Ja goed

Het onderwerp energiebesparing is van groot belang

Werkt fantastische

Wij hebben de ledlampen. Ruime assortiment in de shop. Snel geleverd.

Ik kijk elke dag naar de klok en weer meter. Door de grote letters kan ik gezien mijn leeftijd nu alles goed zien. Vriendelijk groeten Mimi Rijnaard

redelijk

wat ik apart vind is dat er producten, lampen in dit geval, met label G worden aangeboden. Wat niet echt duurzaam en besparend is.

Goede lampen en we zijn er blij mee

Snel en netjes afgeleverd.

Ben er heel erg blij mee

Heel fijn dat ik hem op afstand kan uit/aanzetten

goed te gebruiken

Ik kan de spullen goed gebruiken en mijn energiegebruik is afgenomen.

Handige bespaar box!

Geen idee

Wat moet ik met twee grote stekkerblokken en een heel aparte lamp?

Goedemorgen Janny, Je mag kiezen wat je wilt! Heeft iemand anders dit voor je besteld of is het te snel gegaan?

Ik heb nog niks gekregen.

Eerste krijgen dan beoordelingen.

Goedemorgen, Het pakket heeft enige tijd op een afhaalpunt gelegen. Omdat deze niet afgehaald is komt het retour bij ons. We doen een nieuwe poging, maar houd alsjeblieft de volg link in de gaten deze keer.

Vlot geholpen en vriendelijke te woord gestaan

Behulpzaam en snelle levering!

Snel besteld en bezorgd

Duidelijk bestel proces en bezorging, netjes verpakt

Snelle levering en mooie degelijke producten!

Vrijdagochtend besteld, zaterdagochtend in huis! Vooral heel blij met de waterbesparende douchekop!

Je heb veel meer licht, geeft een goed gevoel

Mijn spullen waren snel binnen.

een doos vol fijne lampen..!!!...groot asssortiment,..snel in huis..!

verstuurd vanaf mijn raspberry pi5 desktop....nog zo,n energie bespaarder....!!!

Tegenvaller.

Radiatorborstels te groot en te lomp, de stekkers met 3 stopcontacten niet geschikt als er ook een transformatorstekker op aangesloten moet worden. Eigenlijk alleen de doorvoerstekkers met 1 punt fijn.

Gewoon goede artikelen

Alleen de energie stoppers passen helaas niet op elke kraan zoals de fontein kraan in toilet hier.

Super lieve service van woonstede

Ik waardeer t enorm van woningbouw! Ben ook erg dankbaar en blij met de producten!

Spullen nog niet gebruikt

Helaas de bestelde spullen nog niet geïnstalleerd

Heb niets aan de deurdranger helaas. Passen niet

Goede actie van Woonstede.

Maak optimaal gebruik van uw initiatief

Gebruik nu de ENERGY APP wat ik anders waarschijnlijk nooit gedaan zou hebben, ben er super blij mee!

Perfecte ledlampen

Snel verzonden door Energiebespaarshop, Top

Over energiebespaarshop

De Energiebespaarshop heeft het grootste assortiment energiebesparende producten van Nederland. We zijn voortdurend bezig om het assortiment verder uit te breiden met handige en simpele bespaaroplossingen. Ons doel is om zoveel mogelijk huishoudens te voorzien van producten die niet alleen energie besparen, maar tegelijkertijd ook comfort verhogen en natuurlijk de energierekening omlaag brengen.