netjes kunnen volgen en bij tnt punt afgeleverd

netjes bezorgd en kunnen volgen, net opgehaald bij tnt punt

Nice selection of belgian beers

Fast delivery, safe package, nice selection of rare products

Mijn eerste bestelling via Speciaalbierpakket.nl razendsnel geleverd met als extraatje wat leuke bierviltjes in de doos erbij! Aanrader en ga zeker vaker bestellen!

Goede service, snel geleverd

Leuke bierglazen!

Uitstekend !

Helaas was het aantal bestelde biertjes niet op voorraad maar verder was de levering snel en uitstekend. Als mijn biertjes weer op voorraad zijn dan ga ik zeker hier weer bestellen.

zeer snelle levering doch twijfel aan echtheid van StSixtus(12)

zéér snelle levering van de bestelling doch enige twijfel m.b.t. de echtheid van bestelde flesjes StSixtus 12 (Westvleteren) Het etiket en kroonkurk zijn afwijkend van de (eerder) bij 'in de vrede' tegenover de abdij aangeschafte flesjes StSixtus 12. Bij navraag hieromtrent nog geen uitleg gekregen van Speciaalbierpakket.

Snel geleverd en een heel groot assortiment

De fysieke winkel achter deze webshop bezoek ik al jaren. Echt een topwinkel met heel veel bier en vriendelijk medewerkers.

Besteld en binnen 2 dagen binnen. Netjes verpakt en verzorgd. Echt een aanrader

De glazen waren super goed verpakt, dank daarvoor.

X

alles volgens afspraak

goed verpakt !!!

Netjes verzorgd en goed verpakt

Ze hielden zich aan de afspraken en keurig binnen de tijd bezorgd. Netjes verpakt

Good

Very good

Traag

Ik heb nog steeds niets ontvangen en postnl ook niet. Waar blijft mijn bestelling?

goed en snel bezorgd

bier was goed verpakt en optijd bezorgd

Exeptionnel

Very very very good

Goede en snelle levering.

Keurige verpakking en snelle levering. Top!

Zeer goede service

Website met groot aanbod. Diverse glazen besteld deze werden erg snel geleverd. Bij èèn glas zat er aan de rand een kleine beschadiging. Dit aangegeven bij de klantenservice welke zeer snel reageerde. Was geen probleem en ontving de volgende dag al een nieuwe met een extra glas cadeau!!! Perfecte service!

Was gewoon goed

Snelle levering van een mooi nieuw speciaalbier

Genoten van een heerlijk nieuw speciaalbier wat gelukkig bij speciaalbierpakket op voorraad was en snel werd geleverd.

Top pakket!

Top pakket en erg stevig en goed verpakt !

Snel en goed verpakt

Snelle levering, goed ingepakt

Uitstekend afgehandeld!

Prima communicatie en snelle levering

Zie hierboven

Een goede service en snelle handeling.

Goed aanbod en snelle levering

Goed aanbod aan speciaalbieren. Snelle levering Weer genieten