantvriendelijk, snelle levering, super, daar kunnen de meeste webwinkels nog wat van leren

Op tijd geleverd

Op tijd spullen in huis

super geregd

snelle levering ! goede prijs mooi product

Topservice

Goed advies, telefonisch bereikbaar en flexibel. De order was makkelijk aan te passen.

Goede en snelle service!

Op een eenvoudige en overzichtelijke website bestellen. En binnen enkele dagen in huis!

Zo wil je als klant geholpen worden

Goed advies, vriendelijk geholpen en snelle levering. Top ervaring

Bedrijfsgegevens

Ceresweg 21

8938BG Leeuwarden

0582 882666

[email protected]

Over Vriemee

Vriemee Int. Drain Products B.V. is producent en marktleider op het gebied van drainage hulpstukken voor land- en tuinbouw, weg- en waterbouw. Door jarenlange ervaring produceert Vriemee zowel standaard als special products op het gebied van drainage. Vriemee is veel meer dan alleen maar een hulpstuk voor drainage.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.