Slecht

Waardeloos lampen

Geen bezorgoptie

Slecht voor een energiebespaarshop dat je niet kunt kiezen voor afhalen bij een verzamelpunt!

Onduidelijke gebruiksaanwijzing

Slechte gebruiksaanwijzing. Heb apparaat nog niet geïnstalleerd, omdat ik niet weet hoe ik de prijzen uit moet rekenen en invoeren. Zou fijn zijn als er hulp wordt geboden.

Duidelijk en eenvoudig daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen

De spullen die ik gekozen heb zijn heel goed en supersnel bezorgd

Buite gewoon

Mooie pruducten

Zie opmerking hieronder.

Heb 2 lampen dat na 2 weken kapot zijn gesprongen. Dus naar mijn mening, is het slechte kwaliteit.

Slechte douchekop

Ik had een douchekop besteld maar ik vond hem niet prettig. De water komt alleen maar van de randen uit het douchekop en niet van het midden en het heeft geen andere standen zodat je de water kan laten stralent kunt gebruiken op je badkamer ermee schoon te kunnen maken. Het blijft maar op 1 stand.

Niets ontvangen

Ik heb nog niets ontvangen. En dan vragen jullie om een beoordeling. Is al een tijdje geleden de bestelling. Ik zou het binnen 2 dagen krijgen,NIETS!! JE WORDT DOOR JE EIGEN GEMEENTE GENAAID. Hopelijk komt het nog. Ik ga het zien pfff.

Ben met alles blij.

Wij zijn heel blij met de energiebespaarbox heel nuttig en verschillende dingen al in gebruik.

Conform afspraak met snelle levering

Perfect initiatief

Er blij met dit initiatief. Inmiddels de gekregen lampen in gebruik. Veeeel zuiniger. Nogmaals dank.

de webpagina kan in keuzevorm ( maatvoering) overzichtelijker

Ik kom hier via een tegoedbon via regionaal energieleoket , normaal zou ik fysiek in een winkel gaan kijken en halen , maar vanwege de corrona is deze mogelijkheid teniet gedaan en moest het tegoed uiterlijk deze week besteden. Nu bestel ik online verschillende lampen . MAAR let op bij G4 aansluitingen , als leek ga je er vanuit dat er geen lengte verschillen zijn , dus bestel je in mijn geval gewoon de lamp met de meeste lumen, blijkt dat dit na aankomst te groot is . Ik bel de Energiebespaarshop waarij de medewerker aangeeft dat ik kan dit kan terugsturen omruilen waarbij er 7,50 euro aan kosten in mindering worden gebracht op de nieuwe tegoedbon.Dit aangezien de maat ergens ( in mijn ogen verdekt) staat vermeld. Ik heb de betreffende medewerker ook aangegeven dat dit voor een leek moeizaam vindbaar is en dat het een idee is om dit op het hoofdblad als optie aan te geven , net zoals je de hoeveelheid lumen kunt aangeven en merk kunt aangeven. kreeg het antwoord dat dit niet ging gebeuren. het stond teslotte bij de productinformatie . Ik denk dat dit verbeterd kan worden , Verder de tip ( ook voor mijzelf) Lees elke punt komma en letter die op een pagina of een pagina daaronder staan staat . (dit onderwerp is iets wat denk ik verbetert kan worden door het gelijk als vraag te stellen als dit zn crusiaal verschil is. maar helaas staan ze daar volgen de telefonist niet voor open. en wat nog ergere is ,is dat hij het ook niet wilde aankaarten als verbeterpunt naar diegene die hierover gaan.

Ik had een bespaarbox large mix besteld en een sensor (dag/nacht) lamp. De box in goede orde ontvangen, echter zat de sensor lamp er niet bij in maar een normale variant lamp. Na een mailtje werd het gelijk opgelost, en heb ik alsnog een sensor lamp ontvangen. Top service!

Ervaring, kan ik nu nog niet geven.

Hoe kan ik nu al een oordeel geven aan als ik ze net binnen heb. Deze beoordeel had over twee maanden gemoeten. Maar ben blij met de doos, dus toch nog een pluspunt....

Prima producten.

2 x aftel stekker en 2 x energiemeter gekocht, beide reuze handig!

Te snel ingevuld

Jammer genoeg verkeerd ingevuld ik wou de douchekop

Average

The products I ordered were not long lasting, and the quality was just okay.

Te klein assortiment

Ik had een beperkte keuze. Daar ik het merendeel over kleine lampfittingen beschik. Nu wel lampen genomen met grote fittingen maar daar heb ik wat minder aan.

Dure producten, waarom kun je niet bij de Gamma gewoon kopen, dat is veel goedkoper!

waarom kun je niet bij de Gamma gewoon kopen, dat is veel goedkoper!

Pakket ontvangen

Ziet er allemaal oke uit. Nog geen gebruik gemaakt van producten. Mvg, Vincent

Ik vond het niet mooi

Ik vond het biet mooi en en alles ik wel de lamb gvruuken die werk maar en betje

Bij nader inzien een onvolledig verlichtingspakket (geen duidelijke TL vervanging)

Verplicht ? Ik dacht het niet

Mooie aktie

De radiatorfolie zit dubbel gevouwen in de doos. Dat geeft wel een lastige vouw met verwerken. Verder prima.

Over energiebespaarshop

De Energiebespaarshop heeft het grootste assortiment energiebesparende producten van Nederland. We zijn voortdurend bezig om het assortiment verder uit te breiden met handige en simpele bespaaroplossingen. Ons doel is om zoveel mogelijk huishoudens te voorzien van producten die niet alleen energie besparen, maar tegelijkertijd ook comfort verhogen en natuurlijk de energierekening omlaag brengen.