De veren zijn zeer zwak.

De veren hebben geen enkele nut. De deur sluit niet en blijft zo'n 30 cm open staan Terwijl er geen enkele weerstand is bij het sluiten. Zonde van het geld.

Mooie mogelijkheid via subsidie. Complete box en opties via eigen keuze mogelijkheid is fijn.

Nooit een energiebespaarbox ontvangen.

Omdat ik nooit een energiebespaarbox heb ontvangen kan ik er dus ook geen mening over geven! Vanwaar dan de betreffende e-mail!

Beste Bert, Ik heb de track en trace bekeken en het pakket is op 6 november afgeleverd op het opgegeven adres. Kunt u wellicht voor de zekerheid navraag doen, ook bij de buren? Als hij echt niet te vinden is, horen we het graag. Dan sturen we een nieuwe.

FF gewennen aan indeling, maar dan kopen zonder aarzeling!

overzichtelijk + goede uitleg en toelichting over de artikelen.

duur

de lampen, die ik bij jullie met kortingscode besteld heb, koop ik normaliter elders, bij Toolstation bijvoorbeeld , voor de helft van jullie prijs.

Hi Paul, Dank voor je review. Er zijn online prijsvechters aanwezig die bepaalde lampen of producten voor een veel scherpere prijs aanbieden. Wij garanderen wel markt conforme prijzen, zoals je ook vindt bij andere aanbieders (Praxis, Gamma etcetera). We hopen dat u alsnog veel energie kunt besparen met deze lampen. Mocht u verder nog vragen hebben horen we dat graag via info@energiebespaarshop.nl

Het product viel erg tegen.

Had lampen gekocht en een dimmer maar het bleek geen dimmer te zijn allen het afdek plaatje. Moet nu eerst nog een dimmer kopen voor ik de lampen kan gebruiken.

Hi Nieske, oeps! ik ben bang dat je inderdaad alleen een dimmer afdekplaatje hebt besteld. Het zou ook wel een werelddeal zijn, een dimmer voor nog geen 7euro! Maar wees niet getreurd, stuur even een mailtje naar info@energiebespaarshop.nl en dan kan ik evt een kortingscode toesturen waarmee je alsnog die dimmer kunt aanschaffen. ik hoop tot snel! ^C

Het was zeer duidelijk wat de mogelijkheden waren en een overzichtelijke lijst van keuze mogelijkheden.

Niet goed, niet ontvangen wat ik had besteld.

Ik heb 2 Plafonnieres ontvangen terwijl ik 2 SCHIJNWERPER LED had besteld. Op de pakbon staat wel dat er 2 schijnwerpers zijn geleverd! Uw magazijnvoorraad klopt dus ook niet. Groet H.Steenbergen

Beste, Oeps. dat is wel erg slordig van onze inpak krachten. Kunt u even een mailtje sturen naar info@energiebespaarshop.nl, met uw gegevens, dan ga ik zorgen dat zsm de juiste buw kant op komen. ik hoor graag van u! ^C

onzinnig product zonder toegevoegde waarde

Deze radiator ventilator is een volstrekt nutteloos product. Als je er één installeert in een grote huiskamer is het effect nul komma nul. Het product is onbeschoft duur, een stukje plastic met drie kleine ventilatoren die nauwelijks lucht blazen. Na de verpakking opengemaakt te hebben blijkt dat je er eigenlijk minimaal 5 tot 6 moet hebben in een grote huiskamer, althans volgens de gebruiksaanwijzing. Zes maal 60 euro, tel uit je winst. En dan is het nog steeds de vraag of het echt effect heeft. Intussen vreten deze 5-6 aggregaten ook weer energie. Hoezo besparing? Dit product is uitgedacht door een slimme jongen die mensen die obsessief met energiebesparing bezig zijn, te misleiden en geld uit de zakken te kloppen.

Hi Rudolf, Wat jammer te horen dat je ontevreden bent over 1 van onze bestsellers! Het is een heel betaalbaar artikel, maar die investering heb je er binnen 2 jaar gegarandeerd uit. De ventilatoren zijn niet ontwikkeld om de gehele dag op volle snelheid te blazen, alleen wanneer de radiator aan staat, sterker nog, ze geven maar 20dB geluid af! dat is dus net iets meer dan het vallen van een blad op de grond. ter vergelijking. wellicht lijken ze hierdoor misschien minder goed te blazen. De afmetingen van de ventilatoren staat ook onder het artikel, hiermee kan de klant zelf bepalen hoeveel hij/zij nodig denkt te hebben voor zijn woning. en eventueel doorlinkkabels aanschaffen. Maar het heeft zeker effect! UIiteindelijk kun je hiermee namelijk tot wel 30% per maand besparen aan stookkosten. Mocht ik je ergens mee kunnen helpen, of je meer uitleg willen over het product, kun je uiteraard altijd mailen naar info@energiebespaarshop.nl ^C

Producten slecht verkrijgbaar

Ben bij 3 winkels, 2x Praxis en 1x Gamma, geweest, voordat ik iets kon besteden. Wilde eigenlijk wat anders! Moeilijk te zien of te achterhalen in de winkels welke producten meededen. BV niet één plafonnière met bewegingsmelder. Voor mijn zoon pas geslaagd op internet. Kortom slechte actie waar ik alleen aan heb deelgenomen omdat het gratis was. BV met 50% korting dan had ik noch mijn zoon deelgenomen. Waarom niet bij plaatselijke bedrijven te besteden???

Rdeelijk

Mooie lamp, makkelijk te plaatsen. Voor warm wit licht vind ik hem best fel. De waterbespaarders passen niet op mijn kranen, jammer. Een ander dan maar blij mee gemaakt.

Heb nu gratis ene LED dimmer aangeschaft en vervolgens nieuw LED lampen gekocht voor boven de eettafel.

Veel keuzemogelijkheden.

Veel keuzemogelijkheden.

Zeer goede ervaring

netjes verpakt snelle levering

Snel

Snelle verzending Netjes verpakt. G oede kwaliteit

De ontvangen producht was niet compleet.

Het lijkt me geen goede ervaring, als ik tijdens gebruiken van het product, aan korte gestuurde mateiaal getroffen worden.

Beste, Ik snap niet helemaal wat u bedoelt. Kunt u de vraag sturen naar: info@energiebespaarshop.nl

Nog niets ontvangen helaas

Beste heer/mevrouw, Wij hebben helaas nog geen box ontvangen. Dus kunnen helaas nog geen reactie geven. Mvg Roy Winters Jane Austenlaan 15 5629 MA EINDHOVEN

goedemiddag Roy! ik zie in de track&trace dat je ondertussen je pakket eindelijk binnen hebt, en hoop dat alles naar wens is! mocht je nog andere vragen hebben kun je ons altijd bereiken op info@eco-logisch.nl ^Céline

Snelle levering en wat fijn dat de gemeente dit aanbied

Ik heb een aantal lampen kunnen vervangen voor LED. Helaas ook verkeerde lampen ontvangen aangezien deze te dik waren om in mijn ingebouwde spotjes in de keuken te plaatsen. Dit was mij niet duidelijk op de bestellijst (wel zelf nog extra gekocht in het juiste formaat). Maar nogmaals fijn dat de gemeente dit mogelijk maakt.

hi Linda, wat vervelend dat de lampen niet passend bleken. zou je een mailtje met deze info (en evt ordernummer) naar info@eco-logisch.nl willen sturen? dan kan ik kijken wat ik nog voor je kan doen. als je dat wilt uiteraard. hoor graag van je ! ^Céline

Prut

Voor dat geld is het niet waard

Beste, Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Het was ook mogelijk om zelf je producten te kiezen en je eigen box samen te stellen. Dan weet je zeker dan je alle producten kunt gebruiken.

Fijne shop, goede producten

Fijne shop! Goede website lekker duidelijk en aardig vlotte levering. Producten zijn van goede kwaliteit(smerken), dit maakt kiezen erg fijn :)

Kwam goed van pas

Erg duur

Producten via gemeente bon worden tegen tien keer de normale prijs aangeboden.

Super snelle levering

Makkelijk te kiezen, snel geleverd.

snel en goede service

Had een energie monitor gekocht maar kreeg hem niet aan de gang. na telefonische hulp van de bespaarschop bleek dat de software van mijn slimme meter niet goed wat . Aangezien de slimme meter vervangen veel geld kost was de enige optie om alles terug te sturen. was geen probleem en afhandeling was erg vriendelijk. Van die service kunnen veel bedrijven nog iets leren !!!!

Het had wat voeten in aarde, maar eind goed, al goed! blij te horen dat alles geregeld wordt ! ^C

Fijne online shop

De shop is gemakkelijk en overzichtelijk, aanrader!

Over energiebespaarshop

De Energiebespaarshop heeft het grootste assortiment energiebesparende producten van Nederland. We zijn voortdurend bezig om het assortiment verder uit te breiden met handige en simpele bespaaroplossingen. Ons doel is om zoveel mogelijk huishoudens te voorzien van producten die niet alleen energie besparen, maar tegelijkertijd ook comfort verhogen en natuurlijk de energierekening omlaag brengen.