Snelle en persoonlijke service

Snelle verzending, duidelijke communicatie, leuke verpakking

Wat een leuke en persoonlijke verrassing!

De bestelling was op tijd, en voldeed aan mijn verwachtingen, dus helemaal tevreden. Extra leuk is de mooie verpakking, een klein patronenboekje en een persoonlijke kaart. Zo mooi en goed verzorgd! Dit was zeker niet mijn laatste bestelling ❤️

Supersnelle service!

De bestelling was er echt supersnel en toen hij aankwam was het ook nog eens allemaal heel gezellig verpakt met een leuk kaartje erbij. Was gewoon een feestje om uit te pakken. Dankjewel!

Altijd goede service, Bestelling altijd leuk verpakt, echt een kadootje!

Persoonlijk

Het ontvangen van een bestelling is als het krijgen van een cadeautje. Liefdevol ingepakt. Met een persoonlijk dankjewel. Volgende keer best ik weer bij wolwinkel Van Draad.

Snel en persoonlijk.

Mijn sokkenwolpakketje werd snel bezorgd en voelde als een cadeautje. Mooi ingepakt en met een persoonlijk kaartje erbij.

Snelle levering plus lief kaartje

Hallo Sytske, zojuist het patronenboekje ontvangen met een lief kaartje en een leuk boekje erbij, bedankt voor je snelle verzending, ik denk dat ik voor de trui op het voorblad ga, hoe is de novita? Het ziet er wel zacht uit op de foto. Ik heb een gevoelige huid en kan niet goed tegen wol. Alpaca, merino en malabrigo kan ik wel tegen, wat denk je, zou ik het aandurven? Vriendelijke groet, Jeannette van Altena-Bosch

Hoi Jeannette, dank voor je bericht. Super leuk dat je de trui wilt gaan breien. Ik zal je persoonlijk even een bericht sturen om je wensen te bespreken voor de trui. Groet, Sytske

Snelle, persoonlijke service

Mijn bestelling werd snel geleverd, per bol netjes verpakt en met persoonlijk kaartje!

Snelle levering met een leuk berichtje en mooie verpakking waardoor ik het cadeau direct aan de jarige kan overhandigen. Al met al een hele fijne ervaring.

Geweldige service, mooi assortiment

Sytske heeft een mooie winkel en webshop en ze is heel vriendelijk, attent en service-gericht. Ik was opzoek naar 1 bol van een specifiek verfbad. Sytske had deze zelf niet in voorraad, maar heeft mij heel goed verder geholpen. Dankzij haar heb ik het elders kunnen vinden. Chapeau!

Top geleverd

Mijn bestelling snel geregeld met super advies van sietske

Snelle goede levering en prijs en kwaliteit in balans

Bestelling is snel en goed geleverd. Goede kwaliteit en prijs.

Goed service

Ben goed tevreden donderdag bestelde vrijdag in huis. Met een attentie. Aanbevolen

Positief.

Heel positief en dank voor het leuke berichtje bij mijn wol pakket. Vrg Anke Sam

Snel&goed

Snelle verzending, super leuk verpakt met een persoonlijk kaartje, ik ben blij!

Super!!

Op maandag besteld en op dinsdag binnen!! Ingepakt als een cadeau met een handgeschreven kaart erbij!! Hoe leuk wil je het hebben.!!

Geweldig geholpene uitgebreid voor mij gezocht naar een geweldig samengesteld garenpakket

Snelle en mooi verpakte levering

Mooi papiertje eromheen en een gratis haakpatroon. Leuk!

Mooie producten en snel bezorgd

Fijne online winkel

Helemaal goed

Snelle levering volgens afspraak. De kleur van de wol is helemaal naar verwachting. Pakje was met zorg ingepakt. Echt een pakje wat je graag krijgt

goede ervaring

Pakje werd mooi verpakt bezorgd met kaart erbij en boekje met patronen, erg leuk

Accuraat en meedenkend.

Het bestelde boek was niet meer op voorraad. Er werd mee gedacht en een alternatief geboden.

goede service

Behulpzaam en bereid te kijken hoe ze me konden helpen. Zaterdag besteld en maandagmorgen al in huis. Supersnel dus.

Snelle levering, mooi en netjes ingepakte bestelling

de attente persoonlijke benadering spreekt mij zeer aan

de attente persoonlijke benadering spreekt mij zeer aan

Over Wolwinkel VAN DRAAD

Wolwinkel VAN DRAAD is zowel online als offline een gezellige wolwinkel met een uitgebreid assortiment garen, wol en aanverwante zaken. De stenen winkel staat in Grou, het hart van Friesland. De online wolwinkel kun je vinden via www.wolwinkel.nl Zowel online als in de stenen winkel wordt je geholpen door Sytske, die je met raad, draad en een glimlach bijstaat tijdens je handwerkavonturen.