perfecte timer voor lastig probleem

Als je al het licht uit moet doen, is het in het donker lastig om deuren op slot te doen. Een timer in de voet van de buitenlamp is zo'n simpele, maar geniale oplossing en voor een heel goede prijs. Goed opletten, omdat de lamp iets hoger komt, of alles in de kap past en dan ben je in luttele minuten klaar, met gebruik van dezelfde lichtschakelaar. De timer is ook nog makkelijk instelbaar vanaf 5 minuten, ideaal. En werkt met elk soort lamp op basis van de E27 fitting.

Prachtig

Snel inleveren!

Heb mijn verwarming geplakt

Het was niet moeilijk duurde een paar minuten en heb de verwarming en douch slang gedaan

Snel bezorgd goed verpakt alleen maar pluspunten

Prima.

Fijne lamp, vlotte bezorging.

Bestelling geplaatst en snel in huis.dank je wel.heel blij mee

Goed advies en nuttige besparingen.

Concreet water besparing en warmte.

Prima spulen.

Goede materialen, fijne actie

Mijn ervaring bestaat uit een aantal energiebesparende maatregelen, die inmiddels geïnstalleerd zijn met een paar kleine kanttekeningen. Het nachtlampje neemt 2 sloten in in het stopcontact, wat jammer is maar dat ligt aan het design. Daarnaast is ook het ontwerp van het tl-balkje lastig om te plaatsen, in dit geval met dubbelzijdige tape en een aflopende rand waardoor het geheel niet goed plakt. Voor de rest leuke actie, alle beetjes helpen!

Testen

Nog niet goed kunnen testen werkt wel

helot mij de energierekening te verlagen

de producten zijn uitstekend

Correct, snel en goed verzorgd.

Alles naar de zin.

cxh handbrause en lampjes

mooi heb gekregen voor sparen met water

Prima.

Prima ervaring.

Veel produkten en snelle levering

Heel veel keuze uit energiebesparende produkten. Bestelling zeer snel geleverd.

Goede ervaring

Gewoon

Nu is het te zien wat de vochtigheid en temp. binnen en buiten is. Handig aparaat.

Prima geregeld

Bestellen ging prima, spullen nog niet in gebruik, dus meer valt er niet over te zeggen.

Betrouwbare hulp voor energie besparing!

De radiator ventilator werkt goed en kreeg er goede uitleg bij. Ook na uitzetten van de verwarming werkt hij nog een tijdje door en geeft samen met de radiator nog warmte af. De warme lucht wordt de ruimte in geblazen. Voordeel! Goede levering.

Formidabele

Ik ben heel tevreden over de energiebesparende producten.

Het zijn simpele bespaaroplossingen, maar alle beetjes helpen.

Duurzame keuze

Mooi product dat ook nog eens volledig aan mijn verwachtingen voldoet

Werkt helemaal perfect

Werkt goed

Super goed heel blij

Snel bezorgt en heel goed

Over energiebespaarshop

De Energiebespaarshop heeft het grootste assortiment energiebesparende producten van Nederland. We zijn voortdurend bezig om het assortiment verder uit te breiden met handige en simpele bespaaroplossingen. Ons doel is om zoveel mogelijk huishoudens te voorzien van producten die niet alleen energie besparen, maar tegelijkertijd ook comfort verhogen en natuurlijk de energierekening omlaag brengen.