Prachtig degelijk droogrek

Het droogrek is perfect. Mooi degelijk afgewerkt en ook extra praktisch omdat je het gedeeltelijk kunt inklappen als je weinig ruimte hebt. Blij mee

diudelijk wat er verkrijgbaar is.

makkelijk bestellen,snel bezorgd en goede kwaliteit.

Ik heb de LED lampen nog niet gebruikt.

Mijn ervaring met eerdere LED lampen is goed, dus ben ervan overtuigd dat dit deze keer ook zo zal zijn.

Vriendelijk klantgericht personeel.

Alles was prima

Buitengewoon goed!

Bestelling verliep dankzij de wel heel duidelijke website heel makkelijk en snel. Aflevering al na twee werkdagen, keurig verzorgd.

Alles snel geleverd, en meteen in gebruik genomen. Blij mee

Fijne producten

Prima , goede producten ontvangen.

Vriendelijk goede uitleg

Snelle levering en goed product

Snelle levering en goed product

Erg sumier

Ik was redelijk teleurgesteld want een beetje aluminium folie en 2 lampen vind ik niet echt helpen. 1 lamp was ook nog kapot. Tips niet gekregen. Er werd nog beloofd iets van een voucher voor de oude koelkast of wasmachine die beiden ouder zijn dan 15 jaar. Een vriend van mij woont in heeze en heeft beneden alle lampen gecontroleerd gekregen en werden vervangen. Daar werd echte dikke radiatorfolie aangebracht en goede tips en een voucher van 600 euro.

Handig

Mooi om inzicht te krijgen

Super pakket

Ik ben heel blij met mijn pakket

Top site en goede keuze en vlotte levering.

Zeer toegankelijke en begrijpelijke site. Vantevoren goed opschrijven wat je wilt en dan bestellen. En dan ook nog een vlotte levering. Wat wil je nog meer!

Ik weet het nog niet

Ik heb ze vandaag pas in gebruik genomen dus ik kan nog geen beoordeling geven

Goed en zinvol

geweldig

De eerste lampen al in gebruik genomen

Snel geleverd, prima producten, overzichtelijke bestelpagina

Snel geleverd, prima producten, overzichtelijke bestelpagina

Alles ingezet

Alles is goed te gebruiken

Een cadeautje

Het is voor mij een cadeautje om mijn oude spaarlampen door led-lampen te vervangen. Ik heb meer licht en het kost minder stroom. Wel had ik het fijn gevonden als er wat meer keus was geweest en ik ook voor lampen van 40W/470 lumen had kunnen kiezen en/of een kleine fitting.

Zeer klantvriendelijk en snelle service

Je hebt er wat aan!

Super energie besparende producten! Ik zou iedereen aanbevelen! Het scheelt zeker !! Vooral nu ! Had ik eigenlijk al eerder moeten doen. Heel erg veel dank!

God

Goed geholpen

Over energiebespaarshop

De Energiebespaarshop heeft het grootste assortiment energiebesparende producten van Nederland. We zijn voortdurend bezig om het assortiment verder uit te breiden met handige en simpele bespaaroplossingen. Ons doel is om zoveel mogelijk huishoudens te voorzien van producten die niet alleen energie besparen, maar tegelijkertijd ook comfort verhogen en natuurlijk de energierekening omlaag brengen.