Fijne producten

Erg makkelijk en handig voor gebruik bespraken je een hoop kosten

Netjes en correct behandeld,fijne box.

Bestelling was ok,bezorging ook vlgs afgesproken tijd bezorgd...

Belachelijk

Geen voorlichting. Geld weggooien

Prima box

Uistende klok fijn stroomblok goede lampen fijne kwaliteit

Goede ervaring

Mijn ervaring is goed en alleen de ervaring met post.nl was niet zo goed hadden gezegd dat ik de eerste verzending had ontvangen maar was niet het het geval Maar eco groothandel heeft dat op gelost door het nog eens te verzenden En dat is wel goed gegaan .

Heel fijn

Prettig in gebruik

Top..was op vakantie..en hét pakket was in de tuin gezet .alerte buren naar binnen gehaald

Mooie producten

Zie hieronder.

Mijn bestelling is snel en correct afgeleverd.

Helemaal goed

Afspraken worden nagekomen. Snelle levering

prima behalve de 5-minuten-douche klok, zuignap met schroef valt meteen van de tegelmuur en loopt vol met water: kortom een waardeloos prul

1e aflever datum was ik met vakantie, doorgegeven en er was heel snel een 2e afleverdatum. inmiddels is de box (op tijd) geleverd. Heel tevreden mee.

Uitstekend.

Bestellen was wat lastig, maar ik heb gevonden wat ik zocht. Ook snelle levering.

Geweldige box

Geweldige fijne box met van alles erin voor een goed prijs Bedankt

Goed geregeld

Blij mee

Goede spullen, hoop dat het effect zichtbaar is op de jaarrekening

fijn om te hebben

geweldig

het vinden van de side was ff lastig maar daarna ging het prima, heb de spullen kunnen vinden en ondertussen aan gebracht...

Duidelijke website

Artikelen zijn makkelijk te vinden en snelle bezorging.

Goede service!

Wat ik besteld heb, is prima verlopen. Geen verdere op of aanmerkingen. Ik ben tevreden.

Het is een fijn product, erg blij meelek

Lekkere zachte druppels, geniet van het douchen.

Top producten

Wat een fijne bespaarproducten zitten er in de doos. De tijdschakelaar,druppelstop en stekkerdoos zijn meteen in gebruik genomen

Mooie actie

Mooie actie om energiebelasting te worden

ziet er top uit

Netjes geleverd en ziet er top uit

Goede levering

Over energiebespaarshop

De Energiebespaarshop heeft het grootste assortiment energiebesparende producten van Nederland. We zijn voortdurend bezig om het assortiment verder uit te breiden met handige en simpele bespaaroplossingen. Ons doel is om zoveel mogelijk huishoudens te voorzien van producten die niet alleen energie besparen, maar tegelijkertijd ook comfort verhogen en natuurlijk de energierekening omlaag brengen.