goed uitleg en bestelling service oke.

thuisbezoek relax en goed advies en uitleg , wel aan te raden voor thuisbezoek.

Voor herhaling vaatbaar !!

Prima artikelen waar je ook zeker wat aan hebt. Goede beschrijvingen en ruime keuze. Makkelijk besteld en snel geleverd.

slecht

postnl heeft niet de moeite genomen het pakket bij mevr.leeflang af te leveren,maar heeft het direct op een afhaalpun(de Spar te dirkshorn) gedumpt. Dit is uitermate kwalijk en u dient dit met postnl af te stemmen, Het pakket werd dus niet afgeleverd maar op een afhaalpunt gedumpt,terwijl mevr.leeflang desbetreffende dag de gehele dag thuis was slechte service naar een mevr.van 82 toe

Spullen die we besteld hebben zijn heel goed

Blij dat ik het heb gedaan

Netjes alles uitgelegd Alles goed bekeken

Handige stroombespaarder

De stekkerdoos die ik besteld heb schakelt na de ingestelde tijd uit. Heel handig en zuinig voor de projector waarmee mijn dochter gaat slapen. Makkelijker in te stellen dan een tijdschakelaar. Snel geleverd!

Leuk idee, bar bar bar slechte uitvoering

Theoretisch gezien is het een fantastisch idee. Dit zou mijn kinderen kunnen helpen met zelfstandig te douchen. Ik las in de andere reacties al dat hij niet tegen water kan, dus had ik hem al op een droge plek opgehangen. Helaas heeft het knopje het alsnog maar 3x gedaan. Flutding.

goede lampen

Zeer nuttig

Energiebespaarshop helpt met besparing die anders niet gedaan zouden worden en/of teveel kost.

Voordelige prijs en vlot geleverd!

Er stond standaard een levertijd van 2 wk maar bij telefonisch contact werd uitgelegd dat dat alleen bij subsidie aanvragen was.

Goed geregeld!

Het bestelde product was niet helemaal wat ik er van verwacht had. Retour gestuurd waarna het geld snel en zonder vragen werd teruggestort.

prima aanbiedingen en prima levering

met de Energiebespaarshop is het goed zaken doen.

Goed en snel bezorgd.

Hele goeie waterbesparende douchekop aangeschaft. Erg blij mee.

Ik ben tevetden dankuwell

Jammer genoeg werkt het niet

Heb een deurveer- schroef besteld zodat de deur dicht zou vallen. Helaas valt de deur niet dicht.

Goedemiddag, Ah, dan is de deur te zwaar (of de deurdranger niet sterk genoeg) vrees ik. Ik zal je een mail sturen! Prettige dag.

Geweldige aktie

Deze aktie heeft altijd nut Ik heb alle niet zuinige lampen vervangen

Snel service

Prachtig

Nog niet uitgeprobeerd maar ziet er goed uit.

Moet het nog in gebruik nemen. Maar ben tevreden met mijn keuze.

Uitstekende service Snelle levering Top ander woord is er niet

Radiator ventilatoren

Ik heb het resultaat van de radiator ventilatoren nog niet optimaal ervaren omdat cv gebruik nu niet nodig is dus wachten tot het winter wordt…De bestelling werd snel en goed verpakt geleverd.

Een lamp is kapot

Ik had twee lampen en een plafondlamp besteld. Een van die lampen was kapot

Prima geholpen

Lieve vrouw

super snelle levering

over de service en levering ben ik zeer tevreden ging super snel, maar aangezien het om radiatorventilaters gaat weet ik nu nog niet of ze in de winter met de verwarming aan hun werk doen.

Het product is vrij snel geleverd hoewel een levertijd van 1 tot 2 weken stond aangegeven is het prdoduct binnen een week geleverd. Ik gebruik de Waka Waka lamp al jaren met veel plezier dus verwacht ik dat dit exemplaar ook zal voldoen aan de verwachtingen.

Bedrijfsgegevens

Isarweg 10

1043AK Amsterdam

020-2629464

[email protected]

Over energiebespaarshop

De Energiebespaarshop heeft het grootste assortiment energiebesparende producten van Nederland. We zijn voortdurend bezig om het assortiment verder uit te breiden met handige en simpele bespaaroplossingen. Ons doel is om zoveel mogelijk huishoudens te voorzien van producten die niet alleen energie besparen, maar tegelijkertijd ook comfort verhogen en natuurlijk de energierekening omlaag brengen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.