Ik heb wel positieve ervaringen

De service in mijn geval was zeer goed. Een prima adres om bestellingen te plaatsen. Altijd in orde, heel snel geleverd, goed verpakt. Alles is piekfijn in orde.

Ik heb een energiebespaarbox aangevraagd en de volgende dag had ik de box in huis

goed gedaan

niet

Mooi pakket en handig met die spaarlampen

Mooi pakket en handig met die spaarlampen fijn

Uitstekend zeker de vlotte levering

Snelle en correcte levering

Ik heb het nog niet gebruikt.

Geen ervaring nog.

Duidelijke webshop

Ventilator op verwarming doet wat het moet doen

Prima service, snelle levering.

Ik ben heel tevreden over de Energiebespaarshop Goede website, goede produkten, zeer snelle levering.

Positieve ervaring

Bestellen was eenvoudig en de levering was snel

Prima producten

Snelle levering en goed kwalitatieve producten

Snel en goede service.

Is de eerste maal hoop dat het goed gaat

De eerste keer zullen het zien

Prima,snelle levering!

Alles prima in orde!

Snel besteld en probleemloos snel geleverd

Snel besteld en super snel geleverd

snelle levering, producten nog niet getest

Ik was allereerst blij verrast met de €70 die ik van mijn gemeente bij de Energiebespaarshop mocht besteden. Ik heb er radiatorfolie en lampen voor gekocht, komt altijd van pas. De bestelling was er supersnel en alles zat erin. Nu nog kijken of die folie een beetje makkelijk te bevestigen is, of hij blijft hangen met die piepkleine magneetjes en of het inderdaad wat gas bespaart. De lampen zullen het wel doen, neem ik aan.

Moeilijke site

De link van de actiebon van de gemeente werkte niet goed. Via omwegen er wel in opgekomen.De prijzen zijn wel heel laag.

Schitterend

Mooi initiatief, grote keuze, geweldig snel en netjes afgeleverd

geweldige positieve stap v d gemeenten. someren.

had deze aktie doorgekregen van n kennis . jammer voor de mensen die t ook nodig hebben dat t niet bekend gemaakt is . misschien volgende keer alle bewoners van someren ?

Aanschap goed matriaal

Snel en goede kwaliteit

Snelle manier van bestellen Snelle levering Eenvoudige montage van radiatorventilator Keurige administratieve afhandeling

Energie besparende lampen box geleverd

Goede website

Eenvoudig bestellen in een overzichtelijke website

Goed pakket. Vrij slechte achtergrondinfo/gebruiksaanwijzingen

Ik vond het initiatief en het pakket erg goed. 2 kritiekpunten. Allereerst: meer uitleg over 'hoe' en de randvoorwaarden voor 'waar' te gebruiken zal voor veel mensen onduidelijk zijn geweest. B.v. voor welke kraan? Hoe weet ik dat? 2 Een gemiste kans in mijn optiek is het ontbreken van hyperlinks naar a. hoe draagt dit bij aan...en b. hoeveel draagt dit bij. Het gehele aspect van informeren en bewust maken is zwaar ondervertegenwoordigd. Echt een gemiste kans. Jammer!

Over energiebespaarshop

De Energiebespaarshop heeft het grootste assortiment energiebesparende producten van Nederland. We zijn voortdurend bezig om het assortiment verder uit te breiden met handige en simpele bespaaroplossingen. Ons doel is om zoveel mogelijk huishoudens te voorzien van producten die niet alleen energie besparen, maar tegelijkertijd ook comfort verhogen en natuurlijk de energierekening omlaag brengen.