Goed verpakt, snel verstuurd, direct mailcontact op vragen; gewoon goed. en zeker niet de duurste!

Excelente serviço.

Entregas rápidas, serviço top.

• Você nos recomendaria? sim

Snelle service, keurig verpakt , snel verzonden in 1 woord SUPER !!

Mijn bestelling is zeer snel verwerkt , verzonden en alles was keurig verpakt. Met zorg uitgevoerd. in 1 woord , SUPER !!!

Snelle levering en zorgvuldig verpakt!

Geweldig, simpel en uistekende service

Simpel in de gebruik en met betalen. Geweldige keuze uit verschillende speciaalbieren en uitstekende service toen ik een fout had gemaakt in de bestelling.

Supersnelle levering, mooie producten en netjes verpakt

Besteld en de volgende dag al geleverd gekregen, supersnel dus. Producten waren netjes en zeer goed verpakt.

Aanrader.

Eerste keer dat ik iets besteld heb. Zeer positieve ervaring. Alle flessen goed verpakt, zonder schade geleverd.

Snelle levering, uitgebreid assortiment en goed geholpen door de winkel toen er onverhoopt iets fout ging bij post.nl

Snelle en goede service

Service was heel snel, goed verpakt en precies zoals vermeld op de website

Ik heb de chouffe collectors item 2022 en chouffe 40 jaar besteld en kreeg de flessen binnen 2 dagen binnen.

Keurig

Bierglas besteld ,was heel goed ingepakt. Alles op tijd .TOP

Super netjes geleverd

33 biertjes in 1x besteld. Ik was benieuwd hoe dit zou aankomen. Het zat perfect verpakt waardoor alles heel is aangekomen. Ik geniet met volle teugen!

nice selection, great prices. good packaging. I'll order more, for sure ;)

a little bit slow, but it was easter hollyday. 5/5 stars tho ;)

Really good shop and fast delivery

SHOP is great and a really fast delivery. I think this was not my last order!

Snelle en vriendelijke reactie!

Prima service! En precies op tijd bezorgd! Leuk als je in Frankrijk woont en je iemand een kadootje uit Nederland wilt geven.

Snelle verzending en goed verpakt

Heel fijn

Zeeer netjes verpakt Snelle levering

Snelle correcte levering. Al meerdere malen hier iets besteld. Altijd in orde en goed verpakt

glazen niet zoals afgebeeld

4 van de 4 geleverde glazen waren niet dubbelwandig zoals afgebeeld, zwaar teleurgesteld als ik dit wist had ik ze natuurlijk niet besteld.

Heerlijk biertje en snel geleverd top.

Een aanrader!

Ik ben heel tevreden, was op zoek naar speciaalbier Gulle Tinus, dat heb ik hier gevonden. Snelle levering, flesjes erg goed verpakt, prima prijs voor dit waanzinnig lekkere biertje! Een aanrader.

Ben nieuwe klant. Zeer tevreden over de levering en het inpakken van de bestelling! Alles heelhuids aangekomen!

Goed advies, alles goed verpakt en snel verzonden

Uitstekend verpakt, snelle levering.

Uitstekend verpakt, snelle levering.

Altijd snel klaar voor verzending en komt heel aan

Perfect!