Goed verpakt, snel geleverd.

Sympathiek bedrag vanaf wanneer gratis verzenden. Relatief klein assortiment maar genoeg voor een leuke doos vol.

Snelle levering, glazen goed verpakt

Glazen werden snel en zeer stoot bestendig geleverd (karton en bubbel plastic).

Goed assortiment, top verpakt

Mooie bieren kunnen bestellen die uitstekend verpakt en snel zijn binnengekomen

Vlot geleverd

Netjes verpakt

Very good experience

Order was sent in timely manner. Products were well packed. All as expected.

TOP

Zeer vriendelijk, beleefd en behulpzaam door de telefoon en de verpakking was zeer degelijk.

Super duidelijke webshop en snelle verzending

Ik besloot na bestudering om een aantal bierglazen van mijn favoriete merken te bestellen. Deze waren binnen een dag verstuurd, super goed verpakt en kwamen dus onbeschadigd binnen. Heel blij mee!

Snel geleverd!

Goed geregeld, goed verpakt

Netjes en snel bezorgd. Alles is heel aangekomen incl het glas wat ik had besteld. Het is ook mooi en degelijk verpakt. Kortom, voor herhaling vatbaar.

Geweldig goed verpakt en snel geleverd echt kwaliteit

Super geweldig

Pakket besteld en twee dagen later precies wanneer ik had ingesteld was het er. Keurig verpakt en goed bier natuurlijk

Snel geleverd en goed verpakt

Fijne ervaring door de snelle levering en goede verpakking door speciaalbierpakket. Zeker aan te bevelen!

Reliable service

I have ordered a pack of 24 beers, including one which I have been desperately looking for for years — Old Speckled Hen by Morland’s — finally I found it in Speciaalbierpakket. Many thanks for that! Please continue to import old school English beers :) I am very happy

Paix Dieu zeer smaakvol, maar vooral om zijn glas aan te bevelen.

Ik heb het al een paar mensen met nekklachten (die het hoofd moeilijk achterover kunnen buigen) aanbevolen, een paar parkinsonpatiënten en een MSA-patiënt. Ze beginnen aan de lage kant voor de aroma en halverwege draaien ze het glas naar de bovenkant om het glas beter leeg te kunnen drinken; voor bier of wijn, en vele andere drankjes gebruiken ze het glas. Een paar instanties gebeld, onder andere Medipoint, voor aangepaste bier-, wijnglazen, maar nergens te krijgen, wel glazen met een tuitje; hoe gênant kun je het maken voor zo'n patiënt op bv. een familiefeestje.

Goed bestelproces. De bestelling werd binnen enkele dagen stevig verpakt bezorgd. Voor herhaling vatbaar.

Prima zaken doen met Speciaalbierpakket!

Gewoon heel goed

Ruim assortiment,goede snelle service,en kwaliteit.

Glazen besteld, goed verpakt en daardoor heel aangekomen, en dat met vrij dunne glazen

Good fast delivery

Good service expect more orders from me

Super levering

Snel en goed verpakt

Mooi en snel geleverd

Werkelijk top. Goed verpakt en snel geleverd. Super

Alles naar wens verlopen

Top geregeld

Snelle service, goed verpakt

Snel kunnen bestellen en het was al binnen een paar dagen in huis. De biertjes zijn goed geleverd en stevig verpakt.

Perfect ingepakte glazen en snelle levering

Ik heb een mooie set Erdinger glazen besteld en de volgende dag waren ze al keurig ingepakt in huis.

Bestelling en levering gingen allemaal heel goed

Zeemanlaan 22 B

2313SZ Leiden