super!!!

ik heb lampen besteld en die zijn geweldig!!! weinig watt maar veel licht. SUPER!!!!!

zeer goed, en we zijn er blij mee.

Goed.

geweldig goed

uitstekende producten

Veel keuze en snelle levering

Handig in gebruik

Handig in gebruik en motiveren om zuiniger met energie om te gaan. Daarnaast zijn het ook nog leuke gadgets

Snel en netjes bezorgt

Juiste spullen snel bezorgd

geweldig

het nachtlampje is perfect evenals de douchekop.

Zeer te vrede over de bestelde producten

Zeer goede en makkelijke manier,om energie besparende producten uit te kiezen,met de bon van Woonsteden,en super snel geleverd.

Niks mis mee

Snel in huis goed verpakt en zoals omschreven

Goede energiezuinige producten

Bestelling werd gedaan door de energiecoach. Levering verliep vlot. Alle artikelen zijn geïnstalleerd.

Hartelijk bedankt ik vind erg goed om energie besparen en minder betalen.

Alles volgens wens prima artikelen.

tevreden

Ruime keus

Alles wat ik heb besteld, werkt en is datgene wat ik nog nodig had.

Goed idee zo

Kan al deze artikelen goed gebruike om energie te besparen

Ruime keus en snelle bezorging

Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd.

Het was gemakkelijk om te bestellen, de bestelling kwam snel en ik vind het een super actie

Mooie producten

Lampjes zijn erg moii en …..energie zuiniger dan de oude

Leuk om via een energievoucher te shoppen

Handige site, helaas door mijn eigen schuld de verkeerde ledlampen besteld namelijk smart ledlampen die niet werken en blijven knipperen omdat er een onderdeel mist, het gedeelte waar de lamp ingedraaid wordt. Ik heb wel, via jullie site, een bericht gestuurd maar nog geen antwoord ontvangen.

Fijne producten.

Snel aan te brengen.

Goede producten

Ben erg tevreden ermee.

Werk uitstekend achter de verwarming

Leuk dat jullie dit gedaan hebben, maar ik had meer gehad aan de spaarlampen, maar die waren op.

Jammer dat de lampen op waren, daar had ik meer aan gehad dan 5 verlengdozen.

Over energiebespaarshop

De Energiebespaarshop heeft het grootste assortiment energiebesparende producten van Nederland. We zijn voortdurend bezig om het assortiment verder uit te breiden met handige en simpele bespaaroplossingen. Ons doel is om zoveel mogelijk huishoudens te voorzien van producten die niet alleen energie besparen, maar tegelijkertijd ook comfort verhogen en natuurlijk de energierekening omlaag brengen.