Quality product

Hoi ja bedank is heel goede.

Top en duidelijk

Zelfs ideeën opgedaan !!

slecht

12 lampjes: duur. Waarvan 8 kleine fittingen en 4 grote. Dat had omgekeerd moeten zijn. Snap helemaal niet waarom de gemeente Amsterdam jullie uitkiezen. Action is veel goedkoper.

Kan niet alles gebruiken

Heb alleen de kampen kunnen gebruiken,aan de tocht brievenbus hadden we niks aan,omdat we op de galerij geen brievenbus in de deur zit

Tevreden over de service, prijs en snelheid van verzending van het bestelde artikel

Absolute geen klachten.

super blij

Erg fijn en leuk dat ik zoveel mocht en kon uitkiezen . Voelde mij net een klein kind in een speelgoedwinkel

bestelling vlug geleverd

alles is goed verlopen, blij met de artikelen

grateful

thank you for sharing

Tevredenheid

Producten in gebruik genomen en werken heel goed

Heel blij. Aangename mensen. Goede producten.

Goede , sneller en makkelijk te monteren producten

Goede producten snel geleverd

Product in prima staat ontvangen

Snelle levering van de producten prima

Goede producten!

De energiebespaarshop heeft veel keus in energiebesparende producten, de levering is snel, en de kwaliteit is goed. Ook kreeg ik een handige box om te recyclen gratis bij mijn bestelling. Heel fijn.

Was great to get the light bulbs for free!

see above

Mooie bruikbare producten!

Makkelijk besteld, snel geleverd

Vind het een goede box. Heb nu voorlopig genoeg lampen. En het was er binnen 2 dagen. Geweldig hoor.

Heerlijke douche, doet wat het moet doen. De verzending was heel snel.

Ik had mijn bestelling de volgende dag ik huis .

Snel en accuraat!

Aan te bevelen.

Snel en goed verpakt bezorgd.

Alle beetjes helpen

Tocht strips werken goed. Douche kap fantastische

mooi. en goed

Over energiebespaarshop

De Energiebespaarshop heeft het grootste assortiment energiebesparende producten van Nederland. We zijn voortdurend bezig om het assortiment verder uit te breiden met handige en simpele bespaaroplossingen. Ons doel is om zoveel mogelijk huishoudens te voorzien van producten die niet alleen energie besparen, maar tegelijkertijd ook comfort verhogen en natuurlijk de energierekening omlaag brengen.