Produit fidèle à la description expédition rapide

Site bien fait .Description fidèle bonnes explications sur les tailles

Bestelling werd snel geleverd en heel blij met de nieuwe vest.

Bestelling werd snel geleverd en heel blij met de nieuwe vest.

Hat alles sehr schnell geklappt

Alles prima

Snelle levering, keurig verzorgd. Leuk die persoonlijke noot.

Schnelle Lieferung, schöne Strickjacke

Alles hat gut geklappt. Kann ich nur weiterempfehlen. Die Strickjacke habe ich schon in blau, ist total angenehm zu tragen.

Kurze Lieferzeit und Freude beim Öffnen des Päckchens.

Wunderschöne Kleidung in liebevoller Verpackung - DANKESCHÖN!!!

Snel en mooi

Ik ontving het bestelde meubel snel en het is helemaal wat ik er van verwachtte. Heel mooi en in goede staat. Het enige wat een klein beetje lastig was is dat een link gestuurd was waarin ik een bezorg moment moest kiezen. Die link zat in mijn spam en was mij in 1 e instantie ontgaan.

Heel prettig en goed geholpen (telefonisch)

Ik heb gebeld met 13 doors om te vragen naar de kleur van een vest. Men nam daar goed de tijd voor en zocht het vest er ook bij om te kijken of de kleur overeen kwam met de foto's op de website. Ook de maat werd voor mij nagemeten. Daar werd ik over teruggebeld. Heel klantgericht en ook nog gezellig.

Op tijd bezorgd!

Snelle levering, was ik blij mee want kon ik m’n vestje aan naar verjaardag. En altijd gezellig verpakt met briefje. Dank!

Kiezen uit groot aanbod prachtige kleding en snel en soepel geleverd

Ben heel tevreden met mijn aankoop,heel mooi en het heeft een fijne kwaliteit. Goeie communicatie met 13 Doors, ze zijn flexibel en attent!

Très bien

Commande emballée, conforme aux attentes (belle qualité) avec soin et petit message de sympathie, livrée rapidement sans encombre. Merci 13 doors pour ce professionnalisme et cet accueil sympathique!

Beste webwinkel voor Eribé

Alle fantastische, kleurrijke truien en vesten van mijn favoriete Schotse merk in één webshop! De geweldige kwaliteit en het feit dat Eribé de producten lokaal maakt, zijn de prijs meer dan waard

Snel en product naar verwachting

Mijn vest voldoet aan mijn verwachting (afbeelding en maat komen overeen) Verder was het met zorg ingepakt.

Heerlijke vesten van goede kwaliteit, ze blijven mooi en heel vriendelijke service.

Schnell und unkompplizirt

Die Bestellung war sehr unkompliziert und die Bestellung erfolgte sehr schnell. Die Qualität der Ware ist den Preis wert und danke für die ansprechende Verpackung.

Pull magnifique , reçu le lendemain de la commande.

Fantastische collectie, super service!

Ik hou van het merk Eribe. Dit zijn oa vesten en truien van bijzonder goede kwaliteit. 13Doors heeft een zeer uitgebreide collectie van Eribe. Ik heb al diverse Eribe vesten bij hen gekocht. De service is daarnaast erg goed. Moeite die wordt gedaan om een speciaal item van Eribe te kunnen bestellen. Daarnaast zeer snelle levering ook op een afleverlokatie wat ik erg prettig vind.

Alles perfekt

Sehr schnelle Lieferung. Wunderschöne Originalware wie beschrieben. Liebevolle Verpackung. Würde ich jederzeit weiterempfehlen.

Top! Niet meer en niet minder......

Prachtige vesten en prima bezorging!

Goed ontvangen mooi verpakt alsof je een cadeau krijgt

Schnell geliefert, wunderschöne Strickjacke

Ich habe wenige Tage vor Weihnachten bestellt, die Ware wurde sofort verschickt und kam gut verpackt sehr schnell an. Nette Geste mit beigefügtem Glöckchen und Zuckerstange. Die Strickjacke ist wunderschön, das Muster und die Farbe ein Traum.

Leuke kleding, snelle en persoonlijke service

Pakje komt met een persoonlijke noot, heel leuk

Der bestellte IVKO-Mantel ist ein Traum, dazu schneller und zuverlässiger Lieferservice!

Farben und Passform des IVKO-Mantels entspricht Abbildung und Beschreibung. Ich trage Kleidergröße 44 (deutsche Größe), die Größe XXL passt perfekt. Bestellung, Bezahlung und Lieferung waren schnell, unkompliziert und zuverlässig.

Sehr freundlich, zuverlässig, schnell und tolle Produkte

Sehr freundlich, zuverlässig, schnell und tolle Produkte