komt afspraak na ,prima bedrijf.

prima bedrijf

Goede service!

Ik had de volgende dag mijn bestelling nodig, er is moeite gedaan om dit te verwezenlijken! 's Ochtends om 8 uur is het bezorgd! Top!

Goed geregeld en deugdelijk materiaal

product voldoet aan de verwachtingen

Zeer snel

Snel goed en goed op de hoogte gehouden waar pakket was

Ik kreeg keurig een mail dat het pakket tussen 12.45u en 15.45u bezorgd zou worden, toen ik om 11.30u thuis kwam om het pakket in ontvangst te nemen lag het al onbeheerd bij mijn voordeur op straat.

Prima info ivm juiste keuze maken, bezorging later dan gepland ..kan beter

Als particulier en leek op drainage gebied kreeg ik op maat advies. Website duidelijk, betaling haperde... Bezorging kwam paar uur later dan de Track en Trace aangaf, jammer!

Snelle en vlotte levering, fout van mijn kant bij bestelling snel en adequaat opgelost.

Twee rollen drainagebuis geleverd gekregen met 55% korting.

prima service met duidelijke communicatie door vervoerder.

prima service met duidelijke communicatie door vervoerder.

Oke

goed geleverd en prima prijs

Goede prijskwaliteit verhouding!

Snelle levering! Goede prijskwaliteit verhouding!

Prima en snel geregeld

Snelle en correcte levering.

Snelle levering. Enige met de juiste spullen in het assortiment.

Is prima

Goed gedaan !

Kwaliteit en snelle levering

Ik heb een kwaliteit product supersnel ontvangen voor een goede prijs!

Goed en snel

Snelle verzending en precies zoals omschreven

goede klantenservice

ik had een nabestelling, die op verzoek van mij werd samengevoegd met de eerdere bestelling en de bestelling was op tijd

Communicatie leveringwijze kan beter

De website is overzichtelijk en het bestelproces gaat snel. Ook de begeleiding hierin en de info wat je kunt verwachten. Alleen het aangegeven dat de bestelling onderweg is zonder tijdstip vermelding of wie er komt bezorgen geeft onduidelijkheid. Later bleek men een eigen bezorgdienst te hebben waarbij men de klant niet informeert mbt het aflevertijdstip. Met de huidige technieken zoals gps en sms zou dit zo ingeregeld zijn.

Gevraagde product snel geleverd! Top.

Goede selectie, goede prijzen en snel geleverd

Bestelling werd snel geleverd.

Snel, probleemloos, goede service

Ik heb hier drainage onderdelen voor mijn tuin besteld. Snelle probleemloze levering. ik had echter een verkeerde dop erbij. Mijn fout. Vriemee gebeld en die stuurde direct zonder kosten de juiste dop. Klasse!

Dat er iets niet goed gaat. Dat kan gebeuren. Maar er werd snel gereageerd en de volgende dag was het al binnen en opgelost. Dat is super service. Dat maakt je betrouwbaar en goed.

Goed geïnformeerd en vlot geleverd

Uitstekend bedrijf in de dienstverlening

Over Vriemee

Vriemee Int. Drain Products B.V. is producent en marktleider op het gebied van drainage hulpstukken voor land- en tuinbouw, weg- en waterbouw. Door jarenlange ervaring produceert Vriemee zowel standaard als special products op het gebied van drainage. Vriemee is veel meer dan alleen maar een hulpstuk voor drainage.