Met een persoonlijk kaartje erbij.

Heel mooi verpakt met extra’s

Het pakket kwam snel en het was prachtig; alles verrassend mooi ingepakt als cadeau met kleine extra’s erbij, om blij van te worden, dit maakt het verschil met grote webwinkels, dat persoonlijke en zorgzame! liefs Rina

Super snelle levering en heel netjes verpakt.

Super snelle levering en heel netjes verpakt.

Fijne duidelijke communicatie per mail

Was niet bekend met wolwinkel van draad maar mijn 1e ervaring is super positief. Het voelde zeer vertrouwd.

Super ervaring

Hele snelle levering en gezellig verpakt als een kadootje!!

Snel verzonden, goed en mooi verpakt.

Mooie bestelling met extra patroon kado!

Bestelling was mooi verpakt een leuk kaartje erbij en zelfs een leuk gratis patroon erbij! Materialen waren mooi en goed zoals omschreven

Color crafter van Scheepjes nr 1005 Barneveld overal uitverkocht en de verwachte levertijd is pas maart. Na zoeken op het internet woonwinkel VAN DRAAD gevonden waar hij nog op voorraad was. Gelijk 10 besteld en de volgende dag al geleverd. Super verpakt met een leuk kaartje erbij. Heel erg blij hiermee. Anders had ik mijn pas begonnen project tot maart moeten laten liggen.

Leuke wol, snelle levering en deskundig advies.

Ik wilde een beanie haken en vond hier opal wol in prachtige kleurencombinaties. Eigenlijk sokkenwol maar wat maakt t uit. 1 bol is genoeg voor een stoere beanie met omslag. Tis een eind rijden uit almere maar wsl kom ik zelf een keer naar de winkel. Duimpje omhoog!

Supersnelle levering!

Supersnelle levering + wat extraatjes in de doos!

Online bestelling

Keurig en optijd verzonden.

Mooie producten en snel bezorgd

Hele mooie wol besteld omdat ik dit jaar wil leren om sokken te breien. Het ziet er allemaal net zo mooi uit als online. Het was mooi verpakt en werd super snel bezorgd.

Superblij met de snelle service

Toen ik bestelde dacht ik niet dat ik het op tijd in huis zou hebben voor een lang weekend weg. Kerst ertussen namelijk, maar het pakketje is supersnel verzonden en nu kan ik lekker een nieuw projectje op de naald zetten tijdens onze mini vakantie. Blij mee

Super service :-)

Ik heb op 2e kerstdag een bolletje besteld dat ik tekort kwam. Ik ging ervanuit dat ik er wel even op moest wachten gezien de feestdagen. Ik ontving het 27/12 in de vroege middag tot mijn grote verbazing. Wat een grote verrassing!! Super service :-)

Goede en snelle levering

Gaat steeds helemaal perfect en alles klopt

Professioneel en persoonlijk

Van de zomer had ik wol besteld, maar die was bij een pakketpunt met problemen terecht gekomen. Ik kreeg alle vriendelijkheid aan de telefoon en in goed overleg hebben we een oplossing bedacht. Toen mijn spullen alsnog kwamen, stuurde ze een extra bericht, zodat het niet weer mis kon gaan. Nu ook, ik was eigenlijk aan het zoeken en bedacht toen, hoe goed ik geholpen was. En zelfs tijdens de kerstdagen werd mijn pakket, verzendklaar gemaakt.

De levering is snel en met een leuke attentie. Mailcontact verliep ook uitstekend .

Super hygge wol, super liefdevol verpakt!

Ik heb hier waanzinnig leuke hygge wol gekocht. De wol kwam liefdevol in mooi papier verpakt aan, een feest om uit te pakken en perfect voor het hygge-gevoel van breien met echte schaapswol! Er zat een lief handgeschreven kaartje bij en wat wolwasmiddel. Het gaf mij een warm gevoel van verbintenis, heel mooi!

Great!

Fast delivery, lovely packaging!

mijn ervaring in een zin

hele vlugge levering wol breid fijn

De wolletjes waren prima verpakt,en met een leuke attentie een echt kado. Snel ontvangen met een handgeschreven kaartje. Een echte aanrader deze webshop.

geweldig

Snelle levering Zag er netjes uit.

Precies de wol die ik nodig had

Ik kwam wol tekort voor een project en in de winkel was het uitverkocht. Ik kreeg de tip om hier te bestellen en had het de volgende dag al in huis!

geweldig!

Mooi op tijd geleverd. Wat een toffe verrassing om, behalve de mooie wol, ook een handgeschreven kaartje erbij te ontvangen en speciale zeep om mijn trui achteraf goed te behandelen. Super!

Klantgericht, persoonlijk, zorgvuldig en mooie producten.

Een cadeautje in de brieve, oh nee, ontvangen van de pakket bezorger ;) In een heel dikke (niet kapot te krijgen) papieren zak/envelop. Mijn bestelling mooie producten is zorgvuldig en met liefde ingepakt, dat is duidelijk te zien, met ook nog een persoonlijk kaartje er bij. Niet alles bleek op voorraad, na mijn bestelling kreeg ik daar direct bericht over met de vraag of ik deel levering wilde. Nee natuurlijk niet! Twee dagen langer op een bestelling wachten vind ik niet erg. Jammer dat ik zo ver van deze/je winkel weg woon Sytske.

Over Wolwinkel VAN DRAAD

Wolwinkel VAN DRAAD is zowel online als offline een gezellige wolwinkel met een uitgebreid assortiment garen, wol en aanverwante zaken. De stenen winkel staat in Grou, het hart van Friesland. De online wolwinkel kun je vinden via www.wolwinkel.nl Zowel online als in de stenen winkel wordt je geholpen door Sytske, die je met raad, draad en een glimlach bijstaat tijdens je handwerkavonturen.