Alles goed geregeld..contact en levering en goede prijzen.

W

Omdat de kwaliteiten van de lampen slecht zijn

Mooie set lampen

Heel blij met de verschillende led lampen en het apparaatje waarmee ik t verbruik per lamp kan meten.

Bijna correct

Levering snel maar incompleet (batterijbox ontbrak).

Teleurstellend

Pakket zou bezorgd zijn, niks gekregen, wordt van het kastje naar de muur gestuurd en na 1 email wisseling nergens meer gehoor!

Dag Kevin, Gezien het om drie pakketten ging welke volgens PostNL als bezorgd genoteerd stonden, moesten we even wachten op een terugkoppeling van PostNL. Ik ga er van uit dat je dat begrijpt. We zullen het opnieuw versturen.

Die timer doet het niet.

Die timer doet het niet en die mensen zijn onbeleefd.

Iemand 'Kaolo kaaskop' noemen werkt natuurlijk niet als je belt voor hulp. Ik stuur je een nieuwe timer.

Heel blij

Mijn ervaring is top

Wij zijn enorm goed geholpen door de persoon die bij ons was

Niet best

Twee products zijn beschadigd

Dat kunnen we oplossen! Om welke producten gaat dat? Mail me alsjeblieft even op [email protected]

Klantvriendelijkheid

Ik had een kadobon van 70,00 en ik moest een klein bedrag bij betalen. Dat lukte niet en na telefonisch contact, met een echt mens en geen robot! werd het allemaal netjes geregeld en werd het bedrag afgerond op 70,00. Fantastisch!

Goed duidelijk en snel

Bestelde spullen snel ontvangen en kwalitatief heel goed. Jammer dat het droogrek flink beschadigd geleverd werd maar na een kort mailverkeer er werd snel een nieuwe toegezonden welke helemaal top in orde was/is.

Zeer goed product, 100% eerlijk bedrijf!

Ben heel blij met jullie product en service. 100% aanrader!

Direct energie bespaard door het inzicht die ik met de energiemeter kreeg. Bedankt!

Goed.,

Ging goed.

Goede producten en snelle levering

Goede producten en snelle levering.

helaas ik heb het niet ontvangen

kan ik niet geven want heb het niet ontvangen

Ik zie dat er ondertussen al een her zending heeft plaats gevonden. Het lijkt er op dat deze wel ontvangen is! Klopt het dat het ondertussen opgelost is?

Heel dankbaar!

Het bestellen in de online shop was overzichtelijk en gemakkelijk. En had de gekozen producten snel in huis. Super blij en dankbaar dat de Energie Bespaarshop mee doet aan de stadspas actie.

Ben blij met mijn pakket

Te Vreden

Blij met mijn producten

Heel blij met mijn lampjes. Snel bezorgd. Kortom top

Makkelijk

Mooie apparatuur om energie te besparen

supergarantie

Na ruim 2 jaar onder garantie gratis een led bulb toegestuurd , en dus voldaan aan de normale toegezegde levensduur van deze lampen

geweldig

uitstekend

Handig

Het is erg handig extra lampen

Isarweg 10

1043AK Amsterdam

Over energiebespaarshop

De Energiebespaarshop heeft het grootste assortiment energiebesparende producten van Nederland. We zijn voortdurend bezig om het assortiment verder uit te breiden met handige en simpele bespaaroplossingen. Ons doel is om zoveel mogelijk huishoudens te voorzien van producten die niet alleen energie besparen, maar tegelijkertijd ook comfort verhogen en natuurlijk de energierekening omlaag brengen.