Goede spullen en goede kwaliteit

Goede ervaring

Goede hulp en snelle levering goed produkt

Uitekende ervaring

Love it

Dank u wel ben er kei blij mee

Goede spullen en snel geleverd!

Heel blij mee

Ik kan het goed gebruiken

We zijn er meteen mee aan de slag gegaan. Folie achter de kachel en het apparaat onder de kachel geplaatst. Dranger op de deur. Heel blij mee. Hartelijk bedankt Fam. R. Stam

Goed materiaal om wat energie te besparen, alleen wat karig..... Hadden wel wat meer van die verwarmings-ventilatoren bij geleverd mogen worden voor die prijs.

Niet duurder maar wel snelle leverng. Goed!

Gekochte cv ventilatoren werken erg goed. Op dit moment 3 sets in gebruik.

Goed en snel geleverd.

Goed en snel geleverd. Top! Zeker een aanrader.

Nette website en snelle service

Goede service en snelle levering

Erg tevreden over het product. Snel geleverd.

Mooie producten

Zeer verrast door de kwaliteit

Snel en goed geleverd

Ik heb spullen besteld en t was netjes verpakt en snel verstuurd

Goede service met scherpe prijzen!

Super snel geleverd

Super super nloj mee

Super snelle levering

Prima service, goede produkten

Blij met alle besparende producten.

Tegenvallen

Plafondlamp erg klein en lelijk materiaal, ga ze ook niet ophangen! Jammer,voor dat geld had ik er meer van verwacht.

Mooie actie

Goede producten om te verduurzamen. Zeker in deze tijd een welkome aanvulling

Heel fijn

Hebben al onze lampen vervangen voor LED en een waterbesparende douchekop aangeschaft. Alle beetjes helpen.

Gewoon geweldig

Prima service en goede uitleg

Kan lampen niet gebruiken helaas.

Lampen vereisen een hogere WiFi snelheid als bij mij in huis beschikbaar is. Kan om die reden de lampen niet koppelen aan de app. Zou fijn zijn geweest als dat bij de beschrijving was vermeld. Ik heb er iemand anders blij mee gemaakt. Dat is dan ook wel weer fijn.

Bespaar nu veel energie

Jammer dat bij een website besteld kon worden.

Over energiebespaarshop

De Energiebespaarshop heeft het grootste assortiment energiebesparende producten van Nederland. We zijn voortdurend bezig om het assortiment verder uit te breiden met handige en simpele bespaaroplossingen. Ons doel is om zoveel mogelijk huishoudens te voorzien van producten die niet alleen energie besparen, maar tegelijkertijd ook comfort verhogen en natuurlijk de energierekening omlaag brengen.