Alles super!

Der Artikel, die Bestellung und die Lieferung waren so gut wie erwartet. Ich bin komplett zufrieden!

Prachtig vest!

Alles prima in orde

Van A tot Z prima geregeld: bestellen, betalen, leveren en retourneren. Ook de artikelen zijn zoals beschreven en worden netjes verpakt met kledinghangers aangeleverd.

Sehr zu empfehlen

Kompetente Beratung, schnelle Lieferung und wunderschöne Ware. Besser geht es nicht.

Snelle levering !

Ik heb meerdere bestellingen gedaan en ben zeer tevreden over de bezorging. Ook een leuk persoonlijk bedank kaartje erbij. En natuurlijk weer een prachtig vest!

Zeer snel geleverd en mooie producten!

Voor t eerst een iVKO vest besteld. Snel en netjes geleverd. Ik ga zeker nog n keer bestellen.

Prachtige oorhangers van "Ayala Bar" bij 13doors.nl gekocht. Heel blij mee.

Prachtige oorhangers van "Ayala Bar" bij 13doors.nl gekocht. Heel blij mee.

große Auswahl, schnelle Lieferung, gute Qualität. Perfekt

große Auswahl, schnelle Lieferung, gute Qualität. Perfekt

Snelle levering en mooie items

Snelle levering en mooie items

Erg goede service en snel bezorg.

Het was een erg mooi vest, jammergenoeg te klein voor mij, dus ik heb het terug gestuurd.

Delai de livraison rapide, produit de qualité

J'ai découvert le site en cherchant la marque ivko. Livraison rapide et très contente du vêtement ivko.

Perfekt

Bestellung, Benachrichtigung und Versand, Zwischennachricht bzw. Ankunft des Pakets hat alles perfekt geklappt! Ware sehr liebevoll und persönlich verpackt !!!!

Great coat, fast shipping, good communications!

Very happy with my experience of shopping with 13 doors. The item is beautiful, the shipping very fast, and the contact communications excellent. Couldn't be happier!! - DMH, Ohio, USA

Sehr zufrieden

13doors bietet tolle, ausgefallene Mode zu Guten Preisen. Ich werde jederzeit wieder bei euch bestellen. Sehr zu empfehlen. (Kundin aus Deutschland)

kleurenpracht, kwaliteit en turbo ontvangst

Reeds lange tijd heerlijk verslaafd aan de collecties van Ivko. Met de mooie kleuren begin je de dag zo veel fijner. Veel succes en tot later :-) Danielle

Prachtige kleding, schoeisel en accessoires worden in deze webwinkel aangeboden.

Snelle ontvangst van de bestelling. Goede afhandeling. Goed verpakt met enkele vriendelijke woorden. Een pakketje die mijn dag goed maakt. Een prachtige jurk besteld waar ik super blij mee ben. Hij overtreft mijn verwachtig. Prettig telefonisch contact gehad. Vriendelijk en met kennis van zaken geïnformeerd.

Leider keine Ersatz Knöpfe

Ich hatte gerne für meine bestellte Weste Ersatz Knöpfe die aus Magnet sind Bei der hochwertigen Jacke kann ich das nicht verstehen

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Prachtige collectie. Zeer snelle en keurige levering.

Fantastisch!

Super ervaring met 13doors; Prachtige kleding, geweldige service en razendsnelle verzending!

emphehlenswert

Schnelle Sendung, liebevoll verpackt, tolle Produkte, unkomplizierte Rücksendung (hatte zwei Größen bestellt)

Very good transaction. Goods as described. Well packed. Prompt delivery

As above

Snelle en zeer verzorgde levering.

Prachtige merken.

Deze webschop doet ook werkelijk wat ze aanprijzen. Fijne service en snel

Vlot en goed

Blij met het vestje!!

De uitstekende service en het beste contact met de klant.