Kreeg een leuk pakket, met handgeschreven kaartje leuk!

Super goede service

Hele snelle levering voorzien van persoonlijke boodschap

Aandacht voor mij en goed advies in een ontspannen sfeer.

Fijne site, snelle levering, mooi verpakt en een persoonlijk berichtje.

Topservice

Ik heb, als gedreven breister en haakster, een nieuwe winkel gevonden. Goede prijzen, maar vooral zeer goede en snelle service. Er wordt zeer snel gereageerd op vragen. De bestelling werd zeer snel geleverd, meet een geschreven kaartje erbij.

Jammer van de kleur

Op internet lijkt de kleur rood rose maar het is in het echt meer paars en dat vind ik jammer

Mooie spullen, attente service

Mijn ervaring met de webshop is dezelfde als die in de winkel: zorgvuldig, prettig en vrolijk.

Pakketje kwam snel en netjes binnen.

Goede ervaring.

De levering was de dag erna al binnen. Leuk dat het verpakt was in een mooi papiertje met een persoonlijk kaartje erbij.

Super !!!

Netjes verpakt, snelle levering en een gratis patroon.

Snel en perfect geleverd na bestelling

Prima geregeld, precies zoals ik het wilde. Jammer alleen dat de verzendkosten net zo duur zijn als de bestelling zelf.

Goede en snelle levering. En als je het pakje opend, blijft het spannend. Want dan zit het nog mooi ingepakt, en er zat een verrassing bij. Helemaal TOP...

Fijne service en snelle bezorging

Snelle bezorging, goed verpakt

Super verzorgd binnen gekregen.. Top!!

Zie boven....

Zeer snelle levering.

Jammer dat het plakband van de doos los gelaten was en de doos open aan kwam. Gelukkig ontbrak er niets.

snel geleveerd met leuke items.

snel geleverd met leuke items.

Mooie wolletjes, snelle verzending

Mooie wolletjes, snelle verzending en met zorg ingepakt! Er zit vaak een klein cadeautje bij en de spulletjes zelf zijn al net een cadeautje!

Goede persoonlijke service

Ik kom mijn order aanpassen nadat een kleur wol niet meer leverbaar bleek te zijn. Ook kreeg ik een extra bol wol erbij.

Geweldig, is voor herhaling vatbaar.

Mijn bestelling was mooi ingepakt, er zat een lief kaartje bij als dank voor mijn bestelling en veel plezier met de bestelling, en een patroonboekje voor een sprei.

Snel, mooi verpakt en leuke extraatjes.

Via de webshop besteld; was top

Via de webshop wol besteld, en gevraagd om een patroon. Het pakketje wol, inclusief het gevraagde patroon en een persoonlijk kaartje, was zorgvuldig verpakt en werd snel geleverd. Uitstekende service!

prachtige winkel, zeer klantvriendelijk en zeer behulpzaam en attent

in de winkel zoveel keus, gezellig en Sytske is heel behulpzaam. Bij de nabestelling heel fijn contact en een vlotte en zeer net en attent pakket ontvangen. Kortom TOP!

Vriendelijk en snel geleverd

Helemaal goed!

De bestelling werd snel verwerkt, en kwam keurig verpakt aan. Het voelde als een cadeautje door de aandacht die er aan was besteed en de kleine attenties die waren toegevoegd.

Met een persoonlijk kaartje erbij.

Over Wolwinkel VAN DRAAD

Wolwinkel VAN DRAAD is zowel online als offline een gezellige wolwinkel met een uitgebreid assortiment garen, wol en aanverwante zaken. De stenen winkel staat in Grou, het hart van Friesland. De online wolwinkel kun je vinden via www.wolwinkel.nl Zowel online als in de stenen winkel wordt je geholpen door Sytske, die je met raad, draad en een glimlach bijstaat tijdens je handwerkavonturen.