Je heb veel meer licht, geeft een goed gevoel

Mijn spullen waren snel binnen.

een doos vol fijne lampen..!!!...groot asssortiment,..snel in huis..!

verstuurd vanaf mijn raspberry pi5 desktop....nog zo,n energie bespaarder....!!!

Tegenvaller.

Radiatorborstels te groot en te lomp, de stekkers met 3 stopcontacten niet geschikt als er ook een transformatorstekker op aangesloten moet worden. Eigenlijk alleen de doorvoerstekkers met 1 punt fijn.

Gewoon goede artikelen

Alleen de energie stoppers passen helaas niet op elke kraan zoals de fontein kraan in toilet hier.

Super lieve service van woonstede

Ik waardeer t enorm van woningbouw! Ben ook erg dankbaar en blij met de producten!

Spullen nog niet gebruikt

Helaas de bestelde spullen nog niet geïnstalleerd

Heb niets aan de deurdranger helaas. Passen niet

Goede actie van Woonstede.

Maak optimaal gebruik van uw initiatief

Gebruik nu de ENERGY APP wat ik anders waarschijnlijk nooit gedaan zou hebben, ben er super blij mee!

Perfecte ledlampen

Snel verzonden door Energiebespaarshop, Top

super denken aan energiebesparing!

Fijne douchekop Charly een verrijkende ervaring, De lampen voor in mijn verlichting worden binnenkort gebruikt mochten mijn eigen lampen uitvallen en het niet meer doen.

Tijd lichtje werkt goed automatisch let je op het lampje dus je douche korter. Is water en gas besparend. Waterzuiger douchekop weet niet of veel scheelt kan geen verschil zien met oude douchekop. Misschien hadden we al een waterbesparende kop.

Gewoon fantastisch. Zeer praktisch allem ik

Nadat ik de bestelling had geplaatst zou het binnen twee weken geleverd worden. Had het al binnen één week in huis! Super blij met de samengestelde doos met artikelen!

Uitstekend service

Heel fijn dat we gratis energiebesparende spullen hebben mogen aanschaffen naar ons eigen inzicht, top!

Gewoon goed

Aankoop energiebesparende brievenbus is prima verlopen. Gunstig geprijsd en de levering verliep prima.

handige tips en gadgets

veel keus in besparende artikelen

Het was snel binnen en ik ben er heel blij mee.!!!!

Mij bestelling was helemaal compleet !!

Redelijk tot goed..

Uitvoering van driewegstekker een beetje lomp Dimmer goed. Snoer met contactdoos prima.

Fijne douchekop en hygrometer

zie boven

Leuk pakket

Leuk pakket

Gebruikbare pakket

Komt allemaal goed te pas vooral de waterbesparende douchekop.

Spaar uw geld

Voordelig

Heel blij mee wat ik uitgezocht heb

Alles geïnstalleerd en milieu bewuste dingen genomen

Over energiebespaarshop

De Energiebespaarshop heeft het grootste assortiment energiebesparende producten van Nederland. We zijn voortdurend bezig om het assortiment verder uit te breiden met handige en simpele bespaaroplossingen. Ons doel is om zoveel mogelijk huishoudens te voorzien van producten die niet alleen energie besparen, maar tegelijkertijd ook comfort verhogen en natuurlijk de energierekening omlaag brengen.