De wolletjes waren prima verpakt,en met een leuke attentie een echt kado. Snel ontvangen met een handgeschreven kaartje. Een echte aanrader deze webshop.

geweldig

Snelle levering Zag er netjes uit.

Precies de wol die ik nodig had

Ik kwam wol tekort voor een project en in de winkel was het uitverkocht. Ik kreeg de tip om hier te bestellen en had het de volgende dag al in huis!

geweldig!

Mooi op tijd geleverd. Wat een toffe verrassing om, behalve de mooie wol, ook een handgeschreven kaartje erbij te ontvangen en speciale zeep om mijn trui achteraf goed te behandelen. Super!

Klantgericht, persoonlijk, zorgvuldig en mooie producten.

Een cadeautje in de brieve, oh nee, ontvangen van de pakket bezorger ;) In een heel dikke (niet kapot te krijgen) papieren zak/envelop. Mijn bestelling mooie producten is zorgvuldig en met liefde ingepakt, dat is duidelijk te zien, met ook nog een persoonlijk kaartje er bij. Niet alles bleek op voorraad, na mijn bestelling kreeg ik daar direct bericht over met de vraag of ik deel levering wilde. Nee natuurlijk niet! Twee dagen langer op een bestelling wachten vind ik niet erg. Jammer dat ik zo ver van deze/je winkel weg woon Sytske.

Blij met de snelle levering

De wol werd lekker snel geleverd, was mooi verpakt met een persoonlijk kaartje en wat handige tips en extra’s. Het rook ook fris en fijn. Dankjewel!

Snel en goed!

Kwaliteit

Snel en keurig

Dank voor de snelle levering. Prettige website ook!

Snel ontvangen leuk zo’n kaartje erbij

Geweldig goed en met liefde verzorgd

Mooi ingepakt, leuk persoonlijk kaartje erbij en razendsnel verzonden. Helemaal top!

Snelle, vriendelijke service, en deskundig bovendien.

Ik was op zoek naar wol waar ik eerder mee had gebreid, maar geen wikkel meer van had. Een foto van het restje was voldoende om binnen een minuut te horen wat ik moest hebben. Online mijn bestelling geplaatst en in een mum van tijd is het toen naar me verstuurd. Heel blij mee!

Snelle service en leuk ingepakt

De website laat het materiaal goed zien. Je krijgt wat je ziet.

Goede service en een feestje om pakketje uit te pakken.

Mijn eerste bestelling en dat is goed bevallen. Ik hou ervan als je ziet dat je bestelling met zorg en liefde wordt verstuurd.

Prettig, snel, persoonlijk, direct.

Zie zin. En het persoonlijke kaartje en een zeepmonstertje etc.maakte het af. Dank je wel!

Snelle levering! Mooi verpakt; met zorg ingepakt. Persoonlijke kaart erbij en een patroon. Een zeer tevreden klant! Bedankt.

Zeer snel en een persoonlijk kaartje hand geschreven en ook nog een leuk patroon Zeer te vreden

Tevreden klant

Heel mooie wol, vlotte levering! Ik ben FAN!

Mijn bestelde artikelen werden snel en correct bezorgd.

Goeie evaring

Ervaring is goed volgende dag in huis goed ingepakt

Snelle verzending

De verzending was snel en netjes Het enige is dat ik 13 bollen wol heb besteld en dat er 3 uit een ander kleurbad komen ik had daar liever van te voren een berichtje over gekregen zodat ik kon kiezen voor een andere samenstelling van de verfbaden het is nl. Voor 2 projecten dus een andere verdeling was voor mij handiger geweest.

Hallo Ineke, hartelijk dank voor je review. Het is ook absoluut mijn bedoeling om bij verschillende kleurbaden even contact op te nemen, in dit geval moet het er tussendoor geglipt zijn, mijn excuses. Ik neem contact met je op om het op te lossen.

Super netjes

Netjes ingepakt met een kaart met daarop een paar vriendelijke woorden ! En een paar kleine kado's

Met veel aandacht verzorgde bestelling. Supersnelle bezorging en een feestje om uit te pakken.

Super mooie winkel, fijne service

Op vakantie kwam ik toevallig in de winkel. Er was voldoende aandacht voor mijn vraag en werd heel goed geholpen om een goede keuze te maken. Zelfs zo goed dat ik het garen in andere kleuren heb nabesteld om het project nog in andere kleuren te maken.

Snelle levering en heel attent bedank kaartje plus paar patronen erbij.

Geweldig, je bestelling als cadeautjes binnen krijgen

Blij verrast toen ik mijn bestelling open ging maken. De spullen waren in verschillende papieren en mooie stickers verpakt. Een cadeau om je eigen spullen zo te mogen ontvangen. Verder zat er nog een Yarn patroon voor niets bij. Mijn eerste bestelling en kennismaking is zeker de 5 sterren waard.

Hoofdstraat 68a 68 9001 AN Grou

Over Wolwinkel VAN DRAAD

Wolwinkel VAN DRAAD is zowel online als offline een gezellige wolwinkel met een uitgebreid assortiment garen, wol en aanverwante zaken. De stenen winkel staat in Grou, het hart van Friesland. De online wolwinkel kun je vinden via www.wolwinkel.nl Zowel online als in de stenen winkel wordt je geholpen door Sytske, die je met raad, draad en een glimlach bijstaat tijdens je handwerkavonturen.