Snel en feestelijk

Altijd fijn als het pakketje snel geleverd wordt. Als het dan ook nog zo gezellig is ingepakt is het nog leuker om te ontvangen!

Super verpakt. Duidelijke pakbon ivm vervangende bolletjes. Snelle levering. Ik ben helemaal tevreden :-)

Goede service snelle levering.

Mijn bestelde bolletjes waren heel leuk ingepakt en i.v.m. bepaalde kleuren die er niet waren de oplossing gezocht in 2 kleine bolletjes ipv 1 grote en zelf van 1 kleur een grote geleverd ipv de klein waar ik voor betaald had. Super bedankt Sytske,ik ben een tevreden klant!

Bestelling kwam er snel binnen, goed verpakt

Snel geleverd, het leek wel een cadeautje

Ze hadden een mooi pakket, wat ik nergens anders kon vinden. Het werd snel geleverd en alles ingepakt als een cadeautje. Altijd leuk om uit te pakken.

Klantvriendelijk, behulpzaam, snelle verzending

Voor het eerst hier besteld en ik ben zeer tevreden! Echt een aanrader.

Bij mijn bezoek aan de winkel, en vooraf met e-mail contact, was gewoon goed. Daarna met online bestellen idem, kon niet beter.

Goede snelle service

Heb het garen pakket voor bloemen haken a la Sascha besteld. Mooie bolletjes en kleuren. Ben er erg blij mee. Snel geleverd, netjes en mooi ingepakt. En een persoonlijk geschreven kaartje erbij. Super! De omdoos ook mooi voorzien van het logo van de winkel.

is goed

Goede service, snelle bezorging

Ik ontving het bestelde boek al een dag later en er zat een leuke kaart in het goedverzorgde pakje

Zo fijn ontact en denkt mee. Heel fijn dat ik het appje kreeg en het nog kon bestellen en bij mijn pakket in kon. Echt super. Post nl werkte ook mee ,het was er de volgende dag al .

Een pakket met mooie wol ook nog een leuke tas erbij heel erg bedankt.

Goede communicatie en vlotte levering, ook leuk cadeautje erbij

Vlotte levering

Fijn contact en vlotte levering.

Het lijkt dat je koopt in een gezellig winkeltje ook al bestel je online. Het toekrijgen van je zorgvuldig ingepakt pakket met persoonlijk brief voelt als een echt cadeau voor jezelf.

Snelle levering. Mooi verpakt. Mooi materiaal

Snelle levering. Mooi verpakt. Mooi materiaal

Het is een feestje om te winkelen bij Van Draad.

Het is een feestje om zowel in de stenen winkel als online bij Van Draad te winkelen. We waren in Friesland op vakantie en ik bezocht toen de winkel en werd hartelijk ontvangen en geholpen. Tevens nam ik toen deel aan de "World wide knit in public day". Een fantastische dag waar ik leuke mensen heb ontmoet. Natuurlijk heb ik toen heel veel wolletjes gekocht. En op mijn verlanglijstje stond nog de scheepjes Knit along deken. die heb ik dus online besteld en binnen twee dagen in huis. Met ook nog een leuke verrassing erbij. Dank je wel Sytske voor je gastvrijheid en je mooie wolletjes. Ik ga snel aan de slag. Wollige groet Willy

Uitstekende service en snel geleverd.

Ik kwam 1 bolletje te kort voor mijn gebreide deken; besteld bij de winkel; kreeg meteen reactie dat ze er 2 stuurde omdat ze dacht dat het begin iets verkleurd was, kon ik dat eraf halen en had ik toch genoeg. Ik heb de verkleuring niet echt kunnen ontdekken.

Sytske is heel behulpzaam

Winkel met veel keuze en goede materialen

niks mis mee

gewoon goed

Lief ook het kaartje met een persoonlijke boodschap.

Vlotte levering. Mooi verpakt.

Vlotte levering. Mooi verpakt.

Goede, snelle en vriendelijke service!

Snelle orderbevestiging en levering. Het geschreven kaartje bij het pakket maakt het ook persoonlijker. Een aanrader!

Snel besteld en snel geleverd.

Netjes ingepakt, lief kaartje er bij, snel bezorgd! Helemaal top!

Bestelde artikelen prima en zoals beschreven op de website. En snelle levering.

Hoofdstraat 68a 68 a

9001 AN Grou

Over Wolwinkel VAN DRAAD

Wolwinkel VAN DRAAD is zowel online als offline een gezellige wolwinkel met een uitgebreid assortiment garen, wol en aanverwante zaken. De stenen winkel staat in Grou, het hart van Friesland. De online wolwinkel kun je vinden via www.wolwinkel.nl Zowel online als in de stenen winkel wordt je geholpen door Sytske, die je met raad, draad en een glimlach bijstaat tijdens je handwerkavonturen.