Bij de bestelling van het bloemen haken pakket stond op voorhand al aangegeven dat er alternatieve kleuren bij zouden zitten. Vind ik een enorm pluspunt, je komt niet achteraf voor verrassingen. Levering was prima, keurige verpakking, ik voelde me gewoon jarig met het uitpakken. Persoonlijk kaartje en attentie worden zeer gewaardeerd.

Top! Snelle service en met een handgeschreven kaartje voor de persoonlijke touch!

Ik kom hier zeker terug!

voldoende

mijn bestelling van het bloemdraad was er al de volgende dag maar het langste bloemdraad was aan het uiteinde wat verbogen.

Makkelijk te bestellen via de site en ook nog een persoonlijk geschreven kaartje bij de artikelen. Zo ontzettend leuk!

Mijn bestelling was er binnen één dag, en dat naar België. Alles goed verpakt en er bovenop een leuke, en bruikbare, verrassing in het pakje. Mooie en duidelijke website. Een aanrader om te bezoeken.

Blij verrast!

Hele snelle verwerking en bezorging van de bestelling. Keurig verpakt als cadeautje en een aardigheidje erbij heel attent!

Prima geregeld

Iets na 17 uur besteld maar toch nog de volgende dag in huis waardoor ik verder kon haken aan mijn project. Top verzorgd qua verpakking.

Gezellig

Leuke winkel met veel keus uit verschillende soorten garen en ook boeken en andere spullen die nodig zijn voor haken en breien. Bij het online bestellen gaat het contact ook snel.

Goede service, persoonlijk contact en feestje om pakketje uit te pakken, Love-it

Feestje om uit te pakken

Mooie producten van goede kwaliteit. Snelle verzending en feestje om uit te pakken, met een persoonlijk handgeschreven kaartje. Sietske maakt er een feestje van, online bestellen is een cadeautje voor jezelf bestellen!

Fijne webwinkel, goede communicatie en snelle levering. Uitgebreider assortiment in de toekomst?

Snelle levering, netjes ingepakt met een lief cadeautje

Goede ervaring

Hele snelle levering

Heeeel blij

Ineens zin om kerstsokken te maken, nergens hier kerstwol te koop of volgende dag bezorgd.. behalve bij VAN DRAAD :) en zoooo mooi. Er zat nog een fout in mijn adres, maar ze heeft heel erg haar best gedaan voor mij... dank je wel Sytske... ik word een terug kerende klant.

Alle lof

Sytske ging meteen in actie toen bleek dat het garen van de voorbeeld-sok niet meer in het schap lag. En het lukte. Binnen een week lag de mooi verpakte bol voor me klaar. Nu de sokkenpennen maar gauw opzoeken.

Heeeeel blij mee

Ik kan niet wachten om te beginnen met deze mooie bollen

Snelle en keurige levering

Ben net mijn pakketje op wezen halen bij postnl.punt Bedankt voor je attentie: leuk en nuttig! Met vriendelijke groet, Ria

Prima geholpen, mooi materiaal en snelle levering.

Zoals ze zelf al zegt heeft ze mij prima geholpen. Haar winkel ziet er mooi uit en geeft veel keus. Ik word daar als redelijk fanatiek handwerkster erg blij van. Ik raad een bezoek of bestelling zeker aan. Iet Polman

Geweldig snelle service. Vrijdag besteld en zaterdagmiddag binnen. Plus een superleuk kadootje. Zeer tevreden.

Supersnelle levering

Supersnelle nette levering.

Professioneel geholpen bij online bestelling Jammer dat ik ver weg woon had graag langs de winkel gegaan.

Ik had een preorder geplaatst de levering van de artikelen was een dag vertraagd. Maar ontving hierover netjes een mail. Toen de order toch nog binnenkwam kreeg ik ook een nog een telefoontje om te vertellen dat het toch eerder binnen verzonden kon worden. Zo netjes! En het uitpakken was al helemaal een feestje! Zo leuk en met zorg ingepakt :)

Prima service!!

Snelle levering, erg mooi verpakt en een leuke attentie extra in het pakket!!!

Snelle levering, persoonlijk kaartje en steekmarkeerders cadeau netjes ingepakt; dikke 10!

Betrokken, persoonlijk, pakket voelt als een cadeautje, wordt zeer gewaardeerd! Net wat ik nodig had!

Hoofdstraat 68a 68 a

9001 AN Grou

Over Wolwinkel VAN DRAAD

Wolwinkel VAN DRAAD is zowel online als offline een gezellige wolwinkel met een uitgebreid assortiment garen, wol en aanverwante zaken. De stenen winkel staat in Grou, het hart van Friesland. De online wolwinkel kun je vinden via www.wolwinkel.nl Zowel online als in de stenen winkel wordt je geholpen door Sytske, die je met raad, draad en een glimlach bijstaat tijdens je handwerkavonturen.