Snelle en goede service

Bestelling van t mooie vest was er binnen één dag. Mooi verpakt met leuke attentie.

Excellent

Wunderschönes Kleid

Altijd snel en goed verpakt geleverd

Mooie kleding die met zorg wordt ingepakt. Zelfs nog een handgeschreven kaartje erbij.

Lovely packed, fast delivery

Perfect customer experience! I will order again!

Eribe Jacke

Nach langem Suchen endlich einen Shop „auf dem Kontinent“ gefunden, der eine große Auswahl hat! So erspare ich mir die teuren Gebühren aus GB. Danke!

parfait

Trés efficace. Envoi rapide .

Mooie jurken en snel geleverd.

Ik heb het vest nog steeds niet!

Het bestelde vest zou opgehaald worden in een Pickup Parcelshop: DPD Locker DeBuren, Kruisplein 20A,3012CC Rotterdam. Het is mij niet gelukt om zo’n DPD Locker te openen. De eerste keer, woensdag 31 mei dat ik het ging halen, was ik net iets te vroeg. Donderdag ben ik weer gegaan en toen lukte het niet. Het bestelde vest van IVKO wil ik heel graag! Ik hoop als het bij u terug komt u het kunt sturen naar mijn eigen adres: Dorine Spoel Ackersdijkstraat 115A 3037VG Rotterdam Alvast hartelijk dank, Dorine Spoel

Alles sehr gut gelaufen, bin mit dem Kauf sehr zufrieden.

Tolle Ware, weine wunderschöne Jacke, wirklich günstiger Preis, nette Verpackung, Versand problemlos. Also 5 Sterne!

Snelle levering en prachtig vest!

Schitterende collectie

Schitterende collectie, snelle levering, met een kleine attentie en een persoonlijk woord,

super vriendelijk klantenservice bij prachtige producten

Wat een mooie kwaliteitsmerken en de behulpzame en vriendelijke klantenservice maakt het helemaal fijn winkelen! Tevreden klant!

Snel geleverd, mooie kwaliteit

Snelle levering en de vestjes zijn van een mooie kwaliteit. Ik ben er blij mee.

Service efficace. Hani eu un peu de mal pour effectuer mon paiement, le service clientèle est revenu vers moi en conservant mon achat et à facilité le paiement. Je suis en attente de ma livraison.

Gewoon geweldig!

Heel leuk gesprek gehad Zeer aardige mensen Snelle levering! Kortom gewoon top! Niks mis mee!

prima service en snelle levering

Bij het uitzoeken van de juiste maat in de sale, kan je al snel zien of jouw maat er nog is. Betaling met Visa kaart lukte een dag niet, volgende dag ging het wel goed en makkelijk.

Hat sehr gut geklappt

Wurde alles schnell und problemlos sbgewickelt.

Noch nicht erhalten

Ich habe leider noch nicht meine Bestellung bekommen und warte leider immer noch darauf

goede ervaring

Mijn laatste aankoop is echter veel te groot, hoewel ik altijd xxl maat bij jullie bestel. Kan ik het vest terugsturen zat ik een kleine maat (ik denk mt 40) kan krijgen Waar moetik het naar toe sturen? vr.gr. Annelies van Tilburg Dijksterweg 6 9978TB Hornhuizen

Hele mooie merken die ook duurzaam zijn. Hele goede service en een ontzettend vriendelijke verkoopster. Een echte aanrader.

Een fijne winkel met snelle levering

Mooie kleding en snelle levering

Erg mooie producten, echter de retourzending terugbetalen duurt erg lang

Een mooi vest gekocht, snel en correct geleverd, maar viel erg groot uit, dus retour gestuurd. de retournering van het geld laat lang op zich wachten. dat hoeft toch niet meer in deze snelle tijd.

Mijn ervaring was uitstekend!

Mijn ervaring was uitstekend. Vlotte levering. Goede informatie over tijdstip van levering en keirig verpakt!

Mooie kleding en snelle bezorging

Ik kende het merk Aldo Martin al wel en kwam bij 13doors twee mooie kledingstukken tegen. Besteld, betaald en de volgende dag in huis. Leuk geschreven kaartje met hartje erbij. Dus helemaal top.

Alles Bestens!

Die Bestellung wurde Bestens abgewickelt. Es kam eine wunderschöne Strickjacke von Ivko, sehr liebevoll verpackt.

Rietgors 154

2991MV Barendrecht