Ein tolles und individuelles Sortiment

Hab jetzt schon öfter hier gekauft...jedes Mal wurde schnell und schön verpackt geliefert. Die Auswahl ist toll, die angebotenen Firmen qualitativ hochwertig. Das ist sicher nicht der letzte Einkauf :)

Feine Ware aus einem feinem Sortiment

Der Shop lädt zum Entdecken ein, zum Kaufen natürlich auch.

Alles hervorragend

Die Lieferung war perfekt und die Produkte ebenso. Ich bin voll des Lobes. Danke!

geweldig

Heel vriendelijk bij een vraag over een truitje dat ik helaas niet gekocht heb omdat de maten te klein uitvielen. Daarna een vestje van Ivko gekocht (die maten kende ik wel), heel mooi en vooral een snelle, vlotte verzending. Voor mij een positieve kennismaking op alle gebied!

La qualité

Cliente depuis plus de 10 ans, je n'ai pas été déçue 1 seule fois par la qualité et l'originalité des articles (Ivko, Aldo Martins et Ayala bar) achetés chez 13 Doors. Cerise sur le gâteau : Maarten et Anita répondent dans la journée à la demande d'information. Anita est de bon conseil, connaît ses articles et est très chaleureuse. On a pas affaire à des robots.

Alles schnell,reibungslos, erwartete Qualität

sehr gut

super Auswahl, schneller Service

Sehr gute Auswahl, besonders an Ivko Modellen/Farben, die man sonst nirgendwo bekommt. Versand ist sehr schnell.

Immer wieder gerne

Gute Auswahl. Schnelle Lieferung. Kleider wie beschrieben.

Mooie artikelen, snelle levering. Hele goede en persoonlijke service.

Erg attent

Prachtige kleding, die altijd snel en met een persoonlijke boodschap worden verstuurd. Het is een feest om het te ontvangen en uit te pakken.

PRIMA

Ik heb al misschien 10 jaar een vest/jasje van IVKO. Mijn lievelingskledingstuk. Ik trek het aan als ik er goedgekleed uit wil zien. Maar ondertussen kon ik er wel in uitgetekend worden. Dus tijd voor iets nieuws. Ik heb twee vesten gekocht. Een grote uitgave voor mij, maar wetend hoe lang het mee gaat, is het heel erg de moeite waard: Nooit uit de mode, erg mooi, origineel en uitstekende kwaliteit. Ik ben er vreselijk blij mee. Dank voor jullie mooie producten. Ga zo door. Iris

mein absoluter Lieblingsshop

13 doors ist mein absoluter online Lieblingsshop, weil es hier meine Lieblingsmarken in großer Auswahl gibt und ich immer Fragen stellen kann, die zügig und äußerst freundlich beantwortet werden. Ich liebe fantasievolle bunte Kleidung und 13 doors teilt offensichtlich diese Liebe mit großer Begeisterung

Heb tot op heden nog niets ontvangen.

Heb zaterdag een prettig telefonisch contact gehad, nog maar even afwachten a.s. maandag hebben we weer opnieuw contact. Het pakket zou donderdag 20-6-2023 afgeleverd zijn, wij hebben niets ontvangen, we waren de hele dag thuis. ook in de mail van DPD staat dat het niet afgeleverd is. Ada Koster

Gute Qualität

Hübsche Jacke in guter Qualität. Schöne Farben, interessantes Muster. Einziger Nachteil für mich hier: Versand / Zustellung mit DPD klappt gar nicht gut…

Het bestelde product voldeed aan mijn verwachtingen

Snelle levering en het bestelde item ga ik met plezier dragen

Rapidité

Les photos correspondent bien à la réalité Bon descriptif aussi. Livraison rapide

Find your Éribé cardigans with 13doors in the most positive and secure way!

I bought 2 gorgeous Éribé cardigans on the 13doors webshop, so well advised by Anita Troost. For France and continental Europe, it's an excellent webshop with a great choice of Éribé cardigans. My shopping experience was secure and fast. We took the time to discuss sizes. I liked being able to change a cardigan that was too large. I will renew all my Éribé cardigan orders with Anita and 13doors.

Alles Bestens!

Lieferung immer schnell, Ware gut verpackt und wie im Shop dargestellt. Immer wieder gern!

Schnelle Lieferung, nett verpackt, Ware und Preise Top

Jederzeit gerne wieder! Sehr gute Auswahl. Bei den Größen habe ich leider selbst die falsche Entscheidung getroffen . Ich wollte eigentlich die Retoure vermeiden und keine Größenauswahl bestellen.

Tour est parfait!

Les articles sont toujours de très belle qualité et le service rapide et efficace! Merci

Goede service, snelle levering en betrouwbaar!

Er ging iets mis met de betaling van mijn bestelde vest. Gelukkig werd het vest voor mij gereserveerd, waardoor ik in 2e instantie kon betalen. Had hierover ook nog telefonisch contact en dit was erg prettig, klantvriendelijk en oplossingsgericht.

Onlinekaufen wie in einer Boutique

Individuelle Mode wird hier zu erschwinglichen Preisen online angeboten. Die Lieferung erfolgte schnell, auch Rücksendung war bei Bedarf kein Problem. Insgesamt ein toller Service :)

Vendeur très professionnel.

Vendeur sérieux et très professionnel. Mon colis est arrivé parfaitement, dans le délai prévu et l'article commandé est tout à fait ce que je désirais. Je continuerai à acheter et ee recommande 13doors à 100%. Merci beaucoup.

SUPER !!!

Vlotte en correcte levering ....met steeds een leuke, kleine attentie !

Great customer service

I had an issue with my payment going through. They reached and held my purchase so I could fix it. Can't think of any other online retailer that would handle it so well.

Rietgors 154

2991MV Barendrecht