Schnelle gut Verpackte Lieferung.

Die Artikel wurden sehr sorgfältig verpackt und schnell nach Deutschland geliefert. Auch die Preise sind Angemessen.

Snel verzonden en keurig verpakt

Bestellen ging snel en eenvoudig. Werd keurig ingepakt geleverd. Aanrader en graag weer

Pakket heel aangekomen

Ik had alleen glazen besteld. Deze zaten goed verpakt en zijn heel overgekomen.

Snelle levering, mooie glazen

Alles volgens afspraak

Goed verpakt. Dat is met glas altijd moeilijk natuurlijk. Niets stuk. Aflevering door post nl was top

Leuke bierglazen, snel verzonden

Ik zocht grote bierglazen, veel keuze en werd snel en netjes verzorgd. Tevreden dus!

Perfecte en goede service en goed assortiment

Pakket was teruggestuurd omdat het beschadigd was, goede communicatie en perfect opgelost.

Netjes verpakt en snelle levering.

Tevreden klant

Veel keuze en goed geholpen. My favorite place to buy beer!

makkelijk bestellen en veel in voorraad, mar tekenen voor ontvangst ?

Doordat ik moet tekenen voor ontvangst is mijn pakket ivm niet thuis afgeleverd bij een afhaalpunt met parkeerkosten, niet handig en niet makkelijk. Begrijp niet goed waarvoor getekend moet worden voor ontvangst, bij ons neemt altijd een volwassene het pakket aan (geen kinderen) en bij de buren afgeven is dan de tweede optie, die kunnen ook tekenen (volwassen kinderen).

Netjes geleverd

Goed verpakt en snel bezorgd

Glazen; Heel goed verpakt, snel verzonden.

Snelle en goede levering. Zeer tevreden

Waanzinnig snelle service en goeie verzenddozen

Nu 2 keer hier een paar dozen vol besteld. Op de dag van de bestelling zelfs nog verzonden, dus volgende dag al in huis! De laatste keer wou ik wat meer bestellen dan er beschikbaar was, en ik kreeg direct een heads-up toen de voorraad weer was aangevuld! Of het nou blik, glazen flessen, of gazen zelf zijn, in de post zal het niet stuk gaan. Het wordt verzonden in goeie dikke en handzame dozen!

Goede service, snelle levering.

Nadat ik even gebeld had of het op voorraad was en dezelfde dag besteld (avond) was het twee dagen later in huis. Netjes verpakt en onbeschadigd.

Snel geleverd, uitstekend verpakt.

Zie bovenstaande

Lekkere biertje snel in huis

Lekkere biertjes, goed verpakt en snel in huis. Top!

Bestellen is super makkelijk, de site is duidelijk en je krijgt je pakket super snel binnen. In 1 woord geweldig.

X

Snelle bezorging. Één glas was kapot gegaan tijdens het transport: meteen de volgende dag een nieuw glas!

Ontzettend snel geleverd

Had niet verwacht dat het ik het de volgende dag al in huis zou hebben!

Nice choice and fast delivery

Thanks for delivering German and English beer! It's really great to know you can expect to enjoy some nice hellbier. If there would be a possibility, could you please add some Altbier from Düsseldorf region (Diebels for example)? And maybe some Czech classical beer? Anyway, you are marvelous! Thank you so very much!

What was ordered was delivered

I ordered something... it was delivered. Price was good, speed of delivery was good.

Snel en zonder problemen geleverd

Snel en zonder problemen geleverd