Je kan alles kiezen wat je wil kan keuze

Je word perfect geholpen en de levering is ook prefect verlopen

Zoals het hoort

Ik moet mijn bestelling plaatsen op de dagen voordat ik een vrije dag heb. Als je onregelmatige diensten heb, is dat lastig..zeker als je een bestelling persoonlijk wilt ontvangen. Dit verliep gelukkig allemaal gladjes. Bestellen is voor herhaling vatbaar.

Goede service en kennis aanwezig!! Uniek speciaal bier verkrijgbaar

Goede service en kennis aanwezig!! Uniek speciaal bier verkrijgbaar en snelle levering.

Alles correct en heel geleverd.

Alles wat ik besteld had is geleverd op tijd en keurig in een doos op naar de volgende keer.

Brilliant beershop in web.

Very good range of beers. Fairy prices. Rapid shipments. You can trust these guys/girls:)

Oktoberfestmaand

Mooi aantal Duitse diertjes

Snelle levering, keurig verpakt

Supersnel geleverd en zeer goed verpakt.

Mooi aanbod en zeer snel, zeer goed en veilig verpakt, verstuurd.

Good

Everything went well. Fast delivery too

Very nice ;)

+ Nice selection, great prices, fast delivery ;) - please, deliver in boxes bigger than ~23 bottles :)

Zeer snelle levering en alles zoals getoond

Ik zocht een schaars bier, vond hem hier en had het de volgende dag al in huis. Top

Correct en snel geleverd

Bestelling werd de volgende dag al geleverd (da's eerder dan vermeld op de website na het bestellen). Kortom strak georganiseerd en goed gemanaged vanuit de leverancier. Voor herhaling vatbaar !

Top!! Voor herhaling vatbaar

Snelle bevestiging en bezorging!! Top

Goede selectie speciaalbier

Probleemloze bestelling

Keurig verpakt, snelle levering. Top!

snelle correcte levering

Alle glazen en bierflesjes waren zeer goed verpakt. Is zeer snel geleverd en alles was intact.

Goede weergave van het aantal bieren in voorraad. Geleverd en over geïnformeerd zoals verwacht.

Fast service, fair prices, no damage

I ordered my beers, they were shipped right away and I got them fast even though it was an international shipping. It was packed safely and all the bottles were intact.

Prima service.

Bestelling kwam snel binnen (in een stevige verpakking) en kon daardoor nog sneller in de koelkast geplaatst worden.

Goed assortiment en snelle levering

Bierpakket in cadeauverpakking besteld met kaartje. Deze kwam zoals afgesproken de volgende dag binnen. Ziet er prima uit en kan zo worden gegeven aan de gelukkige.

Superb service and fast delivery

Great

Prima geregeld.

Toppie

Snelle service en goed verpakt. Beter kan het niet.

prima geleverd

prima geleverd