Uitstekende service.

Goed geholpen door de dame aan de telefoon, mijn bril werd vervolgens binnen 2 dagen geleverd.

Duidelijk overzichtelijke website- snelle levering

Mijn FFP2 maskers snel ontvangen voor het bezoek aan mijn ouders

Zeer tevreden!

Overzichtelijke site. Ruim assortiment. Alles netjes op tijd geleverd! Ik ben meer dan tevreden! Aanrader dus!

Duidelijke website en doet wat ze beloven

Ik heb een nekkussen besteld via de website van Care Delta . prijs is goed en werd snel geleverd. Zeker een aanrader

Top assortiment

Ik zocht eigenlijk alleen een saturatiemeter, maar heb uiteindelijk ook opdruksteunen en voedingssupplementen gekocht. Echt top dat dit allemaal op één plek verkrijgbaar is!

Over Care Delta

Bij Care Delta staat uw gezondheid op nummer 1. Wij houden ons bezig met ondersteunende en preventieve gezondheid voor (jonge) ouderen, om u of uw naasten te helpen langer zelfstandig thuis kunnen blijven wonen en zo lang mogelijk te kunnen blijven genieten van het leven.