Goed geïnformeerd en vlot geleverd

Uitstekend bedrijf in de dienstverlening

Top bedrijf!

Zeer goede en snelle service!

Overzichtelijk

Makkelijke, overzichtelijk website en bezorging was zelfs op 2e pinksterdag. Top

Goed geholpen

Goed geholpen

Top bedrijf

Alles wat je in bedrijf zoekt: heldere website, goede productomschrijving, telefonisch bereikbaar. Een echte aanrader

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Vriendelijke super, alleen via dpd niet aan te raden

Vriemee probeert snel te leveren. Door externe factoren zoals dpd bezorging gaat dit mis. Dpd is lastig te bereiken maar na een mail naar vriemee wordt het gelukkig snel opgelost. Als het mogelijk is om de spullen op een andere manier te leveren dan heeft dat de voorkeur.b

Uitstekende ondersteuning en goede service.

De ondersteuning is uitstekend. De koerierdienst had bij afleveren een fout gemaakt, maar dit is door Vriemee heel goed opgepakt. Johannes heeft hierbij echt een goede service verleend.

Perfect!

Elke webshop kan bestellingen ontvangen en goederen uitleveren. Maar Vriemee maakt het verschil als je hulp nodig hebt. Goed bereikbaar, vriendelijk en kundig. De klant staat centraal en dat merk je.

Er is gedaan waar ik naar gevraagd heb

snelle en correcte levering

Ik vond bij Vriemee precies wat ik nodig had en tegen een lage prijs. Hoewel de levertijd max. 5 dagen was, had ik alles binnen 2 dagen in huis.

Zeer snelle en correcte levering.

Ondanks het bedrijf in Leeuwarden ligt en ik in zuid Limburg woon binnen 3 werkdagen geleverd. Vragag bestelling netjes en vriendelijk telefonisch afgehandeld.

Duidelijk en coulant.

Voordelig aanbieden van drainagebuis. Eén klein artikel vergeten en gebeld. Werd er nog gratis bij gedaan. Een aanrader.

Bijzondere service

Na de bestelling telefoon ontvangen, of de zending in 2 delen verzonden kon worden opdat de levertijd aanzienlijk verkort zou worden... Dat is service die je tegenwoordig zelden meemaakt! Dikke 10

Mooi op tijd geleverd

Goede ervaringen

Vlotte service

Snel en vakkundig geholpen

Alles perfect geregeld

Was niet de laatste keer dat ik bestelling plaats

Goed en snelle levering

Goede site en omschrijving.

klantvriendelijk en snel

Prima service, youtube filmpjes voor uitleg

vriendelijk en betaalbaar en snel

goed snel en vriendelijk

Snelle levering en prima prijzen!

Makkelijk besteld volgende dag geleverd.

Netjes besteld en geleverd.

Ceresweg 21 8938BG Leeuwarden

0582 882666

Over Vriemee

Vriemee Int. Drain Products B.V. is producent en marktleider op het gebied van drainage hulpstukken voor land- en tuinbouw, weg- en waterbouw. Door jarenlange ervaring produceert Vriemee zowel standaard als special products op het gebied van drainage. Vriemee is veel meer dan alleen maar een hulpstuk voor drainage.