Klantenservice is top,heb mijn bier nog niet gedronken. Site en de service zijn bijzonder goed

Mooie zaak, uitstekend bier

Snelle bezorging

Snelle bezorging en netjes verpakt

Snel en netjes geleverd

Lekkere witbiertjes besteld. Netjes op tijd geleverd en wat leuke bierviltjes cadeau.

Er was iets fout gegaan in de adressering gebeld en de volgend dag geregeld Top man

Dezelfde dag verstuurd, stevig verpakt, telefonisch goed bereikbaar.

Vlotte levering en heel goed verpakt

Mijn bierpakket werd binnen de opgegeven verwachte levertijd geleverd. Bovendien zat het goed en stevig verpakt.

Niet het product geleverd gekregen zoals besteld

Alles is prima, alleen kregen we glazen geleverd met het oude logo i.p.v. het nieuwe logo. Ik heb speciaal voor jullie gekozen, omdat jullie het nieuwe logo verkopen. En dan kan je het wel terug sturen etc. Maar als dit je 1e ervaring is, dan ben ik er al klaar mee. Tenzij jullie een goede oplossing hebben. Anders is dit voor ons de 1e en laatste keer. Want we wilden eigenlijk als de ervaring goed was, meerdere producten bestellen bij jullie.

Zondagmiddag bedacht, dinsdagmiddag in huis

Makkelijk om te bestellen en het wordt snel uitgeleverd.

Netjes geregeld

fine

good website, quick delivery

Goed, goed verpakt.

Heel goed, en goed verpakt, en volgens afspraak geleverd

Prima afhandeling

Altijd alles prima geregeld en geleverd. Super goed verpakt.

Meedenkend gevolgd door een prompte bestelling!

Meedenkend gevolgd door een prompte bestelling, zorgvuldig verpakt.

Snelle levering, zeer goed verpakt

Ik ben zeer tevreden. De bestelling was zeer snel geleverd en was zeer goed verpakt.

Order ther beer

I wanted to find my fwvorite beer and your portal was helpful for me

goede en snelle levering

prima assortiment, snelle levering na bestelling.

My experience was great.

I made my first purchase and my experience was great. The beers came very well packaged and arrived very quickly. I'll definitely be buying more often.

Goed bier, snelle levering

Ruime keuze uit bijzondere bieren, ik ben vooral geïnteresseerd in Engelse biersoorten en die zijn goed vertegenwoordigd.

Onbekende speciaalbieren

Speciaalbierpakket heeft een supergroot assortiment aan speciaalbieren. Ook de meest onbekende speciaalbiertjes worden door hen verkocht. Ideaal voor het opdoen van nieuwe smaakervaringen met allerlei verschillende soorten bieren. De bestelling wordt aan huis geleverd, dus je hoeft zelf niet te sjouwen. Vanaf een bestelling van €70,00 is de verzending gratis. Mijn grote favoriet van deze webwinkel is het merk Bush uit België.

Super snel en zorgvuldig ingepakt

Super snel en zorgvuldig

Kosten retour

Ik ben niet echt tevreden. Bij mijn bestelling zaten twee glazen van Amstel Radler. Die glazen blijken van matglas te zijn en ik vind ze lelijk. Dit was bij de bestelling niet te zien, omdat er maar één foto was en op die foto is het glas gevuld met bier. Misleidend dus. Omdat de kosten voor retourzending voor de klant zijn, heeft het dus geen nut om het terug te sturen en staan ze nu maar in mijn kast.

Ok

Hoge kwaliteit, voor een redelijke prijs

Als ik een speciaal biertje drink, hoort daar natuurlijk ook een speciaal glas bij, soms breken er wel eens een paar in mijn verzameling, dus op zoek naar een site die speciale glazen verkoopt, met mooie logo's, al gauw kwam ik op deze site, die een behoorlijk leuk aanbod heeft in verschillende glazen, en ook voor een redelijke prijs, heb er een paar besteld, en de glazen kwamen zeer goed verpakt vrij snel binnen, ben er zeer tevreden mee, zaterdag avond een goede film uitkiezen met een lekker biertje erbij, in mijn nieuwe glazen, proost en bedankt, m.v.g. Laurens.

Goed , precies wat ik verwachtte.

Duidelijke website. Alle glazen waren goed verpakt in een stevige doos.

Zeemanlaan 22 B

2313SZ Leiden