Netjes alles uit gelegd en alles naar m8jn zin

Ze zijn erg geïnteresseerd en professioneel. Bedankt

Ze zijn erg geïnteresseerd en professioneel. Bedankt

prima geregeld

Het was erg snel geregeld

Ik had er al enkele in huis gebruik ze ook op de hobby kamer om meteen alles aan of uitzetten makkelijk

Top en super

Super tevreden met de doos met energie besparende produkten. De keuze was voldoende om te kiezen. Bedankt !!!!

Goede en vlotte levering van top artikelen.

Gemakkelijk en voorlopig weer wat vorraad in huis.

Helemaal goed

Jullie denken met de mensen mee om te besparen dank daarvoor

spulletjes super gauw binnen,...blij mee

makkelijk te bestellen op de site en de volgende dag al in huis, ik had een box besteld en daar zaten veel nuttige spulletjes in!

Er missen 2 dozen

En mijn vragen waarom ik ze nog niet gekregen heb, worden niet beantwoord

Goede producten

Zeer vriendelijk en professioneel die Gerrit.Hij kwam,zag,bestelde,kwam en installeerde de energiebesparende producten zelf en legde alles goed uit. Toppertje

Goed geholpen aardige mevrouw

Snel en simpel

Makkelijk om te bestellen. Onduidelijk of we er ook een splitter bij moeten bestellen of niet?

Mooi meegenomen

Scheelt toch altijd iets in de maandelijkse kosten.

Gewoon goed

Ik heb voor de eerst met de winkel.

Ik ben heel erg tevreden met de service.

Uitgebreide collectie

Snelle levering en keurig verpakt

Gm . Lieve mensen ik ben heel tevreden met douchekop. Wat een snelle levering . Heel blij met service. MVG SHARDA

Dit is mijn eerste ervaring

Produkten bevallen prima, vooral de douchekop

Alles snel geleverd. Douchekop is prima.

Goede service!

Ik werd continue op de hoogte gehouden, alles is snel en accuraat verlopen. Zag dat ze zelfs dozen hergebruiken waar de producten in geleverd worden. Goed idee!

goed uitleg en bestelling service oke.

thuisbezoek relax en goed advies en uitleg , wel aan te raden voor thuisbezoek.

Voor herhaling vaatbaar !!

Prima artikelen waar je ook zeker wat aan hebt. Goede beschrijvingen en ruime keuze. Makkelijk besteld en snel geleverd.

slecht

postnl heeft niet de moeite genomen het pakket bij mevr.leeflang af te leveren,maar heeft het direct op een afhaalpun(de Spar te dirkshorn) gedumpt. Dit is uitermate kwalijk en u dient dit met postnl af te stemmen, Het pakket werd dus niet afgeleverd maar op een afhaalpunt gedumpt,terwijl mevr.leeflang desbetreffende dag de gehele dag thuis was slechte service naar een mevr.van 82 toe

Spullen die we besteld hebben zijn heel goed

Isarweg 10

1043AK Amsterdam

Over energiebespaarshop

De Energiebespaarshop heeft het grootste assortiment energiebesparende producten van Nederland. We zijn voortdurend bezig om het assortiment verder uit te breiden met handige en simpele bespaaroplossingen. Ons doel is om zoveel mogelijk huishoudens te voorzien van producten die niet alleen energie besparen, maar tegelijkertijd ook comfort verhogen en natuurlijk de energierekening omlaag brengen.