Mooie selectie lampen

Helaas was een lamp kapot, de rest was prima.

De speedcomfort Radiatorventilatoren werken perfect!

De speedcomfort Radiatorventilatoren werken perfect! Levering liep snel en soepel.

Positieve ervaring

Goed verzorgt en snelle levering

Ruim assortiment en snelle afhandeling! Kortom top!

Ruim assortiment en snelle afhandeling.

Snel en simpel

Producten worden geleverd als beloofd. Meeste producten zijn precies als beschreven. Niet allemaal helaas. De tochtstrip moet nog op 1 meter gezaagd worden en dat had ik niet verwacht. Ook lastig als je geen ijzerzaagje hebt.

Wat ik heb besteld ben ik er blij mee en het is nuttig

verrast en erg blij

Radiatorfolie van Tonzon aangebracht en vele kieren ramen en deuren afgedicht. Het zal ongetwijfeld helpen. We moeten dit nog ff afwachten. In de hal ben ik van plan nog raamfolie aan te brengen bij glas in lood raampjes naast de voordeur. Al met al ben ik erg content met de uitgezochte artikelen.

Levering heeft iets langer geduurd, Producten zijn prima.

Snel geleverd voor een goede prijs

Overzichtelijk site, goede prijs en snel geleverd

Prima aktie

Komt zeergelegen

Mwoah

In hoofdscherm met de logo blijft staan "verbinding met slimme meter word gezocht" In status scherm staat "verbonden met meternetwerk JA" Heb reeds update gedaan via WIFI Heb opnieuw ontkoppeld en gekoppeld met de code En nu ?

Speed Comfort onder radiator bevalt goed..

Temperatuur in keuken lijkt iets beter.

Alles op tijd ontvangen en naar wens!

Gemakkelijke keuze, vlotte levering

Verzilveren van een tegoedbon van de gemeente ging heel gemakkelijk. Ruime keuze aan artikelen en alles kennelijk op voorraad.

levering was snel en correct uit gevoerd

snel geleverd

snel geleverd en in gebruik

Goed geleverd

Het is allemaal super snel geleverd

Hartstikke blij mee

Ik heb radiatorfolie en tochtstrippen ontvangen. Het was gemakkelijk te bevestigen en je ziet er niets van. we hebben geen last van tocht meer op de slaapkamers.

Goede en snelle service

Producten netjes geleverd zoals verwacht

Geweldig materiaal

Het diet prima zijn werk. Niet geweten dat zo n dun ding zijn werk prima doet

Snel geleverd en goede spullen top

Bijna alles onbruikbaar

80% van de dingen passen hier helaas niet (zoals die waterbesparing dingen voor douche en wastafel) De "energiespaarlampen" zijn categorie F..dus niet echt besparend (we kopen normaal altijd categorie A)

gemakkelijk te bestellen, produkten zijn volgens afspraak bezorgd

Eenvoudig te bestellen.

Over energiebespaarshop

De Energiebespaarshop heeft het grootste assortiment energiebesparende producten van Nederland. We zijn voortdurend bezig om het assortiment verder uit te breiden met handige en simpele bespaaroplossingen. Ons doel is om zoveel mogelijk huishoudens te voorzien van producten die niet alleen energie besparen, maar tegelijkertijd ook comfort verhogen en natuurlijk de energierekening omlaag brengen.