Snel geleverd netjes verpakt

Bestelling snel verzonden en geleverd. Leuk was een kaartje met hand geschreven en een leuke attentie erbij.

Goede communicatie rond verzending en mooi ingepakt

Prettige websitebezoek om te bezoeken. En rondom de bestelling vlotte en duidelijke communicatie. Bestelde artikelen zijn feestelijk verpakt.

Verrassend leuk ingepakt en snel bezorgd.

Mijn bestelling werd heel snel bezorgd, met een vriendelijk kaartje erbij.

Heel snel en goed geholpen

Snelle verzending

Snel verzonden, gezellig verpakt met een klein extraatje erbij, dankjewel

Erg prettig

Er was een produkt niet aanwezig en ik kreeg de optie voor een ander soortgelijk produkt of naverzending. Erg prettig

Bestelling snel binnen

Ondanks de bestelling tijdens de Paasdagen ia mijn bestelling wel snel binnen. Inclusief een lief kaartje.

Snelle verzending leuk verpakt

Blij met mijn soak weer en super snel verzonden. Leuk kaartje erbij ook dat is toch extra

Dezelfde dag nog verzonden en heel leuk ingepakt. Hier bestel ik zeker nog eens mijn wolletjes!

Snel en goed geleverd

Snelle service en netjes verpakt. Altijd behulpzaam

De bestelde artikelen snel in een gezellig pakketje ontvangen.

Sytske was heel snel met terug mailen, mijn pakketje werd snel bezorgd en bevatte nog iets extra’s, zo leuk!

Niet 1x, niet 2x, maar altijd meer dan tevreden

Snel bijbesteld toen mijn bolletjes wol op waren. Na mijn online bestelling ook nog dezelfde dag na sluitingstijd bij me thuisgebracht. Niet verwacht, toch gebracht. Waar vind je tegenwoordig nog een dergelijke, persoonlijke service?

Zal zeker weer eens iets bestellen

Snelle levering!

Goede uitleg

Snelle service. En goede uitleg

Super heel tevreden.

Snelle levering goed verpakt. Ben heel tevreden.

Snelle levering en leuk verpakt

Ik zou zeker vaker bij deze winkel bestellen, veel keuze uit prachtige wol en ook heel fijn een snelle bezorging, het was heel leuk en netjes verpakt, echt als een cadeautje, wat ik ook heel leuk vond was een persoonlijk berichtje erbij.

Service is uitstekend

Zeer tevreden, wordt heel blij van Sytske

Super vriendelijk, hulpvaardig en meedenkend

Vlug

Zondagavond besteld en dinsdag reeds ontvangen. Mooi verpakt, met een bedanking kaartje en een geschreven berichtje erbij. Ook nog een beschrijving van een trui erbij. Ik koop zeker nog bij u.

Prima, gewoon top!!

De levering was prima. Het assortiment en de de wijze van zoeken op de site waren ook erg goed.

Eerste keer besteld en super snel geleverd, de bestelling is zelfs op zondag verwerkt. En de de wol was zelfs nog een euro goedkoper dan de prijs van Katia. Aanrader dus!

mijne ervaring was heel goed, Het was mijn eerste inkoop

Snelle levering . De verpakking was zeer goed.

Over Wolwinkel VAN DRAAD

Wolwinkel VAN DRAAD is zowel online als offline een gezellige wolwinkel met een uitgebreid assortiment garen, wol en aanverwante zaken. De stenen winkel staat in Grou, het hart van Friesland. De online wolwinkel kun je vinden via www.wolwinkel.nl Zowel online als in de stenen winkel wordt je geholpen door Sytske, die je met raad, draad en een glimlach bijstaat tijdens je handwerkavonturen.