erg mee geholpen in deze dure tijd.

alleen jammer dat de led bakken niet verbonden kunnen worden op 3 meter afstand, zelf wat geknutseld, is voor de wat minder handige hobbyist niet vanzelf sprekend

Alles werkt perfect

Lampen en tal werkt perfect

Primaa

Mooi pakket

Makelijk te installeren

Radiator folie en Radiator ventilatoren makkelijk te installeren. Kan nog niks over de werking zeggen tot de zomer voorbij is

Fijn

Erg fijn om zo te kunnen besparen

Niets op aan te merken!

Ik ben zo wie zo blij met deze artiest en alles is snel geleverd en in goede staat.

Gauw bezorgd en zorg vuldig in gepakt .

Iedereen bespaart op die manier iets

Een leuke box met een aantal nuttige dingen maar ook een paar dingen waar ik niets mee kan. Maar al met al zinvol om mee te besparen

Prima verzorgd

1st class service & products

er was iets misgegaan met de 1ste levering. Na 1 week gewacht te hebben terwijl Ivo en company onderzoek deden, heb ik teruggebeld en mijn bestelling was binnen 'n 1/2 uur verpakt en in de post. De volgende middag kon ik 't al ophalen bij 'n post nl afhaalpunt. Probleem opgelost. toppie!!

Uitstekend!

Alles is geïnstalleerd! Toppppp

Ik ben hier zeer blij mee

Overzichtelijke website, snelle levering

Zeer gebruikelijk In deze tijd

Erg blij mee.

Goede producten.

Geen minpunten

Fijn dat je niet aan een standaard box vast zat. Snel geleverd en goed ingepakt.

na de bestelling 2 dagen later in huis

overzichtelijke webshop

Fantastisch om ervan gebruik te kunnen maken

Ik heb kritisch nagedacht welke producten voor mijn huis geschikt zouden kunnen zijn. Folie voor achter de verwarming, led-lampen, tijdschakelaar. Ik heb ook nog 4 led-oriëntatielampen gekocht met sensor. Deze stop je in het stopcontact. Ideaal voor in de gang, slaapkamer en keuken.

Goed assortiment en snelle levering

Werd netjes geadviseerd

Ik ben er erg blij mee

De douchkop is super en het isolatie materiaal is geweldig . Lampen moet ik nog ervaren

Snel en kwaliteit.

Snel en groot kwaliteitsaanbod.

Leuke besparing

Fijn idee om besparing aan te moedigen

geweldig

heel veel bruikbaar i.v.m. energie besparingen , heel blij mee.

Over energiebespaarshop

De Energiebespaarshop heeft het grootste assortiment energiebesparende producten van Nederland. We zijn voortdurend bezig om het assortiment verder uit te breiden met handige en simpele bespaaroplossingen. Ons doel is om zoveel mogelijk huishoudens te voorzien van producten die niet alleen energie besparen, maar tegelijkertijd ook comfort verhogen en natuurlijk de energierekening omlaag brengen.